Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Penttilä, The photoshopguru

Vierailija
28.01.2016 |

Vähän näyttää nenä oudolta, mutta ei se mitään

https://www.instagram.com/p/BA_99g1Ccvq/?taken-by=susannapenttila

Kommentit (257)

Vierailija
101/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi niin, että mammat ovat kateellisia siitä, että joku on rohkeasti oma itsensä? ;) Onhan se helppoa olla pelkuri ja liikaa miettiä, mitä muut ajattelevat ja sen seurauksena olla tusinatyyppi ja "hajuton mauton kaasu", joka sulautuu seinään. Suski rocks! :)

Vierailija
102/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi tai aika monikin ihmetteli kuka tuolta liikkeestä nuita ostaa niin ainakin Sara Siepillä on ollu ferrerin mekkoja instagram kuvissa. En sitten tiedä onko niistä itse maksanut.. Myös Rosa-Maria Ryytillä ollu päällään joku mekko, niinku näkyy jo tuolta verkkokaupan kuvistakin.

Tässä pari kuvaa Sarasta jossa ferrerinmallistoa...

https://www.instagram.com/p/BAKHa7om4Yf/?taken-by=sarasieppi

https://www.instagram.com/p/7ujfxpm4Vg/?taken-by=sarasieppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Saralla on aika monessakin instagram kuvassa ferrerin vaatteita kun aloin tarkemmin katsomaan.. Liekkö sit saa ilmaseks ne kun mainostaa niitä.

Vierailija
104/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persimpantit sillä on, ei photoshoppia. Iltalehden kuvaajan ottama:

http://static.iltalehti.fi/viihde/suski_belfie_ak_503_vi.jpg

Susannan liike on Ferrer, Della Marga on tuo Stockaa vastapäätä oleva luksusliike. Ferrer myy Ebaystä löytyvää kiinakrääsää kymmenkertaisella hintalapulla.

Kerranhan niillä oli "vahingossa" eksynyt näyteikkunaan joku kopio :D

Vierailija
105/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
106/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tsiisus noita Férrerin sivun tuotekuvia! :D

Jollain tasolla ymmärrän sen, että Penttilä heruttelee omalla insta-tilillään, siitä vaan, mutta että oman yrityksensä nettisivujen kuvat ovat sovituskopissa otettuja duckface-selfieitä? Ei jumalauta. Niiiin halvan näköistä touhua! Eihän toi edes yritä peitellä, mitä skeidaa nuo rytkyt ovat. 

Aivan. Esim. tämä: http://www.ferrer.fi/tuotteet.html?id=4/63

Haluaisin mieluummin käyttämättömän setin, enkä sellaisen, jota on käytetty ILMAN SOVITUSALUSHOUSUJA TAI -RINTALIIVEJÄ! 

YÖK, YÖK, YÖK!

Siis oikeesti, mit vit...? Onko tuo eukko sovittanut kaikki liikkeen vaatteet? Hyi ja yök.

Vierailija
107/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
108/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saatte irti siitä, että haukutte jotain naista, joka haluaa pukeutua omalla tyylillään ja näyttää omanlaiseltaan? Mun mielestäni naisten tulisi tukea toisiaan ja antaa toisten olla oma itsensä, vaikka olisikin sitten hieman erilainen kuin perus tavismamma. Suomi kaipaa persoonia ja rohkeita & epätavanomaisiakin yksilöitä.

Oon itse ihan tavallisesti pukeutuva harmaa "toimistorotta", mutta mun mielestäni on vain mukavaa, että meitä on monenlaisia. Eikä naisen pidä mummoutua yli nelikymppisenä, jos hän ei sellaista halua. Toki mummoutuminenkin voi olla jees. Jokainen taaplatkoon tyylillään, mutta ilman haukkumista ja pilkantekoa. Suomeen mun mielestäni mahtuu kaikenlaisia persoonia ja moninaisuus on vain hyvä juttu.

No tuotahan se Tuksukin on saarnannut jo vuosia.

