Missä aineissa olit koulussa?
Kommentit (36)
Olin vaikka ja missä aineissa. Huhhuh sitä aikaa! Ja olin ihan hyvä aineissa kun aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Budia ja piriä tuli käytettyä
Bud Light?
Aineissa ollessani kaikki taiteellinen sujui. Kuvataiteessa maalasin kuin Picasso tai Dali konsanaan.
Amfetaminilla aloitin. Sit jatkoin Heroiini. No koulu jäi kesken.
Eiku oikeesti. Perustasoa lukuaineet ja sit hyviä fyssa sekä kuvis sekä käsityöt. Kielet meni penkin alle melkein.
Latinassa ja kemiassa: non scolae sed vitae discimus! Tum tua res agitur, paries cum proximus ardet. Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo. Orandum'st ut sit mens san' in corpore sano!
Huomasin olevani vanha kuin taivas, sillä omassa nuoruudessani impattiin kumiliimaa :-)
Lukuaineet, matematiikka ja musiikki. Musiikki oli aina kiitettävä.
Vierailija kirjoitti:
Aineissa ollessani kaikki taiteellinen sujui. Kuvataiteessa maalasin kuin Picasso tai Dali konsanaan.
Palstan trollista huomaa, että on ollut viihdekäyttäjä jo 13 vuotiaasta asti, siis Konalan mies.
Historiassa ja kielissä, koska ne kiinnostivat eniten. Oli myös hyvät maikat.
Kävin kouluni siihen aikaan 1991-2000, kun koulussa ei oltu aineissa vaan opiskeltiin aineita.
Kouluun mentiin opiskelemaan, ei narkkaamaan.
Minä opiskelin ja muut lunttasi, mutta minä olin luokan paras oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Erikeepperiä vaan haisteltiin.
Ala-asteella meidän koulussa oli 40-42 oppilasta ja 3 opettajaa. Olisi niillä ollut vaikeuksia, jos oppilaat olisi käyttäneet aineita.
Budia ja piriä tuli käytettyä