Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Teri Niitti minkä teit

Vierailija
01.01.2016 |

Kun menit lennolla kuvaamaan imettävän äidin ja vielä jaoit kuvan mässäilläksesi Facebookiin ja Instagramiin. Häpeä.

Kommentit (370)

101/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessoja säännöllisesti käyttävänä henkilönä pahastuisin kovasti, jos niitä varattaisiin imetyskopeiksi. Huivien kanssa askartelu vaatisi ylimääräisiä käsiä, ja yleensä imetysliivit/paidat tarjoaa itsessään näkösuojaa. Pulloruokinta voi haitata imetystä, eikä kaikki vauvat osaa syödä pullosta.

Luullakseni täällä on 1-2 fanaattista imetyksen vastustajaa, jo(i)lla on omituisia käsityksiä "suonikkaista utareista" jne. On aiemminkin riehunut imetysketjuissa julkisesta suihinotosta yms. vaahdoten. Naisen rinta ei ole rivon näköinen, eikä vauvan syömisäänet sen hirveämpiä kuin muunkaan ikäisten.

Onneksi suurimmalla osalla on järki tallella täällä 💕

102/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän, että tästä päivityksestä pääsee helvetti valloilleen, mutta olisiko imettäviltä äideiltä liikaa vaadittu, jos he peittäisivät imetystoimenpiteen huivilla julkisessa tilassa?"

Eiköhän tuo Terin kommentti kuvaan yhdistettynä täytä jo julkisen herjauksen tunnusmerkit. Hän kertoo, että tietää tuosta pääsevän helvetti valloilleen. Miksi ihmeessä silloin julkaisee kysymättä lupaa?

Tuossahan hänellä on selkeä tarkoitus saattaa imettävä äiti huonoon valoon. Se jos mikä on kunnianloukkaus.

Tuo on siinä rajoilla, että rikkooko hän jopa salakatselua, kun kone ei ole samassa mielessä julkinen tila, vaan sinne pääsee sisään vain lipun ostaneet ja hän julkaisee kuvan muiden nähtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tosi tyhmä.

Hyviä kommenteja kansanedustajia myöten lehdissä.  Tuo Hitler-video on parasta pitkään aikaan.

Vierailija
104/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että Homo-mies joka vasta on hetken hyväksytty, kehtaa tuomita mailman luonnollisinta asiaa. Homouskin on tänäpäivänä luonnollista, ja HYVÄ niin, ei Terinkään tarvitse enää peittää itseään huivilla Finnairin lennolla, mutta rintaruokinta pitäisi?!?.. Äää kun vois vaan jotenkin ottaa sen naamasta kiinni ja kysyä: Mitä Vitt**a sä kelasit vai oliks nii kännissä? Luulisi että ihminen joka oletettavasti on joutunut kohtaamaan vaikeuksia, nimenomaan hyväksynnän kanssa, ei kyseenalaistaisi niitä kaikista luonnollisimpia asioita. 

Vierailija
105/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuustempaus. Nyt koko suomenkansa tietää kuka on Teri Niitti, ei ainoastaan muotiala. Mäkään en ollut ennen eilistä koskaan edes kuullut miehestä. Julkisuus myy, ei väliä onko hyvää vai huonoa julkisuutta.

Vierailija
106/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, että Homo-mies joka vasta on hetken hyväksytty, kehtaa tuomita mailman luonnollisinta asiaa. Homouskin on tänäpäivänä luonnollista, ja HYVÄ niin, ei Terinkään tarvitse enää peittää itseään huivilla Finnairin lennolla, mutta rintaruokinta pitäisi?!?.. Äää kun vois vaan jotenkin ottaa sen naamasta kiinni ja kysyä: Mitä Vitt**a sä kelasit vai oliks nii kännissä? Luulisi että ihminen joka oletettavasti on joutunut kohtaamaan vaikeuksia, nimenomaan hyväksynnän kanssa, ei kyseenalaistaisi niitä kaikista luonnollisimpia asioita. 

Ei ole ensimmäinen kerta kun homot osoittautuu kuitenkin itse monessa asiassa tosi suvaitsemattomiksi ja puhun siis omasta tuttavapiiristäni, jossa on useita homoja ja se on ok, ei siinä mitään. Saavat olla ja ovat hyviä tyyppejä, mutta usein olen miettinyt että miten he osoittavat monissa asioissa täysin suvaitsematonta asennetta jotain toisia kohtaan, kun nimenomaa luulis että heiltä löytyy sitä avarakatseisuutta vaikka muille jakaa, mutta eipä se aina näin ole. 

Vierailija
107/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo hashtagit mitä Niitti on lisännyt on jotenkin naurettavaa: #businessluokka ja ykkösluokka. Ihan niinkuin imettävä äiti ei voisi matkustaa ykkösluokassa. Voi tsiisus minkä idiootin tämä pelle itestään teki..

