Susanna Penttilä, The photoshopguru
Vähän näyttää nenä oudolta, mutta ei se mitään
https://www.instagram.com/p/BA_99g1Ccvq/?taken-by=susannapenttila
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penttilä on kyllä hyvä asiakaspalvelija. Ja se olemus, hämmästyin liikkeessä, miten pieni ja siro hän on. Ja keski-ikäinen nainen kyllä kantaa vastuun kauneusleikkauksistaan ja ne ovat ihan hänen oma asiansa. 40- kymppisenä nainen kyllä saa jo itse päättää, miltä haluaa näyttää. Aika erikoista, että Sara Forsbergin "tullessa kaapista" silikonirintoineen, Sara sai liki yksinomaan positiivista palautetta, avautumista kiiteltiin ja moni muukin rohkeni tunnustaa operaationsa. Ja Sara kuitenkin teetätti silarinsa alle 20- vuotiaana ja aivan keskenkasvuisena, kun sekä henkinen että ruumiillinen kehitys on kesken. Penttilä on keski-ikäinen. Sen ikäisen pitää jo saada päättää kehostaan itse! Eikä edes hänen motiivinsa, miksi haluaa näyttää tältä, tarvitse perusteluita meistä keneltäkään .[/quote
Yhtä hyvin voisi ihmetellä palstalla, miksi valtaosa Penttilän ikäisistä naisista näyttää ylipainoisista, huonosti pukeutuvilta ja vastenmielisiltä?
Miksi "pissis"-look olisi yhtään sen moitittavampi kuin ylensyönnin, alkoholin, tupakan ja vähäisen liikunnan turvottavat olemus ?Pakko kommentoida tähän. Saran rinnat ovat luonnolliset eikä mitkään ylisuuret. Lähes luonnolliset. Susannan kohdalla taas suurennettu enemmän ja niistä huomaa sokeakin että silikoonit on. Ja ehkä se kokonaisuus, kun vuosia oli se pamela peruukki päässä.... Sara näyttää ainakin vielä luonnolliselta.
Kateellisina nämä sen Korkeavuorenkadun " oikean" Haute Couture- liikkeen luurangot räkyttävät Suskin näyteikkunoista ym. kun sekä asiakkaat että kassavirta kulkee Susannan liikkeeseen. Moni meistä haluaa näyttää varsinkin juhlassa hyvältä, mutta Valentinot ja Chanelit eivät ole mahdollisia. Ja Suski tarjoaa saman vaikutelman mutta tuhansia euroja halvemmalla. Ja se tärkein juttu on, että Susanna ja hänen myyjät on kivoja ja avoimia, nätisti ja hienosti kohtelevat tavallista lyhyttä ja paksua ja rumaa asiakasta ja löytävät sovitettavaa. Tuossa " oikeassa" liikkeessä on pelottava tunnelma, myyjät katsovat julkeasti nenänvartta pitkin päästä jalkoihin ja saavat asiakkaan tuntemaan alemmuudentuntoa. Kk- tuloni ovat 7000 €. Sitä ei vain ulkonäöstäni voi päätellä. Ostoksilla käyn lenkkareissa ja reppu selässä. Ja sen näköisenä Susanna liikkeessä minua kohdellaan arvokkaasti toisin kuin tuossa Haute Couture- liikkeessä, jonka myyjät ilmeisesti kuvittelevat voivansa arvioida maksukykyni ulkonäön perusteella. Suskin liikkeeseen on kiva mennä!
Ööh, yksi ja sama suski fani tuli palstalle kommentoimaan;) reps
Vierailija kirjoitti:
Onko Susanna penttilän liike se, jossa myydään chanelin laukkuja ja ainakin YSL myös ja sijaitsee Helsingissä Esplanadilla Stockmannin ovia vastapäätä, ruotsalaisen teatterin (?) vieressä?
Susanna liike on Ferrer, Korkeavuorenkadulla Johanneksen kirkon vastapäätä Ullanlinnassa. Kannattaa käydä. Itse käyn Hki:ssa Jyväskylästä muutaman kerran vuodessa shoppaamassa ja aina mennään Ferreriin. taviksien sinne tosiaan uskaltaa mennä. Viime kesänä siskon häihin kivat mekot löytyi itselle ja kahdelle teinityttärelle ( 15v ja 17v). Kolme mekkoa yhteensä alle 500€. Ja ovat vähän erikoisempia, klassisen naisellisia, mutta jotain pientä kivaa yksityiskohtaa kaikissa. Suosittelen. Oltiin häissä kaikki tosi kivan näköisiä, ihanat juhlia, varsinkin oli olo kerrankinitsevarma, kun onnistui löytämään kivan mekon!
Siskontyttö löysi rippijuhlamekon ko kaupasta. Taviksella nämä vaatteet näyttävät tosiaan erilaiselta kuin liikkeen omistajan päällä, mutta ovat kuitenkin aina klassisen naisellisia. Meistä tavallisista kaduntallaajasta ei saa "pissiksiä" tekemälläkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penttilä on kyllä hyvä asiakaspalvelija. Ja se olemus, hämmästyin liikkeessä, miten pieni ja siro hän on. Ja keski-ikäinen nainen kyllä kantaa vastuun kauneusleikkauksistaan ja ne ovat ihan hänen oma asiansa. 40- kymppisenä nainen kyllä saa jo itse päättää, miltä haluaa näyttää. Aika erikoista, että Sara Forsbergin "tullessa kaapista" silikonirintoineen, Sara sai liki yksinomaan positiivista palautetta, avautumista kiiteltiin ja moni muukin rohkeni tunnustaa operaationsa. Ja Sara kuitenkin teetätti silarinsa alle 20- vuotiaana ja aivan keskenkasvuisena, kun sekä henkinen että ruumiillinen kehitys on kesken. Penttilä on keski-ikäinen. Sen ikäisen pitää jo saada päättää kehostaan itse! Eikä edes hänen motiivinsa, miksi haluaa näyttää tältä, tarvitse perusteluita meistä keneltäkään .[/quote
Yhtä hyvin voisi ihmetellä palstalla, miksi valtaosa Penttilän ikäisistä naisista näyttää ylipainoisista, huonosti pukeutuvilta ja vastenmielisiltä?
Miksi "pissis"-look olisi yhtään sen moitittavampi kuin ylensyönnin, alkoholin, tupakan ja vähäisen liikunnan turvottavat olemus ?Pakko kommentoida tähän. Saran rinnat ovat luonnolliset eikä mitkään ylisuuret. Lähes luonnolliset. Susannan kohdalla taas suurennettu enemmän ja niistä huomaa sokeakin että silikoonit on. Ja ehkä se kokonaisuus, kun vuosia oli se pamela peruukki päässä.... Sara näyttää ainakin vielä luonnolliselta.
Olisko sulla antaa tietty dl, joka on sopiva, eikä aiheuta julkista herjaamista?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli joku hullu suski-fani linjoille.
Vaikea uskoa, että kukaan itseään kunnioittava "hyvässä asemassa" oleva nainen käyttäisi näitä Suskin ebay-rytkyjä ja vielä maksaisi niistä huomattavaa ylihintaa.
Av-palstan säännöt: kateellista ja katkeraa herjausta aiheesta kuin aiheesta! Kun kerrot kokemuksen kautta myönteistä palautetta, olet " hullu fanittaja".
Onhan toi kroppa käsittämätön. Onhan näitä silari-implantti- pimuja. Mutta kun hän on niin siro, olisko 155 cm, 45 kg? Ihan linnunluinen, vyötärö käsittämättömän kapea- todellinen ampiasivyötärö. Niin toi kokonaisuus on niin erilainen, kuin jos olisi normikropassa implantit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Susanna penttilän liike se, jossa myydään chanelin laukkuja ja ainakin YSL myös ja sijaitsee Helsingissä Esplanadilla Stockmannin ovia vastapäätä, ruotsalaisen teatterin (?) vieressä?
Susanna liike on Ferrer, Korkeavuorenkadulla Johanneksen kirkon vastapäätä Ullanlinnassa. Kannattaa käydä. Itse käyn Hki:ssa Jyväskylästä muutaman kerran vuodessa shoppaamassa ja aina mennään Ferreriin. taviksien sinne tosiaan uskaltaa mennä. Viime kesänä siskon häihin kivat mekot löytyi itselle ja kahdelle teinityttärelle ( 15v ja 17v). Kolme mekkoa yhteensä alle 500€. Ja ovat vähän erikoisempia, klassisen naisellisia, mutta jotain pientä kivaa yksityiskohtaa kaikissa. Suosittelen. Oltiin häissä kaikki tosi kivan näköisiä, ihanat juhlia, varsinkin oli olo kerrankinitsevarma, kun onnistui löytämään kivan mekon!
