Voi Teri Niitti minkä teit
Kun menit lennolla kuvaamaan imettävän äidin ja vielä jaoit kuvan mässäilläksesi Facebookiin ja Instagramiin. Häpeä.
Kommentit (370)
Aletaan vaan kaikki joukolla näpsimään kuvia tilanteista, jotka meitä loukkaavat / ärsyttävät tms. ja laitetaan instaan ja faceen. Näinhän sitä nykyään hommat hoidetaan.
Alan ottamaan kuvia kaikista tatuoiduista ihmisistä, koska tatuoinnit on niin rumia mun mielestä, että loukkaa mun esteettistä silmää. Sama juttu ripsipidennysten ja tekokynsien kanssa ja ylibodattujen miesten. Tupakointi on ällöttävää, haisee pahalle ja on mun mielestä loukkaavaa toimintaa kanssaihmisiä kohtaan, ei muutakuin kuva jokaisesta käryttelijästä ja jakoon. Otan kuvan ärsyttävästä naapurin mummosta, joka verhojen raosta sihtaa mitä naapurit puuhailee. Ja ruokakaupan purkkaa mässyttävästä kassatytöstä. Ja hapannaamaisesta bussikuskista. Ja tietysti jokaisesta ravintolaruokailijasta, joka röyhtäisee tai syö suu auki.
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni kyllä ohi aiheen ja kovaa.. Missään sanottu mitään kotona pysymisestä vaan kyllähän sitä tyhmänkin pitäis tajuta että tässä meinattiin vaan sitä että tissit piiloon!! Voi imettää syrjempä tai peitää edes rintansa! Plus miksi lähteä nälkäisen lapsen kanssa kauppaan? Itse ruokin lapseni kylläiseksi kotona ennen lähtöä enkä jää hengailemaan ostreille yhtään sen enempää kuin mitä tiedän lapseni kestävän kylläisenä.. Tämän takia en näe pointtia lähteä aivan vastasyntyneen kanssa kauppoihin koska silloin nälkä pysyy poissa vielä huomattavasti lyhyempiä aikoja!
Voi kyynel. Et ilmeisesti ole ymmärtänyt, että se mikä sopii sinulle, ei välttämättä sovi muille. Jonkun vauva voi tarvita rintaa 30min välein ja ei siinä ajassa kyllä kaupassa ehdi käydä ja tulla kotiin takaisin.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta kykkiä vastasyntyneen kanssa neljän seinän sisällä, vaan arki on pidettävä pyörimässä heti päivästä 1 alkaen. Silloin se vauvakin kulkee mukana.
Asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset ottaa niin nokkiinsa tästä asiasta. Mulla tulee myötähäpeä niitä kohtaan jotka nyt postailee instaan noita imetyskuvia. Ei, ette ole seksikkäitä, päinvastoin. Pitäskö ottaa instaan kuva vessanpöntöltä tai menkkasesta tamponista? Vois ehkä.
Tässä ei olekaan kyse seksikkyydestä, wc-asioinnista tai lisääntymiskypsyydestä. Myötähäpeä on ehkä vähän väärä sana tässä tapauksessa, kun et ilmeisesti ihan sisäistä tätä tuohtumusta ja sen perimmäisiä syitä.
Joko tämä uutinen on muuten levinnyt kansainväliseen lehdistöön?
Vierailija kirjoitti:
Teri elää sateenkaarikuplassa. Naiset voivat kävellä vaikka alasti niin kauan kun se tehdään viimeisen päälle laittautuneena ja muodin nimessä. Suvaitsevaisuus loppuu kuitenkin kun puhutaan kuplaan kuulumattomasta elämänmuodosta eli lapsen saaneesta heteronaisesta. Milloin paasataan kulahtaneesta ulkonäöstä, milloin kotiin jäämisestä jatkuvan itsensä toteuttamisen sijaan ja nyt imetyksestä. Mammat eivät vaan ole gay cool.
OT toi lapsen saanut "hetero"nainen voi olla myöskin bi tai lesbo. Ei tässä maailmassa vain heteronaiset saa lapsia, joten on hassua puhua hänestä varmasti heterona. Vaikka tällä naisella olisikin mies, niin hän voi silti olla bi.
Vierailija kirjoitti:
Aletaan vaan kaikki joukolla näpsimään kuvia tilanteista, jotka meitä loukkaavat / ärsyttävät tms. ja laitetaan instaan ja faceen. Näinhän sitä nykyään hommat hoidetaan.
Alan ottamaan kuvia kaikista tatuoiduista ihmisistä, koska tatuoinnit on niin rumia mun mielestä, että loukkaa mun esteettistä silmää. Sama juttu ripsipidennysten ja tekokynsien kanssa ja ylibodattujen miesten. Tupakointi on ällöttävää, haisee pahalle ja on mun mielestä loukkaavaa toimintaa kanssaihmisiä kohtaan, ei muutakuin kuva jokaisesta käryttelijästä ja jakoon. Otan kuvan ärsyttävästä naapurin mummosta, joka verhojen raosta sihtaa mitä naapurit puuhailee. Ja ruokakaupan purkkaa mässyttävästä kassatytöstä. Ja hapannaamaisesta bussikuskista. Ja tietysti jokaisesta ravintolaruokailijasta, joka röyhtäisee tai syö suu auki.
Samoin keski-ikäiset paidattomat (kaljamahaiset) miehet kesällä! Ei todellakaan mikään silmiä hivelevä näky, ei muuta kun kamerat räpsymään kesällä ja internetti laulamaan! Kumma, että imettäminen aiheuttaa tällaisen kohun, mutta joku oikein tukeva herrasmies, jolla on kunnon manboobsit, saa niitä vapaasti kesälläkin esitellä ilman julkista paheksuntaa ja "missä huivi" huutoja :)
Teri uskalsi sanoa ääneen sen mitä monta kymmentä tuhatta munatonta miestä ei ole uskaltaneet vaan ovat mollanneet imettäviä naisia JA vaimojaan selän takana muille!!!
Vierailija kirjoitti:
Teri uskalsi sanoa ääneen sen mitä monta kymmentä tuhatta munatonta miestä ei ole uskaltaneet vaan ovat mollanneet imettäviä naisia JA vaimojaan selän takana muille!!!
Ilokseen ainakin ap voi todeta että miehet ottivat tämän asian paljon rennommin kuin naiset. Nainen on naiselle susi, tässäkin asiassa.
Mua häiritsee kun ihmiset on alasti uimahallin suihkussa, tissejä sielä ja tissejä täällä. Telkussakin on tissejä. Miehen nännit saa loistaa missä vaan, mut naisen nännit ei. Ällöjä miestisuleita saa esitellä.
Miks imetystä ei ole järkätty miesten hommaks.
Imetys voi olla helvetin vaikeaa ja joskus se tissi täytyy kaivaa kokonaa esille että sen nännin edes saa sen lapsen suuhun. Hui hui, tissi esillä, siitä lentää tissi pöpöjä.
Teri on kaappihetero tissien vilkuilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilokseen ainakin ap voi todeta että miehet ottivat tämän asian paljon rennommin kuin naiset. Nainen on naiselle susi, tässäkin asiassa.
Ei tehdä tästäkin "nainen on naiselle susi" -asiaa. Mitä enemmän me naiset tuota hoetaan, sitä todemmaksi se muuttuu. (vaikka tarkoitusperät olisivat hyvät).
Kyllä musta tässä(kin) keississä naiset ovat olleet melkoisen yhteneväisenä rintamana. Toki muutamia soraääniä, mut ei takerruta niihin.
Vierailija kirjoitti:
Teri asui pienenä Oravikoskella. Muistan, kuinka hän kävi Taavin kaupassa hame päällä. Oli muuten mahottoman mukava tenava!
Ois kannattanu Terin jäädäkin sinne, kun suuri maailma ja elämä pelottaa niin paljon.
En nyt tiedä kumman puoleista yhtenevää rintamaa tarkoitit,mutta ainakin tässä ketjussa tuntuisi hyvin löytyvän tuota oikean, eli julkista imetystä vastustavan puolen naisväestöä. :)
Miksi moinen herättää näin paljon negatiivisia mietteitä. Olen Terin kans samaa mieltä. Eihän naiset yleensäkään vilauttele julkisilla paikoilla Tissejään! Imetyksen voi hoitaa piilossakin, jos haluaa, mut jos haluu vilautella niin ei saa kuvista suuttua.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä kumman puoleista yhtenevää rintamaa tarkoitit,mutta ainakin tässä ketjussa tuntuisi hyvin löytyvän tuota oikean, eli julkista imetystä vastustavan puolen naisväestöä. :)
Itse en ole imetystä vastaan,mutta sen voi tehdä fiksusti.
Kysynpä vaan nyt jos vastapuolen vähemmistönaisia eli julki-imetyksen kannattajia on läsnä, että miksi? Miksi se pitää saada tehdä julkisesti? Miksi ei voi jotain huivia laittaa päälle? Vaikka luonnollista onkin, ei tissien vilauttelu ilman vauvaakaan ole julkisesti soveliasta. Miksi niin pitää väkisillä vauvan kanssa päästä tekemään kun pienellä vaivalla voi välttää. Miksi kuvata imetystä someen? Kun ilman vauvaa ei nännejä saa kuvissa näkyä, saati vaikkapa aikuista miestä lussuttamassa sitä. Miksi vauva kanssa niin sopisi muka tehdä? Vaikka kuinka luonnollista olisi. Menkää vähän itseenne ja miettikää. Ja voitte myöskin väläyttää päihinne sitäkin faktaa, että suurin osa netissä julkaistuista (vauvallisistakin) tissikuvista päätyy asiattomaan käyttöön. Kyllä varmasti lapsennekin arvostavat kovasti, kun teini-ikään päästyään ja seksuaalisuuttaan etsiessään törmäävät imetyskuviin itsestään ja äidistään.
Ketjuun on muutaman sivun verran pesiytynyt tuttu naisvihaaja trollailemaan. Esittää epäuskottavasti imetyksen vastustajanaista.
Jätetään omaan arvoonsa, älkää myöskään vastatko tähän viestiin, ettei ketju lähde sivuraiteille.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset ottaa niin nokkiinsa tästä asiasta. Mulla tulee myötähäpeä niitä kohtaan jotka nyt postailee instaan noita imetyskuvia. Ei, ette ole seksikkäitä, päinvastoin. Pitäskö ottaa instaan kuva vessanpöntöltä tai menkkasesta tamponista? Vois ehkä.
Niiin samaa mieltä!! Ja ihan turha on kenenkään vedota siihen, että imettäminen on luonnollista joten sen voi tehdä julkisesti. No moni muukin asia on ihan yhtä luonnollista eikä niitä tehdä kaikkien silmien alla julkisilla paikoilla. Kukin imettäköön siellä missä lystää, mutta voisi myös ottaa ne kanssaihmiset huomioon eikä löydä ryntäitään tiskiin vaan käyttää sitten sitä liinaa tms.