Vierailija
108/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaakseni vielä, kun kuvan nainen teki tämän mielestäni vähintäänkin soveliaasti, kyllä siinä on herra saanut kännykällänsä zoomailla, jos vaikka nänni vilahtaisi. Tule Teri pois sieltä keskiajalta, niin ehkä sua ei polteta roviolla näin somessakaan vaikka ilman rättiä esiinnytkin julkisesti.

Vierailija
109/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jollain tallessa fb:n keskustelu? Ilmeisesti hintit ovat käyneet joukolla imettävien äitien kimppuun.

Se siitä sateenkaarikansan suvaitsevaisuudesta.

Vierailija
110/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä  Teri.

Olet suvaitsematon ihminen :(

Vierailija
111/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän OT, mutta onkohan joillakin homoilla sellainen juttu, että kaikki naisen ruumiin toimintoihin liittyvät asiat ällöttää? Muistan, kun homokämppikseni löysi yhteisestä kylppäristämme tamponipaketin ja tuli valittamaan, kun oli niin järkyttävää ja ällöttävää :D

Joillakin homoilla on sellainen juttu että ahdistuvat äitiydestä koska eivät välttämättä koskaan voi hankkia lapsia. Jani Toivola on poikkeus säntöön.

Vierailija
112/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q…

Miksi minun pitäisi suvaita tällainen elämäntyyli, mutta hintit eivät suvaitse vauvan ruokkimista?

Vierailija
113/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Mä olen imettänyt 2 vuotiasta jopa metrossa. Peitän toki rinnan ja jos jotain vilahtaa, niin ei mitään rumaa. Erityisesti nuoret miehet hymyilevät lempeästi. ;-)

Vierailija
114/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, voi Teri.

Nolointahan tässä ei suinkaan ole se, että hän paheksuu julkista imetystä. Siitä voi jokaisella olla mielipiteensä. Itse en näe kuvan tilanteessa MITÄÄN, jossa enää pitäisi harsolla lähteä peittelemään. Olen imetänyt lentokoneessa ja kahvilassa pöydässä, mutta kahvilassa kyllä harson suojissa kun vauvalle se oli ihan ok.

Noloahan tässä on se, että Teri nolaa julkisesti asiakkaansa, eli Finnairin. Ja kehtaa vielä laittaa noi hastagit, kun päivänselvää on, ettei hän omalla rahallaan lentele busineksessä, vaan on saanut työnantajaltaan upgraden tai ihan vaan pisteillä, kuten perusinsinööri Miettinen. Ja just tuo nolo asenne, että kun mä nyt oon niin tärkeä, että ihan lennän busineksessa (Mahtaako Finskillä edes olla ykkösluokkaa? - Siis sitä oikeaa ykkösluokkaa, kuvahan on tavallisesta business classin lennosta vielä melko vanhassa koneessa, se upouusihan lentää Shanghaihin eikä suinkaan New Yorkiin), niin sinne sitten eksyy joku äiti vauvansa kanssa kun pitäis olla vaan malleja tissit paljastavissa mekoissaan ja ehkä joku ihqu nykiläinen homo mun kaveriksi 10-kerhoon. Teri vois stailata bisneksen lentoemot sellaisiin tissit näkyy -mekkoihin, niin ei tarttis katsella tavista imettämässä lennolla.

Vierailija
115/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLLÄTYSKÄÄNNE!! Se imettäjä oli TERI NIITIN TUTTU!! SUUNNITELTU JUTTU!!

lue lisää iltalehdestä

Vierailija
116/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDESSÄ SUUNNITTELIVAT!

Vierailija
117/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan homojen aivot muistuttavat enemmän naisen kuin heteromiehen aivoja. 

Pitää siis ymmärtää. Ei se helppoa ole niilläkään. 

Vierailija
118/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten tarvitse tieten tahtoen levitellä tissejään ja provosoida muita. Tässä tapauksessa ko.nainen käyttäytyi hyvin harkitsemattomasti ja tökerösti. Pointsit terille tärkeän asian esilletuomisesta.

Vierailija
119/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLLÄTYSKÄÄNNE!! Se imettäjä oli TERI NIITIN TUTTU!! SUUNNITELTU JUTTU!!

lue lisää iltalehdestä

linkki olis kiva

Vierailija
120/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa. Mä olen imettänyt 2 vuotiasta jopa metrossa. Peitän toki rinnan ja jos jotain vilahtaa, niin ei mitään rumaa. Erityisesti nuoret miehet hymyilevät lempeästi. ;-)

No, arvoisat imettäjät. Analysoikaa tämä ylläoleva kommentti.

Jos tarkoitus ei ole provosoida niin pahemmassa tapauksessa tämä on totta ja taaperoimettäjä myöntää itse että hänen ei-rumat rintansa saavat miesten huomiota metrossa.

Vaikka eikös koko kohun pointti ollut se, että annetaan äitien ruokkia lapsensa rauhassa, ilman turhia katseita. Koska ruokkimishetkellä tissi on yhtä kuin juomapullo eikä mitenkään kiinnostavaa katsottavaa.

Mutta juuri tuon ylläolevan kommentin takia antaisin hieman armoa Terille, koska noita hulluja minä-minä-minä-imettäjiä löytyy myös. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi