Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestäni enää lainkaan...

Vierailija
28.01.2016 |

Siinäpä se tulikin. Mieheni ei houkuta seksuaalisesti enää yhtään, olen täysin kyllästynyt häneen. Seksi hänen kanssaan on mallia; mies vetää housunsa alas ja se tarkoittaa sitä, että minun pitäisi antaa suuseksiä. Sen jälkeen mies kourii pari kertaa rinnoista ja jalkovälistä ja minun pitäisi olla valmis. Sen jälkeen mies jyystää itsensä "maaliin" ja siinäpä se sitten oli. Suutelua tai muuta läheisyyttä ei ole ollut aikapäiviin.
Mies ei arvosta, mutta olettaa paljon. Lähes koko kodinhoito on kontollani, mies tekee jotain jos jaksaa. Yleensä töiden jälkeen menee nukkumaan, jonka jälkeen loppuilta menee sohvaperunana tv:n ääressä. Minun pitäisi kaiken päälle hoidella vielä mies. No, en todella ole hoidellut enää aikoihin, koska en saa siitä itse mitään.

Mutta rakkautta ja seksiä minunkin tekee mieli. Vastavuoroista ja nautinnollista. Ongelma on vain siinä miten ratkaista asia, kun puolison kanssa se on utopiaa...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lompakossako roikut vai miksi et eroa?

Vierailija
2/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos ensin kävelisit lähimmän peilin luokse ja kävisit siellä näkyvän henkilön kanssa millaista elämää haluat elää ja täytyykö teidän tiettyyn aikaan ja tilanteeseen solmitun parisuhteen motiivit. Kun olet nämä vastaukset löytynyt puhutte miehen kanssa avoimesti ja rehellisesti tilanteesta.

Vierailija
4/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa taas jännän äärellä. 

Vierailija
5/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO PROVO PROVO PROVO. ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA.

Vierailija
6/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärrettävää että tuollaisessa tilanteessa haluat häviää ja tulee hyväksikäytetty olo.

Nyt on kyllä vakavan keskustelun paikka. Tai sitten eron.

Vierailija
7/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lainata palstan ihokkilauseita...lapsiko olet?! Kumpi olikaan tyhmempi, käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja?

Vierailija
8/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin!! Mutta on ikävä kyllä ihan ote elämästäni ja arjestani...

Vierailija
9/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskustelu ja omista tarpeista kertominen on poissuljettua, koska...?

Vierailija
10/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, mulla oli TÄYSIN sama tilanne vielä vuosi sitten! Älä luovuta, jos muuten on hyvä mies.

Kuin ihmeen kaupalla sain kaivettua ne halut esiin ja kun selvästi kerroin miehelle, etten itse saa seksistä mitään ja neuvoin mitä voisi tehdä, niin seksi parani. Ja kun seksi parani, niin ne halut miestä kohtaan taas nousi ja nyt voi koko suhde taas paljon paremmin.

En olisi vielä vuosi sitten voinut uskoa, että sanon näin, mutta kyllä hyvä seksi parantaa liittoa paljon. Ihan eri tavalla on läheisyyttä arjessakin, kun makkarissa menee hyvin ja ihan eri tavalla ne toisen tekemättömät kotityöt ärsyttää. Meillä mieskin tekee taas paljon oma-aloitteisemmin kaikkea.

Yritä keskittyä kaikkiin miehen hyviin puoliin ja jutelkaa. Avoimuus ja hyvä keskusteluyhteys on kaiken a ja o.

Vierailija
11/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en haluaisi seksiä mieheni kanssa, vaikkakin rakastan häntä enemmän kuin mitään! Tiedän, vika on mun korvien välissä ja luotan, että tämä on ohimenevää. Suostun kumminkin seksiin hänen kanssaan aina kun hän haluaa. Orgasmi ja hurmos mun puolelta jää kumminkin kokematta.

Vierailija
12/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja keskustelu ja omista tarpeista kertominen on poissuljettua, koska...?

Arjen hoitamiseen liittyviä keskusteluja meillä on ollut kymmenittäin, pienen ryhtiliikkeen jälkeen kaikki palautuu jälleen ennalleen. Seksi, jota meillä harrastetaan ei voi olla kenenkään mielestä hyvää! Ja sanomattakin pitäisi olla selvää tuon. Joskus aikoinaan kun on viitsitty nähdä vaivaa, pussailla ja antaa läheisyyttä. Jossain vaiheessa seksi muuttui kuvatunlaisen surkeaksi ja paluuta ei näemmä ole. Pelkkä vihjauskin miehen puolelta seksin suuntaan saa minut nykyään kavahtamaan inhosta.

Vierailija
13/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, asioista puhuminen onkin yliarvostettua.

Vierailija
14/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö se mies sitä seksiä harrastaa? Miten teillä menee itsenne kanssa eli masturbointi?

Vierailija
15/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en haluaisi seksiä mieheni kanssa, vaikkakin rakastan häntä enemmän kuin mitään! Tiedän, vika on mun korvien välissä ja luotan, että tämä on ohimenevää. Suostun kumminkin seksiin hänen kanssaan aina kun hän haluaa. Orgasmi ja hurmos mun puolelta jää kumminkin kokematta.

Olet passiivisena tilanteen vietävissä ja odotat tilanteen korjaanuvan itsestään? 

Vierailija
16/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin!! Mutta on ikävä kyllä ihan ote elämästäni ja arjestani...

Fine, juntti lopeta tuo blaastaaminen tänne päivittäin pelle, et hyödy siitä muuten kun että olet provo ja trolli joten lopeta IDIOOTTI. Mitä sinä vitun kusipää luulet saavasi tästä?????

Mitä ihmettä??!!

Vierailija
17/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään numero 14, missä sinä olet hankkinut tuon järkyttävän korkean sivistystason ja kielitaidon? Olet oikea Ajatusten Tonava ja Alatyylin Amur! 

Vierailija
18/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä liikkuu todella sairasta porukkaa. Viittaan tällä kommenttiin 14 ja noihin typeriin provohuutelijoihin (jotka kaikki saattaavt todellisuudessa olla sama henkilö)

Ap, oletko yrittänyt keskustella tästä miehesi kanssa? Jotenkin tuli sellainen olo, että olet hänelle lähinnä jokin hyödyllinen kodinkone ja kaikki tunne puuttuu hänen puoleltaan. Tämä kannattaisi keskustella selväksi ja mennä vaikkapa parisuhdeterapiaan. Jos miestä ei kiinnosta, sekin kertoo jo paljon. On kuitenkin olemassa vastavuoroisiakin parisuhteita ja rakkautta, ei kannata jäädä huonoon suhteeseen. 

Vierailija
19/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään numero 14, missä sinä olet hankkinut tuon järkyttävän korkean sivistystason ja kielitaidon? Olet oikea Ajatusten Tonava ja Alatyylin Amur! 

Tähänkin voisi sanoa, että kumpi onkaan tyhmempi käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja :D Milloin opitte jättämään tälläiset huomioimatta?

Vierailija
20/21 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet passiivisena tilanteen vietävissä ja odotat tilanteen korjaanuvan itsestään? 

Kyllä. Kaikki muu on liitossamme hyvin. Iloa,rakkautta,huumoria.... En vain innostu seksistä. Mies ei ole huono, on aina tyydyttänyt minut ennen kuin itse laukeaa...nyt vaan pidempään en ole kiihoittunut mistään seksuaalisesti. Olen menossa gynekologille, varmaan vaihdevuodet alkaa, olen 49.En koe olevani sairas,siksi ajattelen olevan ohimenevää. Naimisissa 30v,en haaveile muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä