Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä?

Vierailija
18.01.2016 |

Tuli eräästä aijemasta keskustelusta mieleen...

Mikä on teidän lukunne?

Tähänhän ei ole oikeaa vastausta siitä, että mikä on liikaa, koska jos on sinkkuna elellyt esimerkiksi 10vuotta on kumppaneita luonnolisesti enemmän, kuin henkilöllä joka on elänyt parisuhteessa sieltä 15/16 vuotiaasta lähtien...

Oma lukuni on 15 ja olen ollut parisuhteessa ja nyt 5vuotta sinkkuna. Ikää on 25vuotta

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se sulle kuuluu?

Haha noh eipä se minulle kuulu, ajattelin aloittaa aiheesta keskustelun, koska ne jotka asiasta haluavat keskustella tai jotka haluavat lukunsa muille jakaa voivat sen tehdä.

Sinua ei ilmeisesti kiinnosta, joten olisit voinut olla kommentoimatta tätä viesti ketjua!

Jos joku nyt sattuisi minulta kysymään seksi kumppaneiden määrää missään muussakaan yhteydessä kyllä minä olisin kiinostunut siitä miksi hän sitä kysyy. Keskustelun pohjaksi en jotakin yksittäistä lukua oikein ymmärrä...

No sanotaan sitten vaikka niin, että kiinnostaa tietää onko oma lukuni tavallista suurempi vai pienempi.

Välillä tuntuu, että jotakuta "huoritellaan" kun satunnaisia suhteita on ollut muutamia, kun taas tapaukset joilla säätöjä ollut useita ei näitä kommentteja saa.

Eli mielenkiinnosta keskustelu tehty. Jos tarkempaa syytä ni sanotaan sitten tiivistetysi, että haluan tietää olenko ollut yllättävän monen kanssa.

Tuon suhteen mä kyllä haen tieto ennemmin "seksi tutkimuksista"  kuin keskustelupalstalta... suuri suomalainen seksikysely on jo muuta vuosi sitten tehty mutta tuskin noi nyt ihan olennaisesti on muuttunut tossa ajassa, ainakaan omalla kohdallani kumppaneiden määrä on pysynyt täysin samana ja sijoittuu "reilulla kolmasosalla (37 %) seksipartnerien määrä on ollut enemmän kuin 10, ja tästäkin suudesta noin puolilla kumppanien määrä on ollut alle 20." http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa-nain-suomalaisten-seksikumppanien

Vierailija
62/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se sulle kuuluu?

Haha noh eipä se minulle kuulu, ajattelin aloittaa aiheesta keskustelun, koska ne jotka asiasta haluavat keskustella tai jotka haluavat lukunsa muille jakaa voivat sen tehdä.

Sinua ei ilmeisesti kiinnosta, joten olisit voinut olla kommentoimatta tätä viesti ketjua!

Jos joku nyt sattuisi minulta kysymään seksi kumppaneiden määrää missään muussakaan yhteydessä kyllä minä olisin kiinostunut siitä miksi hän sitä kysyy. Keskustelun pohjaksi en jotakin yksittäistä lukua oikein ymmärrä...

No sanotaan sitten vaikka niin, että kiinnostaa tietää onko oma lukuni tavallista suurempi vai pienempi.

Välillä tuntuu, että jotakuta "huoritellaan" kun satunnaisia suhteita on ollut muutamia, kun taas tapaukset joilla säätöjä ollut useita ei näitä kommentteja saa.

Eli mielenkiinnosta keskustelu tehty. Jos tarkempaa syytä ni sanotaan sitten tiivistetysi, että haluan tietää olenko ollut yllättävän monen kanssa.

Tuon suhteen mä kyllä haen tieto ennemmin "seksi tutkimuksista"  kuin keskustelupalstalta... suuri suomalainen seksikysely on jo muuta vuosi sitten tehty mutta tuskin noi nyt ihan olennaisesti on muuttunut tossa ajassa, ainakaan omalla kohdallani kumppaneiden määrä on pysynyt täysin samana ja sijoittuu "reilulla kolmasosalla (37 %) seksipartnerien määrä on ollut enemmän kuin 10, ja tästäkin suudesta noin puolilla kumppanien määrä on ollut alle 20." http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa-nain-suomalaisten-seksikumppanien

Naisilla enemmän seksikumppaneita kuin miehillä

Ehkä hieman yllättävää Suuren suomalaisen seksikyselyssä oli se, että tuloksien perusteella naisilla oli ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehillä. Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10. Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa, vaikkakaan erot eivät olleet kovin suuria. Ainoastaan yli 50 ihmisen kanssa seksiä harrastaneista enemmistö oli miehiä.

Seksikyselyyn vastanneista seksiä harrastamattomien osuus oli niin ikään miesten kohdalla suurempi kuin naisten. Kyselyyn vastanneista naisista kaksi prosenttia oli neitsyitä, kun miehistä viidellä prosentilla oli poikuus tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nykymaailmassa vielä neitsyitä parikymppisiä naisia?