Siskontyttö löysi rippijuhlamekon ko kaupasta. Taviksella nämä vaatteet näyttävät tosiaan erilaiselta kuin liikkeen omistajan päällä, mutta ovat kuitenkin aina klassisen naisellisia. Meistä tavallisista kaduntallaajasta ei saa "pissiksiä" tekemälläkään!
Kiva. Myös minä "fanitan" tuota kauppaa, kun vaatekaapissani on sieltä tehtyjä hyviä hankintoja.
Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. Bisnesälyssä löytyy.
En kyllä pidä noista hänen kuvistaan, mutta kaikissa ohjelmissa on vaikuttanut tosi mukavalta. Ja varmaan onkin, en tiedä miksi niin övereitä sitten nuo kuvat
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain olisi niin, että mammat ovat kateellisia siitä, että joku on rohkeasti oma itsensä? ;) Onhan se helppoa olla pelkuri ja liikaa miettiä, mitä muut ajattelevat ja sen seurauksena olla tusinatyyppi ja "hajuton mauton kaasu", joka sulautuu seinään. Suski rocks! :)
Voivoi. En ole muuten ketjuun kommentoinut, mutta ihanko tosissaan tässä nyt ollaan ihan rohkeasti oma itsensä? 🤔
Se ei ole rakas ystävä pelkuruutta, että uskaltaa olla juuri sellaisena miksikä on syntynytkin ja löytää omat vahvuutensa ja uskaltaa olla muuta, valtavirrasta poikkeava sillä niin monet ja yhä useammat ovat vetyperoksi-blondeja hiustenpidennyksineen, geelareineen ja ripsipidennyksin. Puhumattakaan suihkurusketuksista. Yhä useampi ottaa ne silarit ja kanalauma matkii toisiaan minkä kerkiävät.
Siinä ei ole mitään aitoa eikä persoonallista.
Persoonallisuus on OMA tyyli ja rohkeus tehdä jotain valtavirrasta poikkeavaa. Tänä päivänä on rohkeutta olla oma itsensä ja uskaltaa julkistaa mm.Faceen kuvat itsestä naturellina. Tai olla jopa olematta koko Facessa, Instassa jne.
Jos pääsee halutessaan julkisuuteen aidosti persoonana tai jonkun sellaisen taidon myötä, jota ei kaikilla ole.
Silarit ja törröhuulet saa ihan kuka vaan jos ne kokee tärkeiksi. Ja niiden avulla voi ponnistaa julkisuuteen jonkun realityn avulla aivan helposti.
Että kyllä itse koen nyt sulla menneen puurot ja vellit sekaisin. Luonnollisuus ja muunlainen persoona ei tarkoita suorilta seinäruusua.
Sääli, että sinunkin kohdalla tuo aivopesu on jo tapahtunut.
Vastakohta tälläiselle silaripepulle on Martina. Hänessä on rohkeutta ja persoonallisuutta, vaikka häntäkin on parjattu eikä kukaan voi miellyttää kaikkia. Etenkään jos olet hyvinkin mielipiteitä jakava, todellinen oma itsesi.
Varmasti Susanna on mukava ja hyvä asiakaspalvelija, olit sitten tavis tai julkkis, mutta itse en kyllä maksaisi pelkästä asiakaspalvelusta tuollaista hintaa... Huvinsa kullakin.
Eihän noi Ferrer- kuteet kalliita ole ? Hinta on toki suhteellista.
