Miksi miehen työttömyys on turnoff?
Nykyään kun suomessa on yli puol miljoonaa työtöntä niin siitä huolimatta naiset vaativat työssäkäyvää miestä. No, kohta ei ole enää työsskäyviä miehiä kun naisten määrä työelämässä lisääntyy kokoajan.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömyys ole turn off, ainakaan jos kuitenkin yrittää töitä saada. Sitten se on turn off kun ei edes halua yrittää työnhakua ja on vaan vuosikaudet istunut kotona tukia saamassa.
Meinaat että naisena haluat sellaista aivotonta robottia joka vuosikausia hakkaa päätänsä seinään ja hakemalla hakee töitä? Miten turvallisuushakuisia pelkureita te naiset oikein olettekaan? Konformistisia rahanahneita paskoja, sitä mieltä olen teistä kollektiivisesti.
Kyllä, ainakin mieluummin kuin sinunlaisen kotona mielellään istuvan loisen jolla ei oo mitään halua elättää itseäsi :)
Minä olen tällainen vähän erikoislaatuinen pitkäaikaistyötön mies. En käytä alkoholia, tupakkaa tai huumeita, pidän asunnon siistinä, minulla on jopa viherkasveja, syön terveellisesti, unirytmi on tasainen 22-06, käyn salilla ja lenkillä. Olen aika komeakin kuulemma.
En vaan jotenkin saa aikaiseksi sitten muuta kuin netissä olemisen, sarjojen ja leffojen katselun ja pelaamisen. Olen vaan istunut 9 vuotta kämpillä Internetin orjana. En edes yritä naisia, koska kyllähän sen nyt tietää, että alkuinnostuksen jälkeen elämäntapani käy nopeasti selväksi. Sinänsä naiset aika helposti kiinnostuvat minusta, kun olen ensisilmäyksellä siistin ja fiksun oloinen.
En todellakaan itsekään haluaisi olla samantyyppisen naisen kanssa mitä itse olen. Ymmärrän ihan täysin kyllä sen, että pitkittynyt passiivisuus töiden hankinnan suhteen on varmaan pahin turn-off, mitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömyys ole turn off, ainakaan jos kuitenkin yrittää töitä saada. Sitten se on turn off kun ei edes halua yrittää työnhakua ja on vaan vuosikaudet istunut kotona tukia saamassa.
Meinaat että naisena haluat sellaista aivotonta robottia joka vuosikausia hakkaa päätänsä seinään ja hakemalla hakee töitä? Miten turvallisuushakuisia pelkureita te naiset oikein olettekaan? Konformistisia rahanahneita paskoja, sitä mieltä olen teistä kollektiivisesti.
Kyllä, ainakin mieluummin kuin sinunlaisen miehen, jolla ei ole tarpeeksi varallisuutta ja liian pienet tulot
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tyytyväinen tukitason mahdollistamaan elämääsi niin miksi et pariutuisi toisen samanlaisen kanssa. Kun vielä pidätte molemmat omat asuntonne niin ei varmasti tapahdu minkäänlaista hyötymistä puolin eikä toisin. Miksi tämä vaihtoehto ei kelpaa sinulle??
Miiten niin ei kelpaa? Mulle kyllä olisi kelvannut. Ahneille naisille ei taas kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ainakin mieluummin kuin sinunlaisen miehen, jolla ei ole tarpeeksi varallisuutta ja liian pienet tulot
Sinulle ei näköjään riitä enää yhteiskunnan rahojen kuppaaminen, nyt olet siirtynyt myös väärennöksiin. Maksatko vielä kaljakorisi sossun rahoilla, vai varastatko ihan suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tyytyväinen tukitason mahdollistamaan elämääsi niin miksi et pariutuisi toisen samanlaisen kanssa. Kun vielä pidätte molemmat omat asuntonne niin ei varmasti tapahdu minkäänlaista hyötymistä puolin eikä toisin. Miksi tämä vaihtoehto ei kelpaa sinulle??
Miiten niin ei kelpaa? Mulle kyllä olisi kelvannut. Ahneille naisille ei taas kelvannut.
Siitä siis johtuu tämä vihapropaganda asioistaan huolehtivia, normaaleja naisia naisia kohtaan. Kukaan ei muuta mieltään vaikka riehuisit netissä kellon ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän on turhaa kysyä naisilta. Kaikki tulevat vaan tänne puhumaan paskaa ja yhtään rehellistä vastausta et tule saamaan.