Kokematon parikymppinen mies

Voi olla uskovaisissa.

Ehkä se on sitten parempi hakea rahan avulla ensimmäiset kokemukset, niin en ole aivan hukassa, jos löydän joskus naisen joka kiinnostuu minusta tosissaan ja hylkää minua sitten kokemattomuuteni takia.

Kokematon parikymppinen mies

Vierailija
64/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25vuotias nainen. Seksikumppaneita on monia (yli 200) . Enkä pidä itseäni horona. Rakastan seksiä piste.

Mielestäni on lapsellista ja typerää kun joku arvostelee sen perusteella ihmistä.

Tottakai voisi rajottaa, mutta miksi? Kondomi käytössä joka kerta eli vastuullisesti liikkeellä. Hauskaa on aina ollut!!

Ihminen on sekuaalisesti altiivinen olento, joten jos haluttaa miksei panisi.

Ps. Mainittakoon vielä, että alkoholia en käytä ollenkaan!

Vierailija
65/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kumppania. N28.

Vierailija
66/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli, kun huomaa olevansa epänormaali :(

Vierailija
67/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25vuotias nainen. Seksikumppaneita on monia (yli 200) . Enkä pidä itseäni horona. Rakastan seksiä piste.

Mielestäni on lapsellista ja typerää kun joku arvostelee sen perusteella ihmistä.

Tottakai voisi rajottaa, mutta miksi? Kondomi käytössä joka kerta eli vastuullisesti liikkeellä. Hauskaa on aina ollut!!

Miten alkoholi tähän liittyy?

Vierailija
68/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh olen huomannut kun tästä on keskusteltu joskus jossain niin usein kommenteilla on viitattu siihen, että olen baarista kännissä lähtenyt miesten matkaan...

Vierailija
69/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh olen huomannut kun tästä on keskusteltu joskus jossain niin usein kommenteilla on viitattu siihen, että olen baarista kännissä lähtenyt miesten matkaan...

Eihän töissä saa olla humalassa?

Vierailija
70/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee paha mieli, kun huomaa olevansa epänormaali :(

Kun ikää kertyy, niin se helpottaa oloa.

Ikisinkkumies

Vierailija
71/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä itse pidä itseäsi horona mutta varmasti suurin osa kyllä pitää.

Vierailija
72/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 kumppania 18 miestä ja 9naista

N23

Vierailija
73/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin jo sanoin mielestäni se on lapsellista, että minua pidetään horona! Haluaisin tietää syyn? Horo eli huorahan meinaa maksullista seksiä tarjoavaa, mitä en ole. Olen nainen joka tykkää seksin harrastamisesta, joka saa siitä suunnatonta nautintoa. Eli miksi, oi miksi ihmiset tuomitsee?

Vierailija
74/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta ihminen on MONOGAMISESTI seksuaalinen olento, eli sinä olet sairas ja poikkeava yksilö.

Vierailija
75/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 harmiittaapa todenteolla, etten nuorena tajunnut olla aktiivisempi!

M55

Vierailija
76/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko noita parikymmentä.. Olen 40v ja ollut vakituisessa parisuhteessa saman miehen kanssa 16-vuotiaasta. Loput 19 on sivusuhteita.

Vierailija
77/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden (6) naisen kanssa olen ollut yhdynnässä. Noista kolmen kanssa olin parisuhteessa. Nykyään en ole parisuhteessa, koska edellinen parisuhde oli niin ahdistavaa. M34

Vierailija
78/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin jo sanoin mielestäni se on lapsellista, että minua pidetään horona! Haluaisin tietää syyn? Horo eli huorahan meinaa maksullista seksiä tarjoavaa, mitä en ole. Olen nainen joka tykkää seksin harrastamisesta, joka saa siitä suunnatonta nautintoa. Eli miksi, oi miksi ihmiset tuomitsee?

Varmasti monien kohdilla sitoutumattomuus aiheutta negatiivisen suhtautumisen. Kuitenkin suurin osa ihmisistä kaipaa jotakin syvempää ja pidempää suhdetta toiseen. Sinä taas käytät tällaisia ihmisiä hyödyksi omien kiksien saamiseen.

Vierailija
79/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta ihminen on MONOGAMISESTI seksuaalinen olento, eli sinä olet sairas ja poikkeava yksilö.

En pidä ihan normaalina tuota 200 kumppanin määrää, mutta tähän sen verran täytyt kommentoida, että kyllä ihminen on seksuaalinen olento ihan moneen suuntaan. En usko, että kukaan kokisi himoa vain yhtä kumppania kohtaan...siksihän pettämistäkin on lähes jok suhteessa.

Mutta sinulle naikkonen 25vee vinkkinä, että seksistä voisi toki nauttia yhdenkin kumppanin kanssa...

Vierailija
80/178 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 :) n23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan