Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Penttilä, The photoshopguru

Vierailija
28.01.2016 |

Vähän näyttää nenä oudolta, mutta ei se mitään

https://www.instagram.com/p/BA_99g1Ccvq/?taken-by=susannapenttila

Kommentit (257)

Vierailija
181/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samoin tavoin kun nämä Marttiinat ja Ruusilat, veroja kiertämällä tai muuta pimeää harrastamalla. Alle 10 000 vuosituloilla ei eletä kuten nämä elää... Ei mitenkään.

Vierailija
182/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni luulee, että kieriskelen rahassa, koska juon lehtien palstoilla samppanjaa, mutta minulla on nytkin aika tiukkaa. Lama, nettikaupat ja halpaketjut vievät asiakkaita. Kaapissani on Vuittonia ja Guccia, mutta ne ovat vanhoja. En ole yhtään niin materialisti kuin monet luulevat. Tulen toimeen aika vähällä."

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/rakastunut_susan…

Vierailija
184/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna olisi luonnollisena oikein kaunis. Sääli, että kokee tarvetta pilata ulkonäkönsä. Hassut valokuvat nyt... no, tarjoaa jotain viihdettä.

Susannan puhetyylillä katoaa kauneus ihmisestä, vaikka olisi kaikkien vuosien Miss Universum.

Vierailija
185/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen perheenäiti ja hyvässä asemassa. Töissä jakkupukulinja. Iltamenoihin ja edustamiseen tartten cocktail- tyyppisiä asuja. Olen jo kymmenisen vuotta ostanut tuosta korkeavuorenkadun liikkeestä just näitä iltamenovaatteita. Olen ollut tyytyväinen just laatuun. Useampi pikkumusta on ollut yli 10 v käytössä ja pelaa edelleen. Mallit on klassisen naisellisia. Tyköistuva kauniisti vartalon kaaria mukaileva mekko ei mee koskaan muodista. Minulla on myös Andiataa, Rilsiä ym. Mutta ne vähän liian yksinkertaisia, tylsiä. Penttilän mekoissa on vähän sitä jotain bling- blingiä. Kun on tyylikäs, hoidettu, kaunis meikki ja kampaus ja laadukkaat kengät ja asusteet, tulee kokonaisuudesta kiva. Rilsissä näytän 50- kymppiseltä. Yrittäjän itsensä päällä samat vaatteet ovat tietysti ihan toisennäköisiä kuin keskimääräisellä naisella. Minun penttilältä ostaminen mekkojen on arveltu olevan merkkiä Guess ja Alaia, paljettimekosta jopa Elie Saab. Ja luulen, että se johtuu tyylikkäästä kokonaisuudesta. Ja tietysti siitä, että minulla on varallisuuteni vuoksi mahdollisuus käyttää niitä vaatteita, joita haluan. Juhlamekkoja käytetään harvoin, ja on kiva omistaa niitä useampia. Joten en niihin halua tuhansia euroja laittaa. Kenkiin kyllä sitten panostan ja kaikkeen muuhun. Mutta parin sadan euron mekolla olen tosi arvokkaissakin juhlissa ollut.

Jos Ferreristä ostamiasi rytkyjä on luultu E.Saabin mekoiksi niin sehän ei kerro mitään muuta kuin sen että nämä luulijat EIVÄT tiedä tyylistä ja vaatteista mitään.

Vaatteittesi on luultu olevan jopa Guessia? Hello? Nyt taisit jäädä kiinni.

Vierailija
186/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä tykkää häntä katsoa. Vaikka ei mies tosta naistyypistä olisikaan innostunut, niin kyllä jokaisella miehelle olemus sähköistyy ja "silmät seisoo päässä" kun toi Penttilä tulee paikalle. Oon ollut silminnäkijänä. Ja toki kaikki muut naiset muutuu näkymättömiksi. Se visuaalinen vaikutelma vaan on sellainen. Ja jos eläimiä oltaisi, ja vaan parittelukumppania haettaisiin, niin kylläpä olisi monen miehen valinta toi Susanna. Luulen, että nää Penttilän ulkonäköä kauhistelevat AV mamma kommentit on myös tälläistä primitiivireaktiota naisilta. Viekää kokeeksi oma miehenne tilaisuuteen, jossa Penttilä on läsnä ja seuraa miehesi olemusta ja reaktiota hänet nähdessään. Vaikka rationaalisesti ei mieskään hänestä kiinnostunut ole, niin ilmestyksen kohdatessaan, ei jää kylmäksi kukaan.

Juu juu. Tuksu aiheuttaa ihan sähköistymisen ja silmien päässä seisomisen.

Vierailija
187/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen entinen mies ja pojan isä on pakko olla joku massipäällikkö, jolta Suski vetää viimeisen päälle elareita. Tai sitten on perinyt. Muuten ei tuota elämää vietetä muutaman tonnin vuosituloilla.

