Susanna Penttilä, The photoshopguru
Vähän näyttää nenä oudolta, mutta ei se mitään
https://www.instagram.com/p/BA_99g1Ccvq/?taken-by=susannapenttila
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mun mies tota kritisoi kun minä itse, jos satutaan paremman puutteessa katsomaan tavallista elämää. :D Sitä on sanonut, että miksi vanha akka yrittää näyttää nuorelte pakosti... Mieheni 28v. :D
Juuri nytkin aika moni tyyppi hänen sivuillaan pyörii. Kiinnostaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mun mies tota kritisoi kun minä itse, jos satutaan paremman puutteessa katsomaan tavallista elämää. :D Sitä on sanonut, että miksi vanha akka yrittää näyttää nuorelte pakosti... Mieheni 28v. :D
Nuorelta? Tekeekö implantit ihmisen nuoren näköiseksi. Eikös noi kauneusleikkaukset oo just vanhempien naist3n juttu. Eikös nuoruus oo just sitä raikkautta ja luonnollisuutta, kun on ihminen kauneimmillaan ilman mitään laittautumista.
Ja että miehes kritisoi? Sehän tarkoittaa, että tää Penttilä on miehesi ajatuksissa. Ja vaimolleenko mies voisi kertoa, että Penttilä pyörii mielessä ja sitten ei kritisoisi, vaan kertoisi nauttivansa hänen kuvien katselusta. Eihän se sulle muuta voi kun kritisoida, toisen ihmisen ajatuksista ja mielihaluista me muut ei kyllä mitään fak5aa tiedetä. Sun fak5asi on vaan se, että miehesi mielessä pyörii Susanna Penttilä.
No niin Pera, hengitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorelta? Tekeekö implantit ihmisen nuoren näköiseksi. Eikös noi kauneusleikkaukset oo just vanhempien naist3n juttu. Eikös nuoruus oo just sitä raikkautta ja luonnollisuutta, kun on ihminen kauneimmillaan ilman mitään laittautumista.
Ja että miehes kritisoi? Sehän tarkoittaa, että tää Penttilä on miehesi ajatuksissa. Ja vaimolleenko mies voisi kertoa, että Penttilä pyörii mielessä ja sitten ei kritisoisi, vaan kertoisi nauttivansa hänen kuvien katselusta. Eihän se sulle muuta voi kun kritisoida, toisen ihmisen ajatuksista ja mielihaluista me muut ei kyllä mitään fak5aa tiedetä. Sun fak5asi on vaan se, että miehesi mielessä pyörii Susanna Penttilä.
Omg.. Sovitaan sitten niin, Penttilä on mielessä, siis hyvässä tavalla. :D Ilmeisesti siis myös Tukiaiset, Ruusilat, Hottikset ym, kaikki, joista on ihan itsenäisesti sanonut jotain negatiivista. t. 138
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011619033634_vi.shtml
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1421467750841.html
Semmoista
Vierailija kirjoitti:
Itsekin on Suski julkisuudessa kertonut, että nämä kuvat ovat liiketoimintaa. Ihan ok kuvia mainostamista varten photoshopata. Niinhän tehdään kaikkien mainoskuvien suhteen Voguet, Ellet mukaanlukien! Ilmaista mainosta hänen yritykselleen. Toki hän itse mallina saa enemmän huomiota, kuin joku anonyymi malli. Mainostaminenhan on kallista. Fiksua liiketoimintaa! Onnittelut menestyvästä yrityksestä!
Nyt tuli suski oikein monen kommentin voimin puolustamaan:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen on maininnut joidenkin vaatteidensa olevan Ferreristä.
Myös takavuosien seiskasta tutut missit nähty ferrerissä:)
viestit 113-120 ovat Susanna Penttilän kirjoittamia. Viestiketjun ainoat positiiviset kommentit ja katsokaa kellonaikoja, oikein raivolla puolustellut!;D
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain olisi niin, että mammat ovat kateellisia siitä, että joku on rohkeasti oma itsensä? ;) Onhan se helppoa olla pelkuri ja liikaa miettiä, mitä muut ajattelevat ja sen seurauksena olla tusinatyyppi ja "hajuton mauton kaasu", joka sulautuu seinään. Suski rocks! :)
Sori muru, mutta mistä lähtien useat kauneusleikkaukset, tonneittain meikkiä ja kuvamuokkaukset ovat olleet "rohkeasti oma itsensä"? Tuota paljon kauemmaksi "omasta itsestä" ei ihminen pääse. Ja tuohon kun vielä lisää sen, että hän kopioi tätä nykyä kaiken Kim K:lta, asut, poseeraukset, perseen.
Susanna voi olla aivan ihana ihminen, mutta olisikohan hänenkin aika jo myöntää, ettei ikääntymistä voi pysäyttää, teki sitten mitä tahansa.
