Seksikumppanien määrä?
Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...
Mikä on teidän lukunne?
Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...
Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25vuotias nainen. Seksikumppaneita on monia (yli 200) . Enkä pidä itseäni horona. Rakastan seksiä piste.
Mielestäni on lapsellista ja typerää kun joku arvostelee sen perusteella ihmistä.
Tottakai voisi rajottaa, mutta miksi? Kondomi käytössä joka kerta eli vastuullisesti liikkeellä. Hauskaa on aina ollut!!
Ihminen on sekuaalisesti altiivinen olento, joten jos haluttaa miksei panisi.Ps. Mainittakoon vielä, että alkoholia en käytä ollenkaan!
Et ehkä itse pidä itseäsi horona mutta varmasti suurin osa kyllä pitää.
Niinkuin jo sanoin mielestäni se on lapsellista, että minua pidetään horona! Haluaisin tietää syyn? Horo eli huorahan meinaa maksullista seksiä tarjoavaa, mitä en ole. Olen nainen joka tykkää seksin harrastamisesta, joka saa siitä suunnatonta nautintoa. Eli miksi, oi miksi ihmiset tuomitsee?
Varmasti monien kohdilla sitoutumattomuus aiheutta negatiivisen suhtautumisen. Kuitenkin suurin osa ihmisistä kaipaa jotakin syvempää ja pidempää suhdetta toiseen. Sinä taas käytät tällaisia ihmisiä hyödyksi omien kiksien saamiseen.
Olet oikeassa siinä, etten ole parisuhde henkinen ihminen, mutta väärässä siinä, että hyväksikäytän ihmisiä... Jokainen kumppani on ollut tietoinen, jopa halukas siihen että kyse on yhden illan vietosta yhdessä, toki on ollut henkilöitä joiden kanssa on otettu uusinta kierroksia, kun on ollut yhdessä hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25vuotias nainen. Seksikumppaneita on monia (yli 200) . Enkä pidä itseäni horona. Rakastan seksiä piste.
Mielestäni on lapsellista ja typerää kun joku arvostelee sen perusteella ihmistä.
Tottakai voisi rajottaa, mutta miksi? Kondomi käytössä joka kerta eli vastuullisesti liikkeellä. Hauskaa on aina ollut!!
Ihminen on sekuaalisesti altiivinen olento, joten jos haluttaa miksei panisi.Ps. Mainittakoon vielä, että alkoholia en käytä ollenkaan!
Niinkuin jo sanoin mielestäni se on lapsellista, että minua pidetään horona! Haluaisin tietää syyn? Horo eli huorahan meinaa maksullista seksiä tarjoavaa, mitä en ole. Olen nainen joka tykkää seksin harrastamisesta, joka saa siitä suunnatonta nautintoa. Eli miksi, oi miksi ihmiset tuomitsee?
Varmasti monien kohdilla sitoutumattomuus aiheutta negatiivisen suhtautumisen. Kuitenkin suurin osa ihmisistä kaipaa jotakin syvempää ja pidempää suhdetta toiseen. Sinä taas käytät tällaisia ihmisiä hyödyksi omien kiksien saamiseen.
Olet oikeassa siinä, etten ole parisuhde henkinen ihminen, mutta väärässä siinä, että hyväksikäytän ihmisiä... Jokainen kumppani on ollut tietoinen, jopa halukas siihen että kyse on yhden illan vietosta yhdessä, toki on ollut henkilöitä joiden kanssa on otettu uusinta kierroksia, kun on ollut yhdessä hauskaa!
Säälin sun miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta ihminen on MONOGAMISESTI seksuaalinen olento, eli sinä olet sairas ja poikkeava yksilö.
En pidä ihan normaalina tuota 200 kumppanin määrää, mutta tähän sen verran täytyt kommentoida, että kyllä ihminen on seksuaalinen olento ihan moneen suuntaan. En usko, että kukaan kokisi himoa vain yhtä kumppania kohtaan...siksihän pettämistäkin on lähes jok suhteessa.
Mutta sinulle naikkonen 25vee vinkkinä, että seksistä voisi toki nauttia yhdenkin kumppanin kanssa...
Väärin. Ihminen on ollut monogaminen kunnes ehkäisy jne vääristivät seksuaalisuuden. Samalla tavalla annamme tälläkin hetkellä mielisairaiden lisääntyä, vaikka luonnossa he kuolisivat pois automaattisesti. Näin kävisi myös monta seksikumppania omaavalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen ympäriinsä paneskelu ole tervettä toimintaa. Tuollainen holtittomuus todennäköisesti jatkuu myös silloin, kun tuo holtittomasti ympäriinsä paneskelija on "parisuhteessa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sun miestä.
Mitä mun miestä? Lukisit kirjotukset kunnolla läpi: en elä parisuhteessa.