Vierailija
188/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453701826663.html

Ei liity Susannaan mutta tämä Marttakin menossa tuohon suuntaan.

Surullista että noin nuorena jo alotetaan nuo "korjaukset". Kymmenen vuoden päästä voi näyttää jopa pahemmalta.

Vierailija
189/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole joku 150 vuotias? Näyttää kuvissa 15 vuotiaalta.

Vierailija
190/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niitä joku ostaakin, kun liikevaihto on ollut 131 KEUR vuonna 2014.

http://yritys.taloussanomat.fi/y/boutique-ferer-oy/helsinki/1775311-3/

Ehkä tuon firman kautta pestään rahaa?

Vinkatkaa nyt joku iltalehdille noista ebayn kiinakuteista ja heittäkää houkuttimeks vielä toi liikevaihto mahdollisine rahanpesuineen koska eihän KUKAAN huonolaatuisia lumppuja osta, miten tolla hintalaatusuhteella voi tienata :D

Vierailija
191/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen entinen mies ja pojan isä on pakko olla joku massipäällikkö, jolta Suski vetää viimeisen päälle elareita. Tai sitten on perinyt. Muuten ei tuota elämää vietetä muutaman tonnin vuosituloilla.

131tuhatta liikevaihto. Rahanpesufirma!

Vierailija
192/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan näin joskus 2012 hesalaisessa uimahallissa ilman meikkiä todella aikaisin aamulla, just olivat avanneet ovet. Varmaan just siksi, ettei halua että kukaan näkee/tunnistaa. Voi pojat että oli aivan taviksen näköinen ilman sitä meikkipakkelia. Siis ihan peruspirkko. Siks kai ne kaikki pidennykset ja muovipallot rintalastan päällä.

Vierailija
193/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle oikeus omaan kehoon, ulkonäköön ja valintoihin! Itse vastaa aikuinen tekemisistään. Eikö voisi antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
194/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

131tuhatta liikevaihto. Rahanpesufirma!

Ei varmasti ole. Rahanpesufirmahan se verottajalle ilmoittelee ! Tollaset syytökset alkavat olla lähellä kunnianloukkausta. Vähän voisi miettiä, mitä Somessa mölisee. Eikös näitä ennakkotapauksia ole, että on tullut tuomio kunnianloukkauksesta nimettömälle nettihuutelijalle. Meidän kaikkien henkilöllisyydenhän saa selvitettyä.

Vierailija
195/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee epämiellyttävä fiilis noista vaatteiden esittelykuvisya kun ne ovat hänen itsensä päällä. Ei tekis mieli tilata biksuja jotka ovat olleet toisen päällä, vaikka oikeasti ne varmaan tulevat ihan uutena pakasta. Mutta noista selfie-kuvista tulee mieleen, että ostaa käytettyä tavaraa huutiksesta.

Eikö hän osaa muita kuvia kuin selfieitä ja belfieitä? Nää kuvat on epäammattimaisia ja halpoja ja luotaantyöntäviä.

Vierailija
196/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin elokuussa -15 Susanna näytti luonnossa ihan tavalliselta pienikokoiselta keski-ikäistyvältä naiselta, jota en edes tunnistanut ennenkuin poikansa viiletti paikalle.Kaikilla meillä on omat ongelmamme, so who cares?

Vierailija
197/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä mietityttää maailman tilanne JOS yli 30 v naisetkin kokevat tarvetta muokata kuviaan.. tähän topiciin ja Susannaan erikseen kantaa ottamatta. Blurrataan juonteita piiloon, filtteröidään, kavennetaan nenää, kirkastetaan katsetta, muokataan kurveja jne. Nuorelta pimulta sen vielä jotenkin ymmärtää, että epävarmuuksissaan "vähän" retusoi :) Tuskin kukaan vahvasti kuviaan muokkaava kuvittelee, ettei sitä huomaa... vai?

Tässä tapauksessa yli 40v.

Vierailija
198/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi kuvat ihan selvästi muokattuja, se paistaa jo kauas. Toisaalta. Jos tolle tielle lähtee niin parempi ehkä käsitellä niitä kuvia sitten häpeilemättä ja kunnolla, kuin yrittää vaivihkaa kaventaa hieman vyötäröä ja silotella ihoa, ja toivoa, ettei kukaan huomaa :D

Vierailija
199/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei täällä olla kateellisia;D Ei voi kuin nauraa ;D

Kaunis ja upea nainen mutta täällä vaan haukutaan vaikka olisi minkänäköinen nainen? Voi kunpa itsekin olisin viisikymppisenä tuon näköinen...

Vierailija
200/257 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäis arvata ni sanoisin et Susannalla ei ole karvoja persesilmän ympärillä.

T:M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan