Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä?

Vierailija
18.01.2016 |

Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...

Mikä on teidän lukunne?

Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...

Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 vuotias ja seksikumppaneita 12 yhden kanssa seurustelin, kahden kanssa ollut seksisuhde ja kolme ollut sellaista, että tapailimme hetken (1-6kk) ja loput olleet yhden illan huumaa!:D

Vierailija
102/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko noita parikymmentä.. Olen 40v ja ollut vakituisessa parisuhteessa saman miehen kanssa 16-vuotiaasta. Loput 19 on sivusuhteita.

No ei ole kovin vakituinen parisuhde, jos olet sen "parisuhteen" aikana nussinut myös 19 muun miehen kanssa. Törkeää! M34

Onhan. Ollaan naimisissa ja meillä on kolme lasta. Eikähän mun paneminen sun ongelmasi ole.

Pisti tämä myös omaan silmään...ovatko nuo 19 olleet siis pettämisiä???

Kyllä siinä tapauksessa sinä olet likaisempi kuin nämä ketkä täällä kertovat useita suhteita harrastaneen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 100.. Rakastan seksiä. Nyt ollut 10v yhden kanssa. Ei kaipaa seikkailua enää ja tämä nykyinen riittää, kiitos aiempien kokemusten. Nainen 30+ reilusti

Annoikko monelle b-rappua, kun olet tollanen "jakorasia"? : D

Vierailija
104/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä ennen avioliittoa, koska Jeesus!!

Vierailija
105/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Neitsyyden menetin viime vuonna (22v) ekalle poikaystävälle, seurustelua kesti tosin yhteensä vain pari kuukautta. Luku ois varmaan isompi, mutten oo löytänyt ketään eikä yhdenillanjutut tms kiinnosta. Suoraan sanottuna haluaisin kyllä seksiä.

Vierailija
106/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi. Neitsyyden menetin viime vuonna (22v) ekalle poikaystävälle, seurustelua kesti tosin yhteensä vain pari kuukautta. Luku ois varmaan isompi, mutten oo löytänyt ketään eikä yhdenillanjutut tms kiinnosta. Suoraan sanottuna haluaisin kyllä seksiä.

Aika samanlainen tarina täällä :-/

M25

Vierailija
107/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v, nyt olen ollut vuoden verran parisuhteessa ja myös tätä ennen 5 vuotta. Yhteensä noin 20 seksikumppania, lasken tähän myös suuseksin.

Vierailija
108/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden....viis vuotta sitten.

N24

Vierailija
109/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se sinkkuna olo vaikuttaa seksikumppanien määrää? Ei kaikki ihmiset saa seksiä jokaiselta ihmiseltä keneltä haluaa. Monia, kuten minua, ei edes seksi pahemmin kiinnosta, koska osaan itseni tyydyttää. m25

Vierailija
110/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se sinkkuna olo vaikuttaa seksikumppanien määrää? Ei kaikki ihmiset saa seksiä jokaiselta ihmiseltä keneltä haluaa. Monia, kuten minua, ei edes seksi pahemmin kiinnosta, koska osaan itseni tyydyttää. m25

Ei hirveän vaikea päättelykuvio. Parisuhteessa olen uskollinen, en harrasta seksiä kuin oman kumppanini kanssa, jolloin uusien kumppanien määrä ei kasva. Sinkkuna voi kasvaa.

Vierailija
111/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh parisuhteessa harvemmin seksiä tulee harrastettua muuta kuin oman puolison kanssa.

Vierailija
112/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko noita parikymmentä.. Olen 40v ja ollut vakituisessa parisuhteessa saman miehen kanssa 16-vuotiaasta. Loput 19 on sivusuhteita.

No ei ole kovin vakituinen parisuhde, jos olet sen "parisuhteen" aikana nussinut myös 19 muun miehen kanssa. Törkeää! M34

Onhan. Ollaan naimisissa ja meillä on kolme lasta. Eikähän mun paneminen sun ongelmasi ole.

