Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä pergolaa.

Vierailija
25.06.2026 |

En ymmärrä pergolaa, ellei se ole katettu, mutta toimiiko se sitten köynnöskasvien tukirakenteena?

 

N56

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ilman kasvejakin kivannäköinen hökötelmä, rajaa oleskelualueen sellaiseksi omaksi sopeksi. Mutta yleensä se kyllä jollain myös verhoillaan.

Vierailija
2/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla joskus lämmintä niin ymmärtäisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt järkyty, mutta mä en ymmärrä tämmösiä kysymyksiä...

Vierailija
4/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko pelargoniaa, siellä mummon akkunalla? Täällä puhutaan nykyään niin hienosti kaikennäköisistä tsirbuloista, että reirun elämämkolulaisen on vaikeeta pysyä kärryillä. Vaikka Porchehan meillä on, jossa on tilaa taostelukoiralle!

Vierailija
5/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viinirypäle kasvamaan joka tolpan juureen niin muutaman vuoden päästä ymmärrät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi