Susanna Penttilä, The photoshopguru
Vähän näyttää nenä oudolta, mutta ei se mitään
https://www.instagram.com/p/BA_99g1Ccvq/?taken-by=susannapenttila
Kommentit (257)
No oma mieheni sanoi että jos pitäisi Susanna penttilän kanssa jotain tehdä niin tietenkin panisi sitä, koska ei hän mitään muutakaan tekemistä hänen kanssaan keksisi.
Mikä pakkomielle tollaisilla suomalaispötköillä on nykyään photoshoppailla ja kiemurrella vartaloansa niin, että näyttää siltä että olisi joku huomattavakin vyötärö-lantio-suhde? SItten livenä tai bikinikuvissa ollaan ihan tynnyreitä.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun iltapäivälehdet ei muista photoshopata suskin berberiä.... http://static.iltalehti.fi/viihde/penttila_1705TL_vi.jpg
Kuvaajan täytyy olla mahallaan. Sen verran lyhyt nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mun mies tota kritisoi kun minä itse, jos satutaan paremman puutteessa katsomaan tavallista elämää. :D Sitä on sanonut, että miksi vanha akka yrittää näyttää nuorelte pakosti... Mieheni 28v. :D
Hellyyttävää, jos kirjoitit viestisi tosissaan. Miehet eivät kerro puolisoilleen, jos haluavat nussia jotain naista.
Mielelläni ainakin Penttilän kuvien perusteella veisin hänet makuuhuoneen puolelle. Eikö se ole niiden tarkoituskin?
m25
Sun tyhmyys ei kyllä ole hellyyttävää. Sehän on aivan mahdottomuus, että MIEHELLÄ voi olla jonkunlaisia standardeja naisen suhteen, ihan mahdottomuus, että miestä jopa ällöttää Suskin ja muiden kaltaistensa tekous ja muovisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä tykkää häntä katsoa. Vaikka ei mies tosta naistyypistä olisikaan innostunut, niin kyllä jokaisella miehelle olemus sähköistyy ja "silmät seisoo päässä" kun toi Penttilä tulee paikalle. Oon ollut silminnäkijänä. Ja toki kaikki muut naiset muutuu näkymättömiksi. Se visuaalinen vaikutelma vaan on sellainen. Ja jos eläimiä oltaisi, ja vaan parittelukumppania haettaisiin, niin kylläpä olisi monen miehen valinta toi Susanna. Luulen, että nää Penttilän ulkonäköä kauhistelevat AV mamma kommentit on myös tälläistä primitiivireaktiota naisilta. Viekää kokeeksi oma miehenne tilaisuuteen, jossa Penttilä on läsnä ja seuraa miehesi olemusta ja reaktiota hänet nähdessään. Vaikka rationaalisesti ei mieskään hänestä kiinnostunut ole, niin ilmestyksen kohdatessaan, ei jää kylmäksi kukaan.
No eihän olisi. Nelikymppinen ei katsos ole enää kovin hedelmällinen.
Kerron nyt sulle salaisuuden: moni meistä harrastaa ja haluaa seksiä ihan muussa kuin lapsentekotarkoituksessa.
Tuo nyt mikään salaisuus ole. Mutta lainaamassasi tekstin pätkässä nimenomaan puhuttiin hedelmällisyydestä/lapsenteosta. Lukisit ennen kuin kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Pistää miettimään että mitähän tämmösillä ihmisillä enää on jäljellä elämässä sitten kun se ulkonäkö menee vanhetessa. Varmaan aika karu pudotus.
Mistä tiedät että hänellä on vain ulkonäkö? Eikös hänellä ole huima Bisnesälyssä, mestyvä liiketoiminta, melkoinen varallisuus, parisuhde, läheisiä ihmissuhteita, harrastuksia, hevoset, matkustelu, muoti. Aika paljon ja oikeasti ne tärkeimmät, sit kun ulkonäkö menee.
Tää ketju on hyvä esimerkki someraivosta: törkeyksiä ja henkilöön ja tosi intiimeihin asioihin meneviä solvauksia. Joku yrittää palauttaa keskustelua raiteille ja asialliselle linjalle ja heti tule täyslaidallinen, tyrmäys, paskamyrsky, provosyytökset ym. Ihan mahdoton ilmeisesti ajatella, että joku ihan vilpittömästi Suomessa kertoo myönteisiä asioita ja kokemuksia. Vakavasti voi ottaa vain kommentit, jotka lyttää ja solvaa aggressiivisesti. Tämänkin kommentin perään minuutissa varmaan " näkijöitä ja totuudentorvia" ryntää lyttäämällä ja leimaamaan, epäilemään provosoi, manipulaatioksi, fanitukseksi tai vaikka miksi. Antaa tulla. Odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mun mies tota kritisoi kun minä itse, jos satutaan paremman puutteessa katsomaan tavallista elämää. :D Sitä on sanonut, että miksi vanha akka yrittää näyttää nuorelte pakosti... Mieheni 28v. :D
Hellyyttävää, jos kirjoitit viestisi tosissaan. Miehet eivät kerro puolisoilleen, jos haluavat nussia jotain naista.
Mielelläni ainakin Penttilän kuvien perusteella veisin hänet makuuhuoneen puolelle. Eikö se ole niiden tarkoituskin?
m25
Sun tyhmyys ei kyllä ole hellyyttävää. Sehän on aivan mahdottomuus, että MIEHELLÄ voi olla jonkunlaisia standardeja naisen suhteen, ihan mahdottomuus, että miestä jopa ällöttää Suskin ja muiden kaltaistensa tekous ja muovisuus?
Ja aika moni mies standardiksi tuollaisen kitaranmuotoisen vartalon kaiken muun lisäksi mielellään ottaisi. Tuota pitkin kun käsi kulkisi....
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut menestyvästä yrityksestä!
Millä mittapuulla se on menestyvä?
Tilikauden tulos vuonna 2011 oli 9000 euroa, 2012 3000 euroa, 2013 -2000 euroa ja 2014 3000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilikauden tulos vuonna 2011 oli 9000 euroa, 2012 3000 euroa, 2013 -2000 euroa ja 2014 3000 euroa.
No voihan se tulos selittyä sillä, että Penttilä on nostanut vaikkapa 50 000 €/kk palkkaa. Älä käsitä väärin – vihaan kyllä tuota teiniä leikkivää kotkaa yhtä paljon kuin kuka muu tahansa, mutta liiketoiminnan tunnusluvut eivät ole haahkan vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan se tulos selittyä sillä, että Penttilä on nostanut vaikkapa 50 000 €/kk palkkaa. Älä käsitä väärin – vihaan kyllä tuota teiniä leikkivää kotkaa yhtä paljon kuin kuka muu tahansa, mutta liiketoiminnan tunnusluvut eivät ole haahkan vika.
Nope.
Vuodelta 2014:
Viidakon tähtösistä vaateyrittäjä (toiminimi) Susannan Penttilä on asioinut ulosottoviranomaisten kanssa. Penttilän ulosottorekisteristä löytyy viimeiseltä kahdelta vuodelta seitsemän merkintää maksamatta jääneistä pysäköintivirhemaksuista, mutta nainen on suorittanut kaikki rästinsä yhtä lukuun ottamatta. Vaateyrittäjänä toimivan Penttilän verotettavat ansiotulot vuonna 2010 olivat 10 800 euroa, ja pääomatuloja oli 3 300 euroa.
Vuodelta 2015:
Penttilä tienasi viime vuonna 5632 euroa, josta pääomatuloja kertyi 3292 euroa. Veronpalautuksia hän saa 426 euroa.
Tuskin se on 2011-2014 tuon kummempia tuloja itselleen haalinut. Tälläkin palstalla aina ollut se esillä, että a) kuinka huono tuon kaupan vuositulos on, b) kuinka vähän Suski tienaa, c) millaista kallista elämäntyyliä pystyy viettämään noilla parin tuhannen euron vuosiansioillaan.
Taloussanomien mukaan vuosina 2011-2014 kaupan henkilöstön lukumäärä on tasan 0 eli eipä ole pahemmin tarvinnut muille palkkoja maksella.
Unohtui merkitä lähteet tuohon edelliseen. Eli ensimmäinen http://www.voice.fi/pop/viihde/il-han-on-viidakon-tahtosten-velkakuning… ja toinen http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110120581063_vi.shtml
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m25
Ja aika moni mies standardiksi tuollaisen kitaranmuotoisen vartalon kaiken muun lisäksi mielellään ottaisi. Tuota pitkin kun käsi kulkisi....
Kyllä kyllä. Pointti olikin se, että makuja on monia. Olkoon sitten harvinaisempaa, niin mieheni ei vaan pidä silikonitisseistä, hiuslisäkkeistä, tekokynsistä, huulitäytteistä ym. ;)
Katselin noita instan kuvia ja totesin, että tuo perseimplantti tasapainottaa nyt kivasti tuota etumusta, ei ole niin etupainotteinen. Ehkä pysyy pystyssä paremmin, kun tosiaan on persiissäkin painoa. Jep, ei mulla muuta.
Millä tämä nainen elää? Onko sillä joku perintö tai rikas mies? En ole häntä seurannut, mutta eihän noilla palkoilla makseta ees vuokria?
Vierailija kirjoitti:
Millä tämä nainen elää? Onko sillä joku perintö tai rikas mies? En ole häntä seurannut, mutta eihän noilla palkoilla makseta ees vuokria?
Miksei eläisi? Ostaa vitosella, myy 50€ eteenpäin.
Oonko se vaan mä vai näyttääkö muidenkin mielestä tuo pylly siltä kuin se oisi valahtanut liian alas? Vähän niinku että tekis mieli käydä nykäsemässä housun kauluksesta ylemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ylhäältä Penttilän tuloista vuodelta 2014:
Penttilä tienasi viime vuonna 5632 euroa, josta pääomatuloja kertyi 3292 euroa. Veronpalautuksia hän saa 426 euroa.
AIka taikuri saa olla, että noilla 5632 euron tuloilla ja 436 euron veronpalautuksella pyöritätä tuollaista arkea kuin Suski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ylhäältä Penttilän tuloista vuodelta 2014:
AIka taikuri saa olla, että noilla 5632 euron tuloilla ja 436 euron veronpalautuksella pyöritätä tuollaista arkea kuin Suski.
No millä rahalla se sitä pyörittää? Kertokaa tietämättömille?
No mitäpä tuosta, yks nobody kikkailee puhelimella. Ja hyvä kun osaa.