Pisti tämä myös omaan silmään...ovatko nuo 19 olleet siis pettämisiä???

Kyllä siinä tapauksessa sinä olet likaisempi kuin nämä ketkä täällä kertovat useita suhteita harrastaneen!!!

Aikaisempaa vastausta ei julkaistu, koska siinä mainittiin naisen sukuelin. Yritetään nyt sitten uudestaan.

Kovin olette tuomitsevia ja haukutte tietämättä asiasta mitään.

Kyse ei ole pettämisestä, aviopuoliso tietää kaiken ja on itsekin ollut mukana monesti. Kaikkien parisuhde ei ole samanlainen kuin yleisesti tällä palstalla hyväksytty parisuhde.

Vierailija
113/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luku huitelee jossain 70 hujakoilla.

3 näistä pidempiaikaisia poikaystäviä. Kymmenkunta tyyppejä joita tapailin tai panokavereita. Loput sit enemmän tai vähemmän baarista mukaan temmattuja yhdenillanjuttuja. En kadu.

Neitsyyden menetin 18-vuotiaana, ja oon nyt 30. Sinkkuaikaa tuosta on ollut n. 4 vuotta. Koskaan en ole pettänyt seurustelukumppaniani.

Veikkaan, että naisten paneskelua paheksutaan enemmän siksi, että naisten ei ajatella saavan satunnaisesta seksistä niin paljoa mielihyvää, vaan että nainen tarvis aina ne tunteet mukaan. Moni nainen ei edes saa orgasmia yhdynnässä, joten miksi sitten "antais" ympäriinsä? Ymmärrän tämän, enhän minäkään seksiä harrastaisi jos en saisi siitä mitään irti. :)

Saan kuitenkin helposti orgasmeja (kaikenlaisia erilaisia), joten seksi on minulle erittäin mukavaa puuhaa. Seurustelukumppanin valinnassa olen aina ollut tarkempi, en todellakaan ala kenenkään kanssa yksiin vain saadakseni seksiä? Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa ilmaiseksi?

Saa vapaasti paheksua. Itse en menneisyyttäni kadu. Hauskaa oli, ja nyt viihdyn parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Seksikin on parempaa hänen kanssaan kun kenenkään muun kanssa koskaan ennen. Yhdessä oltu 5 vuotta, lapsiakin on. Ei todellakaan janota ruoho aidan tuolla puolen - tiedän kyllä hyvin mitä siellä on tarjolla. :)

Vierailija
114/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah olisikin aikamoista jos työhaastateluissa alettaisiin tivaamaan seksikumppaneiden määrää!!:-D

Kyllä asiantuntijatehtävissä ja johtotehtävissä asiaa kysytään, mutta harva tajuaa kysymystä.

Vierailija
115/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nykymaailmassa vielä neitsyitä parikymppisiä naisia?

Kokematon parikymppinen mies

Voi olla uskovaisissa.

Höpsis! Mä olin neitsyt 24-vuotiaaksi, enkä kyllä ole koskaan ollut luonteeltani tai harrastuksiltani mitenkään erakko tai tosi kummallinen. Hiukan vain varautunut miesten seurassa ja yleisesti järkevä ja varovainen. Enkä ollut tai ole uskovainenkaan. Eli kaiketi niitä kaltaisiani on muitakin, kun muuten en keskiarvosta poikkea. Nyt on ikää 26 vuotta ja seksikumppaneiden määrä yhteensä 3 kipaletta. Viimeisin niistä nykyinen avomieheni.

Vierailija
116/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kymmeniä,jos laskea pitää. Kaikkien kanssa en ole yhdyntää harrastanut, koska mielestäni se on äärimmäisen intiimiä. Muutama virhe mahtuu mukaan tietenkin.