Suskilla on muuten aivan ihana ääni ja kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä tykkää häntä katsoa. Vaikka ei mies tosta naistyypistä olisikaan innostunut, niin kyllä jokaisella miehelle olemus sähköistyy ja "silmät seisoo päässä" kun toi Penttilä tulee paikalle. Oon ollut silminnäkijänä. Ja toki kaikki muut naiset muutuu näkymättömiksi. Se visuaalinen vaikutelma vaan on sellainen. Ja jos eläimiä oltaisi, ja vaan parittelukumppania haettaisiin, niin kylläpä olisi monen miehen valinta toi Susanna. Luulen, että nää Penttilän ulkonäköä kauhistelevat AV mamma kommentit on myös tälläistä primitiivireaktiota naisilta. Viekää kokeeksi oma miehenne tilaisuuteen, jossa Penttilä on läsnä ja seuraa miehesi olemusta ja reaktiota hänet nähdessään. Vaikka rationaalisesti ei mieskään hänestä kiinnostunut ole, niin ilmestyksen kohdatessaan, ei jää kylmäksi kukaan.
No eihän olisi. Nelikymppinen ei katsos ole enää kovin hedelmällinen.
Kerran nähny livenä. Would not fap.
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttävää, jos kirjoitit viestisi tosissaan. Miehet eivät kerro puolisoilleen, jos haluavat nussia jotain naista.
Mielelläni ainakin Penttilän kuvien perusteella veisin hänet makuuhuoneen puolelle. Eikö se ole niiden tarkoituskin?
m25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttävää, jos kirjoitit viestisi tosissaan. Miehet eivät kerro puolisoilleen, jos haluavat nussia jotain naista.
Mielelläni ainakin Penttilän kuvien perusteella veisin hänet makuuhuoneen puolelle. Eikö se ole niiden tarkoituskin?
m25
Awww, voi teitä miehiä ja kaiken kattavaa kuvitelmaa, että olette aina keskipisteenä....
Penttilä ja muut vastaavat julkaisee noita kuvia aiheuttakseen kateutta naisissa, ja nostaakseen sosiaalista asemaansa naisten parissa.
Implantit rintoihin ja pakaroihin voi käydä hakemassa Virosta. Mutta mistä tollasen vyötärön voi ostaa? Toi vyötärö on se hämmästyttävin juttu hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m25
Awww, voi teitä miehiä ja kaiken kattavaa kuvitelmaa, että olette aina keskipisteenä....
Penttilä ja muut vastaavat julkaisee noita kuvia aiheuttakseen kateutta naisissa, ja nostaakseen sosiaalista asemaansa naisten parissa.
Mites tämä juoni oikein toimii, kun kaikki muut naiset haukkuvat huoraksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä tykkää häntä katsoa. Vaikka ei mies tosta naistyypistä olisikaan innostunut, niin kyllä jokaisella miehelle olemus sähköistyy ja "silmät seisoo päässä" kun toi Penttilä tulee paikalle. Oon ollut silminnäkijänä. Ja toki kaikki muut naiset muutuu näkymättömiksi. Se visuaalinen vaikutelma vaan on sellainen. Ja jos eläimiä oltaisi, ja vaan parittelukumppania haettaisiin, niin kylläpä olisi monen miehen valinta toi Susanna. Luulen, että nää Penttilän ulkonäköä kauhistelevat AV mamma kommentit on myös tälläistä primitiivireaktiota naisilta. Viekää kokeeksi oma miehenne tilaisuuteen, jossa Penttilä on läsnä ja seuraa miehesi olemusta ja reaktiota hänet nähdessään. Vaikka rationaalisesti ei mieskään hänestä kiinnostunut ole, niin ilmestyksen kohdatessaan, ei jää kylmäksi kukaan.
No eihän olisi. Nelikymppinen ei katsos ole enää kovin hedelmällinen.
Kerron nyt sulle salaisuuden: moni meistä harrastaa ja haluaa seksiä ihan muussa kuin lapsentekotarkoituksessa.
Hitsi kun iltapäivälehdet ei muista photoshopata suskin berberiä.... http://static.iltalehti.fi/viihde/penttila_1705TL_vi.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m25
Mites tämä juoni oikein toimii, kun kaikki muut naiset haukkuvat huoraksi?
No, sehän siinä onkin ideana, tuollainen haukkuminen toimii tietynlaisilla naisilla vain itsetunnon nostattajana, ne, jotka tietää, niin tietää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain olisi niin, että mammat ovat kateellisia siitä, että joku on rohkeasti oma itsensä? ;) Onhan se helppoa olla pelkuri ja liikaa miettiä, mitä muut ajattelevat ja sen seurauksena olla tusinatyyppi ja "hajuton mauton kaasu", joka sulautuu seinään. Suski rocks! :)
Sori muru, mutta mistä lähtien useat kauneusleikkaukset, tonneittain meikkiä ja kuvamuokkaukset ovat olleet "rohkeasti oma itsensä"? Tuota paljon kauemmaksi "omasta itsestä" ei ihminen pääse. Ja tuohon kun vielä lisää sen, että hän kopioi tätä nykyä kaiken Kim K:lta, asut, poseeraukset, perseen.
Susanna voi olla aivan ihana ihminen, mutta olisikohan hänenkin aika jo myöntää, ettei ikääntymistä voi pysäyttää, teki sitten mitä tahansa.
Kaulan kalkkunaheltta ei koskaan valehtele: https://www.instagram.com/p/9Ri2cYCcti/?taken-by=susannapenttila
Paremman PUUTTEESSA katsotte penttilää.