Itse asiassa puolustan Tuksuakin, vaikka kieltämättä hän on ainakin kieltämättä sortunut mun mielestäni mauttomiinkin juttuihin (esim. jotkut mauttomat videot ym.) median perusteella. Mutta jo joskus viitisen vuotta sitten ihmettelin, miksi joku hieman erikoisempi ja rohkeampi oman tiensä kulkija on ns. "vapaata riistaa" kaikenlaiselle nälvimiselle ja kiusaamiselle.

Mutta Suskia näköjään nälvitään vain ulkonäkönsä perusteella. Muutenhan hän vaikuttaa todella ihanalta ja symppikseltä ihmiseltä ainakin joidenkin tv-ohjelmien perusteella.

Oon ihan aidosti sitä mieltä, että sellaista ihmistä ei olekaan, jolla olisi varaa haukkua ketään toista. Kukaan ei ole niin synnitön, että olisi varaa heittää se ensimmäinen kivi. Ja en ole edes mikään uskovainen, vaan aidosti liberaali. Mun mielestäni on ihan oikeasti siistiä, että täällä meitä on monenlaisia ja jokainen saisi olla om itsensä ilman mitään nälvimistä ja kiusaamista!

T. Ehkäpä liian idealisti stadilainen nainen (ja av-mamma), joka pitää muiden naisten puolta

Ihanaa.. Kerrankin joku kirjoittaa sellaista tekstiä, jota itse aina kaipaan näkyväksi ja kuuluvaksi! Ei haukkuja ja negatiivista lietsontaa. Kiitos :) !!!

Vierailija
109/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaksi uusimmassa kuvassa näkyy ainakin kuvanmuokkauksen jäljet, kun pepun kohdalla pöytä taipuu oudosti ylöspäin :)

Vierailija
110/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BBHrMEiicvK/

No tässä ainaki on selkee photoshop-perse.

Vierailija
111/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannala nuori mies. Onko ulkomaalainen, ei näytä perussuomalaiselta. 

Vierailija
112/257 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voe kauhee :D

Miksi vetää niin yli

Vierailija
113/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen perheenäiti ja hyvässä asemassa. Töissä jakkupukulinja. Iltamenoihin ja edustamiseen tartten cocktail- tyyppisiä asuja. Olen jo kymmenisen vuotta ostanut tuosta korkeavuorenkadun liikkeestä just näitä iltamenovaatteita. Olen ollut tyytyväinen just laatuun. Useampi pikkumusta on ollut yli 10 v käytössä ja pelaa edelleen. Mallit on klassisen naisellisia. Tyköistuva kauniisti vartalon kaaria mukaileva mekko ei mee koskaan muodista. Minulla on myös Andiataa, Rilsiä ym. Mutta ne vähän liian yksinkertaisia, tylsiä. Penttilän mekoissa on vähän sitä jotain bling- blingiä. Kun on tyylikäs, hoidettu, kaunis meikki ja kampaus ja laadukkaat kengät ja asusteet, tulee kokonaisuudesta kiva. Rilsissä näytän 50- kymppiseltä. Yrittäjän itsensä päällä samat vaatteet ovat tietysti ihan toisennäköisiä kuin keskimääräisellä naisella. Minun penttilältä ostaminen mekkojen on arveltu olevan merkkiä Guess ja Alaia, paljettimekosta jopa Elie Saab. Ja luulen, että se johtuu tyylikkäästä kokonaisuudesta. Ja tietysti siitä, että minulla on varallisuuteni vuoksi mahdollisuus käyttää niitä vaatteita, joita haluan. Juhlamekkoja käytetään harvoin, ja on kiva omistaa niitä useampia. Joten en niihin halua tuhansia euroja laittaa. Kenkiin kyllä sitten panostan ja kaikkeen muuhun. Mutta parin sadan euron mekolla olen tosi arvokkaissakin juhlissa ollut.

Vierailija
114/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttilä on kyllä hyvä asiakaspalvelija. Ja se olemus, hämmästyin liikkeessä, miten pieni ja siro hän on. Ja keski-ikäinen nainen kyllä kantaa vastuun kauneusleikkauksistaan ja ne ovat ihan hänen oma asiansa. 40- kymppisenä nainen kyllä saa jo itse päättää, miltä haluaa näyttää. Aika erikoista, että Sara Forsbergin "tullessa kaapista" silikonirintoineen, Sara sai liki yksinomaan positiivista palautetta, avautumista kiiteltiin ja moni muukin rohkeni tunnustaa operaationsa. Ja Sara kuitenkin teetätti silarinsa alle 20- vuotiaana ja aivan keskenkasvuisena, kun sekä henkinen että ruumiillinen kehitys on kesken. Penttilä on keski-ikäinen. Sen ikäisen pitää jo saada päättää kehostaan itse! Eikä edes hänen motiivinsa, miksi haluaa näyttää tältä, tarvitse perusteluita meistä keneltäkään .

Vierailija
115/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penttilä on kyllä hyvä asiakaspalvelija. Ja se olemus, hämmästyin liikkeessä, miten pieni ja siro hän on. Ja keski-ikäinen nainen kyllä kantaa vastuun kauneusleikkauksistaan ja ne ovat ihan hänen oma asiansa. 40- kymppisenä nainen kyllä saa jo itse päättää, miltä haluaa näyttää. Aika erikoista, että Sara Forsbergin "tullessa kaapista" silikonirintoineen, Sara sai liki yksinomaan positiivista palautetta, avautumista kiiteltiin ja moni muukin rohkeni tunnustaa operaationsa. Ja Sara kuitenkin teetätti silarinsa alle 20- vuotiaana ja aivan keskenkasvuisena, kun sekä henkinen että ruumiillinen kehitys on kesken. Penttilä on keski-ikäinen. Sen ikäisen pitää jo saada päättää kehostaan itse! Eikä edes hänen motiivinsa, miksi haluaa näyttää tältä, tarvitse perusteluita meistä keneltäkään .[/quote

Yhtä hyvin voisi ihmetellä palstalla, miksi valtaosa Penttilän ikäisistä naisista näyttää ylipainoisista, huonosti pukeutuvilta ja vastenmielisiltä?

Miksi "pissis"-look olisi yhtään sen moitittavampi kuin ylensyönnin, alkoholin, tupakan ja vähäisen liikunnan turvottavat olemus ?

Vierailija
116/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Penttilä - parempi kuin kaikki Kardashianit yhteensä!

Voi kun olisi enemmän julkisuudessa. Enemmän haastatteluja, kansikuvajuttuja, Real TV yrittäjän arjesta !! Mee Maria Veitola yökylään Suskille! Ihan hulluna kiinnostuksesta kaikki katsottaisiin.

Vierailija
117/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö hän tee mitään muuta kuin ota selfieitä? Telkkarista saa kuvan että hän on todella mukava ja sympaattinen, tuo itsensä korostaminen kertoo jotain ihan muuta.

Vierailija
118/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin on Suski julkisuudessa kertonut, että nämä kuvat ovat liiketoimintaa. Ihan ok kuvia mainostamista varten photoshopata. Niinhän tehdään kaikkien mainoskuvien suhteen Voguet, Ellet mukaanlukien! Ilmaista mainosta hänen yritykselleen. Toki hän itse mallina saa enemmän huomiota, kuin joku anonyymi malli. Mainostaminenhan on kallista. Fiksua liiketoimintaa! Onnittelut menestyvästä yrityksestä!

Vierailija
119/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, voe kauhee :D

Miksi vetää niin yli

Siksi, että sinäkin katsoisit. Ja varmasti mietit, josko sinunkin runkosi vähän paremmalta näyttäsi Susanna butiikin kuteissa. Av-mammoille vierailua Suskin butiikin suosittelen. Osaa valita malliston, joka tasapaksuunkin kroppaan tuo muotoa. Ihan tavallisille naisille sopivaa kamaa myy. Noi kuvat on mainoskuvia kuten edellä todettiin.

Vierailija
120/257 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna Tukiainen on maininnut joidenkin vaatteidensa olevan Ferreristä.

Myös takavuosien seiskasta tutut missit nähty ferrerissä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä