Seksikumppanien määrä?
Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...
Mikä on teidän lukunne?
Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...
Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta
Kommentit (178)
7 miestä. Olen nainen 25 v, 5 vuotta vakiintuneena
Vierailija kirjoitti:
Viitisenkymmentä ja olen 23v. nainen. Kerron luvun aina ihan suoraan jos joku sitä sattuu kysymään, hämmästyneitä ovat jotkut olleet ja selän takana huoraksi haukkuneet. Se ei minua hetkauta tippaakaan enkä kadu mitään, sekös moralisoijia entistä enemmän ketuttaa :) Olin pari vuotta parisuhteessa ja se oli mukavaa aikaa sekin, mutta koen, että nyt on hauskempaa ihan yksikseen. Eipähän tarvitse sitten vanhempana miettiä, että jotain on jäänyt tekemättä.
Oon samaa mieltä sun kanssa!!!:D oon ite 22 ja kumppaneja yli 40!! Mua vaan naurattaa ihmiset jotka huorittelee sunmuuta. Parasta on et usein niillä, ketkä jauhaavat selän takana on omien kumppanien määrä suhteellisen suuri myös....mutta ei varmaan niin montaa kuin olis halunnut...;)
On se naisena helppoa noiden seksikumppanien kerääminen :(
T: katkera mies
Nainen 19v
Vain yksi, jonka kanssa seurustellut melkein 6kk, ennen sitä sinkkuna.
Seksi on liian hieno asia sille, että sitä pitäisi harrastaa paljon eri kumppanien kanssa.
En ole pitänyt kirjaa, kyllä niitä on kertynyt. Onneksi näytän puhtoiselta ikineitsyeltä, ei päältä arvaisi. Minkä sille voi, kun on puhtoinen katse, monalisamainen hymy ja muutoin ujo. Synnytyslääkärikin kysyi, että oliko se vain se yksi kerta...No ei!
Olisko semmoset 17 tällä hetkellä. Harrastetaan mieheni kanssa parinvaihtoa, ryhmäseksiä ynnä muuta ihanaa, joten luku kasvannee :) Ei oo kyllä huoraksi haukuttu, vaikka juuri tuollaiset "yhden miehen naiset, nyt ja ikuisesti ihkudaat", yleensä moralisoivatkin mitä tutusta löytyy. Anteeksi mutta sitä seksiä on oikeus harrastaa aikuisten ihmisten juuri sillä tapaa kuin haluaa ja nuo parinvaihdot ja ryhmäsessiot sopii meille paremmin kuin hyvin joten aika turhaa kommenttia tuollaiset, nauttisivag elämästä niin ei tarttisi moralisoida muita. Ikinä en koskaan ole itse kommentoinut muiden seksielämää oli niitä kumppaneita sitten se yksi tai viisikymmentä. Ikää on mulla 30 ja seksoelämä aloitettu 17-vuotiaana ekan seurustelukumppanin kanssa.
Kuinkahan monella on joku sukupuolitauti... En huolisi ihmistä, jolla alkaa olla yli 10 seksikumppania. Kertoo jotain löyhästä moraalista ympäriinsä paneskelu.
Yksi. Olen mies ja pidän seksistä, jossa on isosti tunteita mukana.
Jankutijankutijankuti -.- eikö tämä aihe riitä jo? 11.
Vierailija kirjoitti:
Olisko semmoset 17 tällä hetkellä. Harrastetaan mieheni kanssa parinvaihtoa, ryhmäseksiä ynnä muuta ihanaa, joten luku kasvannee :) Ei oo kyllä huoraksi haukuttu, vaikka juuri tuollaiset "yhden miehen naiset, nyt ja ikuisesti ihkudaat", yleensä moralisoivatkin mitä tutusta löytyy. Anteeksi mutta sitä seksiä on oikeus harrastaa aikuisten ihmisten juuri sillä tapaa kuin haluaa ja nuo parinvaihdot ja ryhmäsessiot sopii meille paremmin kuin hyvin joten aika turhaa kommenttia tuollaiset, nauttisivag elämästä niin ei tarttisi moralisoida muita. Ikinä en koskaan ole itse kommentoinut muiden seksielämää oli niitä kumppaneita sitten se yksi tai viisikymmentä. Ikää on mulla 30 ja seksoelämä aloitettu 17-vuotiaana ekan seurustelukumppanin kanssa.