Onko siellä Ferrerissä mekkoja tälläiselle 42-koon tavikselle? Vois joskus poiketa, Suski vaikuttaa kyllä kivalta ihmiseltä mitä nyt häntä olen tv-ohjelmissa katsellut. Kuvansa ovat kieltämättä outoja, mutta ehkä se on mainosta liikkeelle kun kuvat puhuttavat. :)
Miehet kyllä tykkää häntä katsoa. Vaikka ei mies tosta naistyypistä olisikaan innostunut, niin kyllä jokaisella miehelle olemus sähköistyy ja "silmät seisoo päässä" kun toi Penttilä tulee paikalle. Oon ollut silminnäkijänä. Ja toki kaikki muut naiset muutuu näkymättömiksi. Se visuaalinen vaikutelma vaan on sellainen. Ja jos eläimiä oltaisi, ja vaan parittelukumppania haettaisiin, niin kylläpä olisi monen miehen valinta toi Susanna. Luulen, että nää Penttilän ulkonäköä kauhistelevat AV mamma kommentit on myös tälläistä primitiivireaktiota naisilta. Viekää kokeeksi oma miehenne tilaisuuteen, jossa Penttilä on läsnä ja seuraa miehesi olemusta ja reaktiota hänet nähdessään. Vaikka rationaalisesti ei mieskään hänestä kiinnostunut ole, niin ilmestyksen kohdatessaan, ei jää kylmäksi kukaan.
Enemmän mun mies tota kritisoi kun minä itse, jos satutaan paremman puutteessa katsomaan tavallista elämää. :D Sitä on sanonut, että miksi vanha akka yrittää näyttää nuorelte pakosti... Mieheni 28v. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä tykkää häntä katsoa. Vaikka ei mies tosta naistyypistä olisikaan innostunut, niin kyllä jokaisella miehelle olemus sähköistyy ja "silmät seisoo päässä" kun toi Penttilä tulee paikalle. Oon ollut silminnäkijänä. Ja toki kaikki muut naiset muutuu näkymättömiksi. Se visuaalinen vaikutelma vaan on sellainen. Ja jos eläimiä oltaisi, ja vaan parittelukumppania haettaisiin, niin kylläpä olisi monen miehen valinta toi Susanna. Luulen, että nää Penttilän ulkonäköä kauhistelevat AV mamma kommentit on myös tälläistä primitiivireaktiota naisilta. Viekää kokeeksi oma miehenne tilaisuuteen, jossa Penttilä on läsnä ja seuraa miehesi olemusta ja reaktiota hänet nähdessään. Vaikka rationaalisesti ei mieskään hänestä kiinnostunut ole, niin ilmestyksen kohdatessaan, ei jää kylmäksi kukaan.
:'D
Eniten mua nyt hämmentää tuon liikkeen nettisivut. Asioin juuri erään pienen suomalaisen vaatekaupan verkkosivuilla, jossa oli aivan älyttömän hyvä toteutus, laadukkaat tuotekuvat ja kaikin puolin todella toimiva verkkokauppa. Nyt sitten näin tällaisen "luksusliikkeen" sivut, joissa on kökkö, ruma ja huonosti toimiva toteutus jonka kruunaa aivan JÄRKYTTÄVÄN rumat ja huonot tuotekuvat. En ostaisi tuolta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mun mies tota kritisoi kun minä itse, jos satutaan paremman puutteessa katsomaan tavallista elämää. :D Sitä on sanonut, että miksi vanha akka yrittää näyttää nuorelte pakosti... Mieheni 28v. :D
Nuorelta? Tekeekö implantit ihmisen nuoren näköiseksi. Eikös noi kauneusleikkaukset oo just vanhempien naist3n juttu. Eikös nuoruus oo just sitä raikkautta ja luonnollisuutta, kun on ihminen kauneimmillaan ilman mitään laittautumista.
Ja että miehes kritisoi? Sehän tarkoittaa, että tää Penttilä on miehesi ajatuksissa. Ja vaimolleenko mies voisi kertoa, että Penttilä pyörii mielessä ja sitten ei kritisoisi, vaan kertoisi nauttivansa hänen kuvien katselusta. Eihän se sulle muuta voi kun kritisoida, toisen ihmisen ajatuksista ja mielihaluista me muut ei kyllä mitään fak5aa tiedetä. Sun fak5asi on vaan se, että miehesi mielessä pyörii Susanna Penttilä.
Nyt tuli joku hullu suski-fani linjoille.
Vaikea uskoa, että kukaan itseään kunnioittava "hyvässä asemassa" oleva nainen käyttäisi näitä Suskin ebay-rytkyjä ja vielä maksaisi niistä huomattavaa ylihintaa.