Koska raha on kivempää kuin köyhyys. Koska ahkera on kivempi kuin laiska. Koska alfat ovat arvostetuimpia kuin betamiehet ja alfamies pitää huolta myös vaimostaan ja lapsistaan, myös taloudellisesti. Koska on kivempää, kun myös mies pitää huolta perheestään, eikä pelkästään nainen. Koska mies jolla on status on kivempi kun mies jolla ei ole. Koska jos kaksi ihmistä tienaa kunnolla, se on kivempää kun huonosti tienaava nainen ja tuilla elävä mies. Puhumatta nyt edes kahdesta köyhästä yhdessä. Koska on noloa kertoa kaikille että, mies on elämäntapa työtön ja on kivempi olla sellaisen miehen kanssa jonka jutut eivät nolota.
Siinä sinulle rehellinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei näköjään riitä enää yhteiskunnan rahojen kuppaaminen, nyt olet siirtynyt myös väärennöksiin. Maksatko vielä kaljakorisi sossun rahoilla, vai varastatko ihan suoraan?
Väärennöksiin? Ja siis siten etten uskoa naisten kaikkia tekosyitä, joilla yrittävät selitellä ahneuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä siis johtuu tämä vihapropaganda asioistaan huolehtivia, normaaleja naisia naisia kohtaan. Kukaan ei muuta mieltään vaikka riehuisit netissä kellon ympäri.
En kyllä uskokaan, että naisten ahneus mihinkään häviää. Niin syvällä se on, että siihen vaaditaan varmaan satoja tuhansia ja silloin on epätodennäköistä, että ahneus on mihinkään hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottele vaan itsellesi niin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärennöksiin? Ja siis siten etten uskoa naisten kaikkia tekosyitä, joilla yrittävät selitellä ahneuttaan?
Uskomatonta röyhkeyttä. Väärennät tekstejä etkä edes häpeä vaan alat syytellä muita että omat vikasi peittyisivät.
Meinasin jo kirjoittaa vähän pitemmän viestin mutta en jaksakkaan kun täällä on tuo sama vanha lompakkoloisista itkevä lassukka jankkaamassa. Ilmeisesti on aikaa ulista mammapalstalta kun ei oo töitä mitä tehdä :/
Älä huoli, eiköhän ne tuet pian tule! Sitten pääset ostamaan sipsejä ja limsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nasista naisista laskee miehen arvon rahassa ja materiaaliassa ja haluaa miehestää ennen kaikkea taloudellista hyötyä. Se tarkoittaa sitä, että töissä on käytävä tai ainakin haettava töitä, muutenhan nainen ei ikinä sitä taloudellista hyötyä ikinä saa.
Poikkeuksia tähän on, mutta ne ovat harvassa ja valittetavasti se ahneiden ja pinallisten akkojen valtava massa pilaa niiden muutamien hyvien naisten maineen.
Kerro miten hyödyn miehestäni taloudellisesti? Molemmat maksaa omat vaatteensa, alkoholijuomansa, harrastuksensa ja matkoista ja muusta hauskanpidosta. Yhteisistä menoista maksetaan puoliksi.
Tuossahan se jo tuli. Yhteiset menot puoliksi eli sulle jää enemmmän ylimääräistä rahaa kaikkiin omiin huvituksiisi. Sen takia vaaditkin mieheltä työssäkäyntä, koska muuten et pystyisi puolittamaan omia perusmenojasi.
Todistat pointin itse asiassa täydellisesti.
Että sä jaksat tätä jankkausta... Ihanko oikeasti sun päässä ei liiku yhtään mitään muuta? Mitä se sinulle kuuluu, miten muut elämäänsä elävät? Pysy sinä ihan vapaasti siellä sossuluukussasi vihaamassa ahneita naisia, miksi jauhat tätä samaa joka päivä?
Hohhohoijaa. En aloittanut tätäkään topikkia, vaikka sä jälleen jankkaatkin, että mä muka aloitin topikin. Kommentoin kuitenkin näihin topikkeihin, jos joku niitä aloittaa.
Ja miksi muuten ahneita ja itsekkäitä naisia ei saa kritisoida siitä, että yrittivät törkeästi hyväksikäyttää miehiä ja ovat lisäksi vielä sitä mieltä, että se hyväksikäyttö on ok, jopa suotavaa, etenkin jos hyväksikäyttäjä on nainen.