Vai tarkoitatko mun mahdollista tulevaa miestä? No sinun onneksesi en koe olevani parisuhteeseen valmis/soveltuva vielä hetkeen. Ja sen lisäksi uskon että joskus kun on sen aika niin kiinnostus on molemminpuolista ja silloin tuskin menneisyydellä ei ole väliä.
Noin 16 vuotta olen harrastanut seksiä, 10 eri kumppania. Seurustellut noista vuosista 15, kolme eri seurustelukumppania joista kaksi pitkiä suhteita. Silti tuntuu paljolta noiden yhdenillanjuttujen (7) määrä, kun sinkkuaikoja vain noin vuosi. En kadu niitä, muttei niistä mitään käteen jäänyt. Paljon enemmän onnea, iloa, kokemusta on tullut noista seurusteluista, myös siitä yhdestä lyhyemmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen ympäriinsä paneskelu ole tervettä toimintaa. Tuollainen holtittomuus todennäköisesti jatkuu myös silloin, kun tuo holtittomasti ympäriinsä paneskelija on "parisuhteessa".
Eikä kukaan palkkaisi ihmistä, joka ei kykene edes pysyvään parisuhteeseen.
9 miestä ja 1 nainen. Ensimmäinen nyt oli semmosta soheltamista, että minne reisien väliin lie vetänytkään. Yksi oli semmonen jonka kanssa "seurustelin" n.1kk, sen kanssa kerran kokeiltiin ja siihenpä se jäi. Pisimmät parisuhteet kestänyt 2, 3 ja 6 vuotta.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kolmekymppinen nainen ja itellä on mies historiassa semmonen sata miestä, mutta nykyään oon parisuhteessa ollut kohta 10vuotta. Ja mun miehellä kumppaneita oli ennen minua reippasti yli 200 ja toisemme löydetyämme ei ole enää muita ollut, että tämä sinun oletuksesi on kyllä (ainakin yhdessä tapauksessa) täysin väärä!
Vierailija kirjoitti:
Noin 16 vuotta olen harrastanut seksiä, 10 eri kumppania. Seurustellut noista vuosista 15, kolme eri seurustelukumppania joista kaksi pitkiä suhteita. Silti tuntuu paljolta noiden yhdenillanjuttujen (7) määrä, kun sinkkuaikoja vain noin vuosi. En kadu niitä, muttei niistä mitään käteen jäänyt. Paljon enemmän onnea, iloa, kokemusta on tullut noista seurusteluista, myös siitä yhdestä lyhyemmästä.
Taas, tässäkin pitää päästä kehumaan että seurusteluun kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee paha mieli, kun huomaa olevansa epänormaali :(
Kyllähän se pahalle tuntuu, kun ei kelpaa edes seksiin kenellekään.
4, N28.
Jos seksiksi lasketaan muukin kuin yhdyntä ja saman sukupuolen kanssa pelehtiminen, niin 10.
Seitsemän seksikumppania. Näistä on kolme yhden illan juttua, kolme seksisuhteita ja yksi puolen vuoden tapailusuhde. Olen huono kiinnostumaan ihmisistä tosissani, joten en ole koskaan seurustellut. Seurustelemattomuuden vuoksi seksikumppaneiden määrä onkin jäänyt aika alhaiseksi tällaiselle ikisinkulle, mutta jääräpäisestä yrittämisestä huolimatta koen satunnaisseksin tosi vastenmielisenä, joten en ole viitsinyt antaa pelkästä antamisen ilosta tuon enempää. Seksisuhteet ovat olleet hyviä, mutta nekin jossain vaiheessa aina loppuvat. Nyt olen ollut kolme vuotta kokonaan ilman.
Olin myös neitsyt 21-vuotiaaksi asti, enkä näe siinä mitään omituista - ihan turhaan täällä ikää itketään. Onhan sitä koko elämä aikaa panna, jos sellaista elämää kaipaa.
T: N37.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan palkkaisi ihmistä, joka ei kykene edes pysyvään parisuhteeseen.
Miten ihmeessä työelämä tähän liittyy?? Eipä ole työhaastattelussa kysytty seksikumppanien määrää. Ja olen ihan vakituisessa hyvässä työssä.
En ole edes tavannut sataa ihmistä, joiden kanssa suostuisin, saati haluaisin!, panna :D
Hahahah olisikin aikamoista jos työhaastateluissa alettaisiin tivaamaan seksikumppaneiden määrää!!:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko noita parikymmentä.. Olen 40v ja ollut vakituisessa parisuhteessa saman miehen kanssa 16-vuotiaasta. Loput 19 on sivusuhteita.
No ei ole kovin vakituinen parisuhde, jos olet sen "parisuhteen" aikana nussinut myös 19 muun miehen kanssa. Törkeää! M34
Onhan. Ollaan naimisissa ja meillä on kolme lasta. Eikähän mun paneminen sun ongelmasi ole.
No ei ole kovin vakituinen parisuhde, jos olet sen "parisuhteen" aikana nussinut myös 19 muun miehen kanssa. Törkeää! M34