IS: Tori.fi haluaa nähdä tilitietosi puolen vuoden ajalta . Mitä ihmettä nyt taas!?!
Meneekö tämä ihmisten valvonta jo liian pitkälle?
Kommentit (72)
Eikö meillä ole Suomessa minkäänlaista pankkisalaisuutta?
Tuo on helposti estettävissä sillä ettei ota käyttöön toridiiliä. Jos jotkut kaupat jäävät sen vuoksi toteutumatta niin ei se mun maailmaa kaada🥱
Hah hah, en todellakaan antaisi lupaa. Aivan kertakaikkisen älytön ajatus.
Ei mene "tämä ihmisten valvonta" vaan ihan tori.fi:n käyttäjäehdot ovat gaggaa. Luuletko tätä osaksi jotain suurta salaliittoa.
Erota kolme asiaa:
Yksityinen palsta haluaa tarpeettomqsti tietoa. Tämä onnsiis yksityinen yritys
Kaupallinen media kiinnittää asiaa huomiota.
Sinulla on lupa käyttää olla käyttämättä palvelua ja lupa uskoa tai olla uskomatta kaupallista mediaa.
Tämä ei ole osa salaliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä tunnu olevan mitään suojaa enää missään. Kata-palvelukin tehty sellaiseksi että sitä käyttääkseen pitää antaa suostumus ties kenelle pääsy omiin terveystietoihin
Jos tuo käytäntö leviää niin kannattaa varmaan sitten tehdä vakoilutili erikseen, mihin antaa luvat mutta siirtää rahat heti pois eikä tee tilillä muuta.
Minulla ei ole mitään vahvaa tunnistautumista vastaan, olen tunnistautunut jo aikoja sitten Torissa. ToriDiiliä en tule koskaan ottamaan käyttöön, olkoon vaikka mitkä perustelut, en yhtään ymmärrä miksi järjestelmän pitäisi saada tietoon pankkitilini sisältö ja lisäksi postittaminen on paljon hankalampaa koska pakettia ei voi lähettää automaatin kautta vaan pitäisi matkustaa postin palvelupisteeseen asti asioimaan tiskillä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei ole, kiska Eu:n mukaan olemme kaikki rahanpesijöitä...
Tarkemmin ajatellen, mitähän v*ttua minun asiani tuolle edes kuuluvat?!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään vahvaa tunnistautumista vastaan, olen tunnistautunut jo aikoja sitten Torissa. ToriDiiliä en tule koskaan ottamaan käyttöön, olkoon vaikka mitkä perustelut, en yhtään ymmärrä miksi järjestelmän pitäisi saada tietoon pankkitilini sisältö ja lisäksi postittaminen on paljon hankalampaa koska pakettia ei voi lähettää automaatin kautta vaan pitäisi matkustaa postin palvelupisteeseen asti asioimaan tiskillä.
Siksi että pystytään luotettavasti osoittamaan ettet pese rahaa ja tee hämäriä siirtoja. Siksi että sinusta jää konkreettisia jälkiä jotka takaavat että olet rehti kauppias. Etkä huijari.
Voi Hyvää päivää. Tilitietojen utelua perustellaan turvallisuudella. Mitä turvallisuutta se lisää verrattuna perinteiseen tilisiirtoon tai MobilePayn kautta maksamiseen?
Diiliä en tule ikinä käyttämään. Mieluummin vaikka tavarat kaatopaikalle.
Jaha, taas on joku lukemisen ymmärämisestä kärsivä vääntänyt aloituksen.
Pari kertaa Torista tilannut, kuvissa näyttää tuote paremmalta tai kuvaa on paranneltu. En tilaa enää enkä jaa tilitietojani.
seuraavaksi lähetät sinne kuitit kaikista päivittäisistä ostoksistasi.
litra maitoa
röökii toppa
6 olutta
kondomipaketti
tamponeja
kilo päärynöitä
Juuh, hyvältä vaikuttaa. Ja rahaa on pesty ainaskin 40 egee....
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa Torista tilannut, kuvissa näyttää tuote paremmalta tai kuvaa on paranneltu. En tilaa enää enkä jaa tilitietojani.
Millä lailla Torista tilannut??? Ei sieltä mitään voi "tilata".
Näin on muillakin,olkaa tarkkana mitä annatte suostumusta!
Joku uusi hyvä myynti juttu voisi tulla! Ei toriin enää.Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täysipäinen ihminen anna noita vaadittuja tietoja tori.fi:lle eikä millekään muulle taholle. Hauskaa on, että eBay pystyy hyvin toimimaan EUn alueela ilman noita tietoja. Eli tuo selittely noista tilitietojen tarpeellisuudesta EU sääntöjen takia on kyllä ihan täyttä potaskaa.
Oho no en kyllä suostuisi. Turvallisuutta voi hoitaa varmasti ihan toisilla tavoin.