Seksikumppanien määrä?
Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...
Mikä on teidän lukunne?
Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...
Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta
Kommentit (178)
Miten määrittelet tuon seksikumppanin? Siitähän se riippuu.
Onhan se aika häilyvä raja mikä seksiksi "virallisesti" å lasketaan, itse miellän seksiksi pelkästään yhdynnän.
Toki homosuhteissa asia on eri, noh jos nyt jonkinlaista maalaisjärkeä käyttäen jokainen koittaa miettiä omaa lukuaan niin saisi jtn vastauksia!!
Eri ihmiset laskee seksikumppaniksi erilaiset fyysiset kontaktit.
Kukin tavallaan/tyylillään
80-90, sen tarkemmin en pysty sanomaan.
Oma lukuni on 0. En ole koskaan ollut parisuhteessa ja ikää on 39.
Vierailija kirjoitti:
80-90, sen tarkemmin en pysty sanomaan.
Mihin sijoitit rahat?
Ei kehtaa niin pientä lukua kertoa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sulle kuuluu?
Haha noh eipä se minulle kuulu, ajattelin aloittaa aiheesta keskustelun, koska ne jotka asiasta haluavat keskustella tai jotka haluavat lukunsa muille jakaa voivat sen tehdä.
Sinua ei ilmeisesti kiinnosta, joten olisit voinut olla kommentoimatta tätä viesti ketjua!
Mulla luku taitaa pyöriä 40 hujakoilla. Olen 32vuotias ja sinkkuna ollut oikeastaan koko ikäni!
Muistaakseni 7. Voi olla että unohdan jonkun jostain välistä. T.nainen 25v
Yksi ja kaikista surullisinta on, että en ole edes seurustellut ikinä. Taitaa olla jo peli menetetty.
M27
50+ (voivoi niitä villejä opiskelu vuosia)
Nykyään parisuhteessa elänyt jo 6vuotta
Ikää 29
Yli 100.. Rakastan seksiä. Nyt ollut 10v yhden kanssa. Ei kaipaa seikkailua enää ja tämä nykyinen riittää, kiitos aiempien kokemusten. Nainen 30+ reilusti
Minun lukuni on 2. Ensimmäinen ei ollut parisuhteessa. Nyt siis "kakkosen" kanssa suhteessa ja säännöllinen seksielämä. Ikää 16 vuotta ja olen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
50+ (voivoi niitä villejä opiskelu vuosia)
Nykyään parisuhteessa elänyt jo 6vuotta
Ikää 29
Olisit keskittynyt edes vähän opiskeluunkin, kun et osaa edes yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja kaikista surullisinta on, että en ole edes seurustellut ikinä. Taitaa olla jo peli menetetty.
M27
Olet kyllä vitun nössö jätkä :D
Ensin pitäisi määritellä mikä lasketaan seksiksi. Liian vaikeaa.