Pääasiassa olen seurustellut ja niissä parasta seksiä saanut. Ventovieraan kanssa se ei vain ole sama asia. Himo tietysti on huumaavaa, mutta laatu ei nouse samalle tasolle. Aivan sama mitä joku väittää. Olen kyllä koittanut lähes kaikkea, mitä nyt voi kuvitella ja mitä nyt olen halunnut elämässäni kokeilla.

Henkinen yhteys tekee siitä parempaa aina.

Osittain työn vuoksi naisiin tutustuminen on aina ollut helppoa, eikä seuran puutteesta ole tarvinut kärsiä. Useat miehet pelkäävät kauniita naisia, eivätkä uskalla lähestyä ilman helvetillistä humalaa. En itse koe mitään kynnystä ja siitä on ollut apua, jos niin haluaa ajatella. Tunnen itseni luontevaksi naisten seurassa.

Se pimpin saaminen on aivan yhtä helppoa, kuin naisille seksiseuran hakeminen jos asia yksinkertaistetaan. Itsestä ja itsetunnosta kiinni. 

Olen 40+. En kadu mitään. Olen nähnyt ja kokenut aivan tarpeeksi. Miehenä tietysti kaikki uusi kiinnostaa,mutta en enää jaksa juosta sen perässä turhan suurella kustannuksella.

En ole mielestäni mitenkään erityisen komea tai sillä tavalla erottuva. Olen aina ollut oma itseni ja pitänyt huolta perusasioista. Huolehdin itsestäni,olen kiinnostunut monista asioista, kuuntelen mielelläni eri ihmisiä ja tykkään uusista tuttavuuksista. Ihmiset ovat kiinnostavia kukin tavallaan. Seksi tulee joskus aivan luonnostaan tutustumisen jälkeen.

Parisuhteessa olen ollut jo vuosia ja uskollisuus ei tuota ongelmia näinä päivinä.Kiva nykyäänkin tutustua uusiin ihmisiin.Seksi on vain jäänyt pois listalta.Tilaisuuksia/ehdotuksia tulee satunnaisesti.

Mitä väliä sillä määrällä siis on. Hieman outoa kyllä, jos jollakin on satoja seksisuhteita. Mielestäni se on vain osoitus levottomasta persoonasta. Ihmisestä, joka ei tunne itseään eikä osaa suhtautua elämään.

Tämä on vain oma näkökulmani asiaan ja täten yksi mielipide muiden joukossa. Kukkikoon jokainen kukka tavallaan. Olen omani löytänyt ja äärimmäisen iloinen siitä joka päivä.

Vierailija
117/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni vasta 20-vuotiaana ja tähän mennessä olen harrastanut seksiä kolmen henkilön kanssa. Kahden kanssa olin parisuhteessa (toinen on nykyiseni).

Tähän voisin olla tyytyväinen loppuelämäkseni.

n25

Vierailija
118/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin neitsyyteni vasta 20-vuotiaana ja tähän mennessä olen harrastanut seksiä kolmen henkilön kanssa. Kahden kanssa olin parisuhteessa (toinen on nykyiseni).

Tähän voisin olla tyytyväinen loppuelämäkseni.

n25

Vasta kaksikymppisenä 😂

M32

Vierailija
119/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 joista 48 on ollut varattuja naisia.

M54

Vierailija
120/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes tavannut sataa ihmistä, joiden kanssa suostuisin, saati haluaisin!, panna :D

Tätä minäkin mietin! Oma kumppanimäärä on 6, näistä 2 yhden yön juttua alle parikymppisenä; aloitin 18-vuotiaana (nyt olen 37)  ja olen ollut suurimman osan aikuisiästäni aviossa. Rakastan seksiä, olen aina rakastanut, sopivan kumppanin kanssa... mutta introvertille ominainen vaikea lähestyttävyys ja luontainen nirsous ovat vaikeita ylitettäviä. Mikään "no joo, ihan kiva" -fiilis ei riitä pudottamaan tähtiä taivaalta tai edes herättämään panohaluja. Ei sataa, todellakaan, vaikka kaikki olen saanut, jotka olen halunnutkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi