Seksikumppanien määrä?
Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...
Mikä on teidän lukunne?
Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...
Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Tulee paha mieli, kun huomaa olevansa epänormaali :(
Miten niin epänormaali? Täällä on lukuja nollasta satoihin, ja kaikki on yhtä normaalia (vaikka tässä muutama moralisoija yrittää muuta väittää). Ole oma itsesi ja nauti elämästä sellaisena kuin se on. Onnea ja hyvää mieltä elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
24
45v.
Lisään että näistä 5 ovat parisuhteita.
Siis miten muka on "luonnollista" että sinkuilla olisi enemmän seksikumppaneita kuin parisuhteessa olevilla? Ei kaikki harrasta seksisuhteita tai yhdenyön juttuja.
Ihan liikaa, en kehtaa edes sanoa määrää täällä. Puolet vois ottaa pois, huonoa seksiä :( Erheistä oppii!
Kerran viikossa on yli 200 neljässä vuodessa, onko seksi kerran viikossa teidän moraalinvartijoiden liitoissa aivan liiallista? Riittääkö se molemmille puolisoille?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten muka on "luonnollista" että sinkuilla olisi enemmän seksikumppaneita kuin parisuhteessa olevilla? Ei kaikki harrasta seksisuhteita tai yhdenyön juttuja.
Osa varmaan harrastaisi, mutta ei saa kuten allekirjoittanut.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen nollilla. Viime vuotisen vastauksen jälkeen käynyt treffeillä ehkä 10-15 naisen kanssa ja nyt tapaillut yhden kanssa kuukauden verran pari kertaa viikossa mutta eipä vaan eilenkään jäänyt illlallisen jälkeen..
- M47
Oletko uskovainen tai naiset uskovaisia? Eihän se noin vaikeeta voi olla!! Jos kuukauden jo käynyt? Nyt vaan otat naisesta kiinni, pussaat ja talutat makkariin.
Tietääkseni ei ole ollut uskovaisia.
On useampanakin iltana otettu naisesta kiinni, talutettu makkariin ja pussailtu mutta halunnut lähteä kotiinsa.
Hyi, siis kyllä minäkin pakenisin, jos joku mies alkaisi taluuttaa minua suoraan makkariinsa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen nollilla. Viime vuotisen vastauksen jälkeen käynyt treffeillä ehkä 10-15 naisen kanssa ja nyt tapaillut yhden kanssa kuukauden verran pari kertaa viikossa mutta eipä vaan eilenkään jäänyt illlallisen jälkeen..
- M47
Oletko uskovainen tai naiset uskovaisia? Eihän se noin vaikeeta voi olla!! Jos kuukauden jo käynyt? Nyt vaan otat naisesta kiinni, pussaat ja talutat makkariin.
On useampanakin iltana otettu naisesta kiinni, talutettu makkariin ja pussailtu mutta halunnut lähteä kotiinsa.
Viime vuonna olin siis tilanteessa että puoli vuotta oli tapailtu edellisen kanssa mutta ei päässyt pussailusta juurikaan pidemmälle eteenpäin, täältä saatujen neuvojen perusteella silloin laitoin tapailun poikki ja lähdin etsimään jotain muuta mutta eipä näytä vaihtamalla tilanne muuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei harrastakaan, mutta seksin harrastaminen on silti luonnollista. Myös sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee paha mieli, kun huomaa olevansa epänormaali :(
Miten niin epänormaali? Täällä on lukuja nollasta satoihin, ja kaikki on yhtä normaalia (vaikka tässä muutama moralisoija yrittää muuta väittää). Ole oma itsesi ja nauti elämästä sellaisena kuin se on. Onnea ja hyvää mieltä elämääsi!
No ei nuo nollat ole kovin normaaleita, jos puhutaan yli kaksikymppisistä ihmisistä ja tällä ihmisellä ei ole mitään vakaumusta minkä takia olisi kieltäytynyt seksistä. Surullista, jos ei kelpaa kenellekään.
T: epänormaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M47
Hyi, siis kyllä minäkin pakenisin, jos joku mies alkaisi taluuttaa minua suoraan makkariinsa :(
Siis yhteisen illallisen jälkeen hetken aikaa juteltu ja astiat korjattu pois pöydästä, miten tuosta sitten voisi tai pitäisi jatkaa eteenpäin? Jäädä keittiöön istumaan eikä siirtyä viereisen makkarin puolelle?
1. Olen 20v ja nuoresta asti ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa kenelle menetin myös neitsyyteni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetin neitsyyteni vasta 20-vuotiaana ja tähän mennessä olen harrastanut seksiä kolmen henkilön kanssa. Kahden kanssa olin parisuhteessa (toinen on nykyiseni).
Tähän voisin olla tyytyväinen loppuelämäkseni.
n25
Vasta kaksikymppisenä 😂
M32
Tämä oli sarkasmia, jos joku ei tajunnut. Olisin ollut ikionnellinen, jos olisin päässyt poikuudesta eroon jo 20v.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetin neitsyyteni vasta 20-vuotiaana ja tähän mennessä olen harrastanut seksiä kolmen henkilön kanssa. Kahden kanssa olin parisuhteessa (toinen on nykyiseni).
Tähän voisin olla tyytyväinen loppuelämäkseni.
n25
Vasta kaksikymppisenä 😂
M32Tämä oli sarkasmia, jos joku ei tajunnut. Olisin ollut ikionnellinen, jos olisin päässyt poikuudesta eroon jo 20v.
M32
Minä olin 26v. : /
45v.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tarkoitetaan varmaankin sitä, että ihminen kun sitä seksiä myös muunkin kuin lisääntymis tarpeen vuoksi harrastaa, niin sinkuilla ne seksikumppanit ovat usein erikerroilla eri tyyppi.
Olen itse ollut aina sinkku ja harrastanut seksiä noin 30 ihmisen kanssa. Seksi elämäni alkoi kun olin 17-vuotias ja nykyään 25-vuotiaana olen ymmärtänyt, että seksin harrastamisessa eri ihmisten kanssa ei ole mitään pahaa. Se että joku tuomitsee on joko kateellinen tai parisuhteessa, anteeksi vain mutta niin se menee. Ihmiset jotka eivät sinkkuinakaan yhden illan irtosuhteita harrasta, eivät voi moralisoida niitä jotka niin tekevät.
En sano, että olisin ylpeä kaikista kerroista, mutta en koe olevani huono ihminen.
Ja allekirjoitan sen kyllä, että USEIMMITEN sinkuilla on seksikumppaneita enemmän. Tottakai jos sinkku haluaa seksiä, hänen täytyy sitä jostain ns "etsiä" ellei ole jtn fuckboyta tms seksisuhdetta, en ymmärrä miten joku ei ymmärrä....
Sinkkunainen
Viitisenkymmentä ja olen 23v. nainen. Kerron luvun aina ihan suoraan jos joku sitä sattuu kysymään, hämmästyneitä ovat jotkut olleet ja selän takana huoraksi haukkuneet. Se ei minua hetkauta tippaakaan enkä kadu mitään, sekös moralisoijia entistä enemmän ketuttaa :) Olin pari vuotta parisuhteessa ja se oli mukavaa aikaa sekin, mutta koen, että nyt on hauskempaa ihan yksikseen. Eipähän tarvitse sitten vanhempana miettiä, että jotain on jäänyt tekemättä.
1 ja ainoa. Hän on mieheni 😍 Olemme olleet 10 vuotta yhdessä.