Miten joku voi aina vaihtaa kumppania noin? Kimppa- tai baaripanot eivät luo ihmisten sielujen välille mitään erityistä yhteyttä.
Neljä, joista yksi nainen. Ikää minulla 24v ja yhtä lukuun ottamatta nuo kaikki kolme ovat olleet kolmen vuoden sisällä. Pari seurustelukumppania, yksi tapailusuhde ja yksi yhden illan juttu.
En voi ymmärtää että vielä 2016-luvulla moralisoidaan seksin harrastamista. Niin kauan kun käytöksellään ei loukkaa muita, niin sillä ei pitäisi olla kellekään mitään väliä. Moralisoijat ovatkin yleensä niitä jotka on onnellisesti parisuhteessa - hyvä teille, mutta kyllä me sinkutkin halutaan seksiä. Parisuhteessa sitä voi saada vaikka 5 kertaa päivässä, seksikertoja kuukaudessa voi olla tosi paljon. Jos sinkku haluaa samaa niin kyllä siinä helposti kertyy kumppaneita. Kaikille ei vaan Sitä Oikeaa tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Neljä, joista yksi nainen. Ikää minulla 24v ja yhtä lukuun ottamatta nuo kaikki kolme ovat olleet kolmen vuoden sisällä. Pari seurustelukumppania, yksi tapailusuhde ja yksi yhden illan juttu.
En voi ymmärtää että vielä 2016-luvulla moralisoidaan seksin harrastamista. Niin kauan kun käytöksellään ei loukkaa muita, niin sillä ei pitäisi olla kellekään mitään väliä. Moralisoijat ovatkin yleensä niitä jotka on onnellisesti parisuhteessa - hyvä teille, mutta kyllä me sinkutkin halutaan seksiä. Parisuhteessa sitä voi saada vaikka 5 kertaa päivässä, seksikertoja kuukaudessa voi olla tosi paljon. Jos sinkku haluaa samaa niin kyllä siinä helposti kertyy kumppaneita. Kaikille ei vaan Sitä Oikeaa tule vastaan.
Niinpä ja maksullisten käyttöä kritisoidaan naisten puolelta kovasti, mutta naisella ei ymmärrä, että suurimmalle osalle miehistä seksin saaminen on kovan työn takana tai mahdotonta. Eikä kenelläkään jolla on kovasti haluja seksitön elämä ole elämisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja maksullisten käyttöä kritisoidaan naisten puolelta kovasti, mutta naisella ei ymmärrä, että suurimmalle osalle miehistä seksin saaminen on kovan työn takana tai mahdotonta. Eikä kenelläkään jolla on kovasti haluja seksitön elämä ole elämisen arvoista.
Itse olen tässäkin asiassa sillä linjalla, että jos ei sillä ketään loukkaa niin siitä vaan sitten. Eli jos toinen omasta halustaan myy seksiä, niin miksei sitä sitten joku toinen saisi ostaakin.
Lukuni on yksi. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 18-vuotiaasta asti ja olen harrastanut seksiä vain hänen kanssaan. Nyt olen 28-vuotias.
Saattaisin pärjätä tällä jossain seurapelissä, mutta eipä ole kyllä koskaan tullut kavereidenkaan kanssa puheeksi kuka on ollut milloin ja kenen kanssa sängyssä.
Nainen, 25v.
Lukuni on 13.
Aloitin seksielämän 18-vuotiaana ja silloin tulikin vietettyä vähän villejä vuosia. Olen ollut nykyisen poikaystävän kanssa 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monella on joku sukupuolitauti... En huolisi ihmistä, jolla alkaa olla yli 10 seksikumppania. Kertoo jotain löyhästä moraalista ympäriinsä paneskelu.
24 seksikumppania sisältäen parisuhteet
0 sukupuolitautia
Tähä ikään tullessa kerkeää olla seksisuhteita kun osan elämästä olen ollut sinkkuna.
En tiedä. Olin yli kolmekymmentä, kun menetin poikuuden ja sen jälkeen olen ollut vain maksullisten kanssa. Vain ja ainoastaan sen takia, että en kelpaa naisille ilman rahaa.
M42