En minä ole väittänyt että olisit aloittanut tämän topikin. Minä kysyin sinulta miksi jaksat jankata tätä samaa aihetta päivästä toiseen? Anna ihmisten elää omaa elämäänsä, elä sinä omaasi. Et halua mennä töihin, selvä. Olisit sitten tyytyväinen ratkaisuusi ja elämääsi. Miksi olet niin katkera?
Vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä uskokaan, että naisten ahneus mihinkään häviää. Niin syvällä se on, että siihen vaaditaan varmaan satoja tuhansia ja silloin on epätodennäköistä, että ahneus on mihinkään hävinnyt.
Kyllä sinäkin vielä töihin joudut. Yhteiskunta ei anna sinun loputtomiin elää muiden rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nasista naisista laskee miehen arvon rahassa ja materiaaliassa ja haluaa miehestää ennen kaikkea taloudellista hyötyä. Se tarkoittaa sitä, että töissä on käytävä tai ainakin haettava töitä, muutenhan nainen ei ikinä sitä taloudellista hyötyä ikinä saa.
Poikkeuksia tähän on, mutta ne ovat harvassa ja valittetavasti se ahneiden ja pinallisten akkojen valtava massa pilaa niiden muutamien hyvien naisten maineen.
Kerro miten hyödyn miehestäni taloudellisesti? Molemmat maksaa omat vaatteensa, alkoholijuomansa, harrastuksensa ja matkoista ja muusta hauskanpidosta. Yhteisistä menoista maksetaan puoliksi.
Tuossahan se jo tuli. Yhteiset menot puoliksi eli sulle jää enemmmän ylimääräistä rahaa kaikkiin omiin huvituksiisi. Sen takia vaaditkin mieheltä työssäkäyntä, koska muuten et pystyisi puolittamaan omia perusmenojasi.
Todistat pointin itse asiassa täydellisesti.
Niinhän miehellekkin jää enemmän ylimääräistä? En nyt tajua.
Edelleenkin paska argumentti. Jos miehelle riittää tukitason mahdollisttama elämä, mutta nainen silti vaatii miestä menemään töihin, kyse on naisen ahneudesta.
Tässä meidän tilanteessa nyt molemmat käy töissä ja molemmille jää enemmän omiin huvituksiinsa. Eli miten mä muka hyödyn miehestäni taloudellisesti enemmän kuin mieheni? Toki molempien asumismenot pieneni yhteenmuutossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottele vaan itsellesi niin ;)
Eipä siinä mitään uskotteluja tarvita kun ihan itse myönnät, että vaadit mieheltä työssäkäyntiä tai muuten mies ei kelpaa. Ainoastaan sitä et myönnä, että vaadit sitä ahneuksissasi rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän on turhaa kysyä naisilta. Kaikki tulevat vaan tänne puhumaan paskaa ja yhtään rehellistä vastausta et tule saamaan.
Koska raha on kivempää kuin köyhyys. Koska ahkera on kivempi kuin laiska. Koska alfat ovat arvostetuimpia kuin betamiehet ja alfamies pitää huolta myös vaimostaan ja lapsistaan, myös taloudellisesti. Koska on kivempää, kun myös mies pitää huolta perheestään, eikä pelkästään nainen. Koska mies jolla on status on kivempi kun mies jolla ei ole. Koska jos kaksi ihmistä tienaa kunnolla, se on kivempää kun huonosti tienaava nainen ja tuilla elävä mies. Puhumatta nyt edes kahdesta köyhästä yhdessä. Koska on noloa kertoa kaikille että, mies on elämäntapa työtön ja on kivempi olla sellaisen miehen kanssa jonka jutut eivät nolota.
Siinä sinulle rehellinen vastaus.
Voisin sanoa miehenä saman naisista, paitsi että homma menee yleensä mynkään siinä vaiheessa jos parisuhdetta etsitään parisuhteen takia, eikä se kehity ajan kanssa itsestään sellaiseksi.
Jos panostus työelämään on 0, on vaikea kuvitella että panostaisi parisuhteeseenkaan sen enempää.
Mä voin kans tehdä aloituksen ''Miksi ylipainoni on turnoff?'' ja vinkua siitä miten miehet haluavat vain laihoja naisia ja ahneuksissaan jättävät läskit naiset huomiotta. Niin epäreilua hei!1
Ei "työttömien joukossa". Sinä yksin olet muiden rahoilla eläjä.