Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä?

Vierailija
18.01.2016 |

Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...

Mikä on teidän lukunne?

Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...

Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin parikymmentä. olen 25. osa olisi voinut jäädä välistä, mutta niistä olen kyllä todellakin viisastunut. pidän todella paljon seksistä, mutta olen ollut aika kauan sinkkuna, joten miksi pitäisi elää selibaatissa? miksi seksin pitäisi olla vain parisuhteessa olevien yksinoikeus? sillä kyselen kun täällä on noita "olet epänormaali horo" -juttuja... hei hankkisitte tekin itsellene tasapainoisen, onnellisen elämän niin ei tarvitsisi muita ruveta tuomitsemaan :)

Vierailija
122/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että tiedät sen jo 25-vuotiaana. Elämä saattaa vielä yllättää. Ihminen on niin raakile vielä tuossa iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooon ollu 4 naisen kanssa, sinkku ja yhdenillajutut ei kiinnosta.

M28

Vierailija
124/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa, että miksi sinkuilla ei saisi olla seksikumppaneita? Tottakai heillä on niitä enemmän ja mitä pidempään on ollut sinkku sitä pidempi on tuo seksikumppanien lista...luonnollisesti.

Itse elän parisuhteessa miehen kanssa, joka oli minun viides seksikumppani. Enkä paheksu ihmisiä joilla on useita seksikumppaneja, välillä jopa kadehdin sinkku ystäviäni jotka kertovat villejä, hauskoja jopa kiehtovalla tapaa outoja seksi kokemuksiaan.

N24

Vierailija
125/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Kolmea kännihairahdusta kadun. Kaksi oli seurustelukumppania ja eka neitsyyden menetys. Niitä en kadu. En enää ikinä tule hairahtamaan. Nytkin koen jo että on ollut liikaa. Olen N31

Vierailija
126/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko pelkät yhdynnät? Silloin luku on noin 70. Jos lasketaan kaikki mahdolliset säätämiset ja suuseksit, niin varmaan 100-120. Vaikea muistaa kaikkia. Ikää 40, josta sinkkuna suurin osa. Nyt tosin masennuin ja lihoin, en saa enää ketään sänkyyni. Seksiä on ollut viimeksi vuosi sitten, kerran ja tätä ennen vuosi sitten. Kerran. Että näin sitä nainen ikääntyy, paisuu ja kuivettuu.

Vierailija
127/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

N18

Vierailija
128/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 5, enintään kahdeksan, en vaivaudu muistelemaan. Olen mies 62 v. ja eka kertaa lukuunottamatta ollut kaikkien kumppaneiden kanssa pitkäaikaisessa suhteessa.

Vierailija
129/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen nollilla. Viime vuotisen vastauksen jälkeen käynyt treffeillä ehkä 10-15 naisen kanssa ja nyt tapaillut yhden kanssa kuukauden verran pari kertaa viikossa mutta eipä vaan eilenkään jäänyt illlallisen jälkeen..

- M47

Vierailija
130/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen nollilla. Viime vuotisen vastauksen jälkeen käynyt treffeillä ehkä 10-15 naisen kanssa ja nyt tapaillut yhden kanssa kuukauden verran pari kertaa viikossa mutta eipä vaan eilenkään jäänyt illlallisen jälkeen..

- M47

Oletko uskovainen tai naiset uskovaisia? Eihän se noin vaikeeta voi olla!! Jos kuukauden jo käynyt? Nyt vaan otat naisesta kiinni, pussaat ja talutat makkariin.

Vierailija
131/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä 15. Kolme pitkää seurustelusuhdetta, avioliitto yli 20 vuotta. Kolme kertaa olen pettänyt elämäni aikana, tosin aika hatarissa suhteissa. Avioliiton aikana en kertaakaan, enkä ainakaan aio (ja helpommaksi muuttuu aina vaan...) Viitisen ihan täysin yhdentekevää miestä, mutta tulihan kokeiltua. Kyllä joskus miettii, olisiko löytynyt täydellinen mies, joka olisi vienyt seksin alalla jalat alta, mutta avioliitossa on niin paljon muutakin, ei se ole kuitenkaan pääasia. Ja tunnetta ja sielujen sympatiaa, sitä tarvitsen aina vaan, että tuntuu joltain. 

N 54

Vierailija
132/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25vuotias nainen. Seksikumppaneita on monia (yli 200) . Enkä pidä itseäni horona. Rakastan seksiä piste.

Mielestäni on lapsellista ja typerää kun joku arvostelee sen perusteella ihmistä.

Tottakai voisi rajottaa, mutta miksi? Kondomi käytössä joka kerta eli vastuullisesti liikkeellä. Hauskaa on aina ollut!!

Ihminen on sekuaalisesti altiivinen olento, joten jos haluttaa miksei panisi.

Ps. Mainittakoon vielä, että alkoholia en käytä ollenkaan!

Eihän tuollainen ympäriinsä paneskelu ole tervettä toimintaa. Tuollainen holtittomuus todennäköisesti jatkuu myös silloin, kun tuo holtittomasti ympäriinsä paneskelija on "parisuhteessa".

Eikä kukaan palkkaisi ihmistä, joka ei kykene edes pysyvään parisuhteeseen.

Minkälaisia töitä sä olet oikein hakenut, jos työhaastattelussa kysellään seksitavoistasi? Ei multa vaan ole kysytty koskaan.

Vierailija
133/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja olen 36v. nainen. Nyt aviomieheni kanssa kahdeksatta vuotta, sitä ennen lyhyt ensirakkausromanssi 23-vuotiaana sekä muutaman kerran säätö, joka olisin voinut jättää kokematta. Olen hieman introvertti ja minulla kyllä pitää olla tunteet pelissä, muuten seksi on aika yhdentekevää. En siksi sinkkuna kokenut pystyväni yhden illan juttuihin, eikä se kyllä jälkeenpäin yhtään harmitakaan. Kuten mieheni on sanonut, niin onhan tässä aikaa paneskella loppuikämme ;)

Vierailija
134/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa niin pientä lukua kertoa.

Sinkkumies

Vierailija
135/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja?

134

Vierailija
136/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja ollut parisuhteessa 17 vuotiaasta lähtien. Eli yksi seksikumppani. Nyt on alkanut mieleen juolahtaa, että haluaisin elämässäni kokeilla seksiä toisenkin ihmisen kanssa...

Vierailija
137/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. Olen 21v

Vierailija
138/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M47

Oletko uskovainen tai naiset uskovaisia? Eihän se noin vaikeeta voi olla!! Jos kuukauden jo käynyt? Nyt vaan otat naisesta kiinni, pussaat ja talutat makkariin.

Tietääkseni ei ole ollut uskovaisia.

On useampanakin iltana otettu naisesta kiinni, talutettu makkariin ja pussailtu mutta halunnut lähteä kotiinsa.

Vierailija
139/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Ikää 30v.

Vierailija
140/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.1416

Kovin pyöreitä olivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi