Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi Teri Niitti minkä teit

Vierailija
01.01.2016 |

Kun menit lennolla kuvaamaan imettävän äidin ja vielä jaoit kuvan mässäilläksesi Facebookiin ja Instagramiin. Häpeä.

Kommentit (370)

Vierailija
181/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit saa olla esillä kun kyse on hampurilaisten, autojen tai minkä tahansa mainostamisesta tai ihan vaan tissien esittelystä esittelyn vuoksi vaikkapa lehdissä tai julkisilla paikoilla avonaisissa kaula-aukoissa, mutta luoja auta jos joku USKALTAA tehdä syntiä ja imettää vauvaa julkisella paikalla niin sitten ollaan rikollisen tasolla ja pitäisi peittää sekä vauva että se pieni prosentti joka tissistä näkyy :D

THINK OF THE ADULTS, jokaisella ei pää käänny ja silmät liimaantuu automaattisesti tähän epäsiveelliseen ja pervoon tapahtumaan!!

Vierailija
182/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, ideahan on loistava! Itseä nyt eivät niin nuo imetykset kiinnosta mut tästlähin videoin jokaikisen torkkuhuovan suojissa tapahtuvan tumputuksen sun muun nylkytyksen ja laitan pikaisesti nettiin! Naamalla varustettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole sinusta. Myös muista haloo!

Vierailija
184/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lentokoneessa pääsee syrjemmäs imettämään? Kertokaa heti lentoyhtiö, jolla on oma nurkkaus imetystä varten.

Lukutaiton oppiminen olisi kohdallasi tarpeellinen. Samaan yhteyteen laitoin sen peittämisen tai syrjään siirtymisen -tarkoittaen siis yleisellä tasolla eli siellä missä voi urpo! Missään en maininnut että nimenomaan koneessa ja jossei harsolla voi peittää niin vaikka viltin heittäis harteilleen ja sillä lailla vähän edes verhoaisi ruokintahetkeä! Onnistuu minulta ongelmitta missä vaan!

Vierailija
185/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa tässä eniten se, että Teriä puolustetaan sanomalla että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Mutta kun homojen avioliitoista keskusteltiin, niin ei todellakaan ollut sitä vastustavilla oikeus vastustaa, sai kyllä melkoisia kommentteja ne, jotka oli juntteja ja suvaitsemattomia ja vanhanaikaisia ym. Ja sitten tämä homo itse on näin suvaitsematon ja vielä sitä jotkut puolustaakin! Eikä tämä edes osaa stailata, siinä vuosia nuoremmaksi ohjelmassa se puetuttaa ne naiset aivan kauheisiin rytkyihin. Esim. yhelle laitatti valkoisen hamee ja mustat paksut sukkahousut, ja ne sukkahousut teki sen naisen jaloista aivan järkyn paksun näköiset!

Vierailija
186/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terin omat tisulit sen sijaan on pelkästään ihanaa katsottava, onneksi hän on niitä ihan julkisesti esirellyt toisin kuin imettävä äiti salakuvassa :)

Vierailija
187/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mammat herkkänahkaisia hohhoijaa. Kyllä lentokoneessa täytyy olla pullo koska ei siellä pääse mihinkään imettämään! Jos ei pulloon suostuta niin olkoot matkustamatta sitten kokonaan. Ketään ei kiinnosta katsoa sitä imetystä, se ei kuulu julkiselle alueelle etenkään lentokoneeseen missä kukaan ei pääse tilanteesta pois.Järki hoi älä jätä!

Vierailija
188/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt meni kyllä ohi aiheen ja kovaa.. Missään sanottu mitään kotona pysymisestä vaan kyllähän sitä tyhmänkin pitäis tajuta että tässä meinattiin vaan sitä että tissit piiloon!! Voi imettää syrjempä tai peitää edes rintansa! Plus miksi lähteä nälkäisen lapsen kanssa kauppaan? Itse ruokin lapseni kylläiseksi kotona ennen lähtöä enkä jää hengailemaan ostreille yhtään sen enempää kuin mitä tiedän lapseni kestävän kylläisenä.. Tämän takia en näe pointtia lähteä aivan vastasyntyneen kanssa kauppoihin koska silloin nälkä pysyy poissa vielä huomattavasti lyhyempiä aikoja!

Sanon tähän vain, että sinun tapasi ruokkia, hoivata ja elää lapsen kanssa eivät ole ainoa oikea tapa universaalisti. Siinä missä me aikuiset olemme erilaisia myös vauvat ovat. Tällä hetkellä rinnat ovat minulle syöttämisen väline, ihan kuin lautanen, lusikka tai haarukka. Imetys ei ole seksuaalista, varsinkaan imettävälle äidille.

Ap

Missään en ole niin väittänytkään! Ja olet oikeassa, äideille tämä on au natural mutta ei kaikelle kansalle.. Eli sen verran voisi muitakin kunnioittaa että ei aivan tissit tiskillä tuolla kylillä vetäisi ja ihan oman kunniansakin takia...!

Vierailija
189/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne lentokoneessa pääsee imettämään syrjemmäs? Luulin että lentokoneessa pitää istua omalla paikallaan paitsi vessakäynnin aikana. Ja vessan varaaminen imetystä varten olisi epäkohteliasta muita matkustajia kohtaan ja siitä olisi taatusti enemmän muille haittaa kuin imetyksestä omalla istumapaikalla. 

Mitä tulee harsosta, imetysvaatteet peittävät rintoja taatusti enemmän kuin mikään harso, jonka vauva voi kiskoa pois koska tahansa. 

Puhuin yleisesti, en koneessa nimenomaan..Lue hyvä ihminen! Harsojakaan en painottanut vaan ihan millä vaan.. Imetysvaatteet ei peitä yhtään mitään.. Päinvastoin!

Vierailija
190/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei imettävän äidin kanssa pysty olemaan samassa lentokoneessa, niin on kyllä itsessä siinä tilanteessa jotain vikaa. Ihme kitinää termiitiltä.

Vierailija
191/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen on luonnollinen asia. Julkisella alueella se on kuitenkin aivan hemmetin vastenmielistä. Toivois mammoilta jotain tilannetajua. Itsenäisyyspäivän illallisellani tuttava ryhtyi imettämään PÖYDÄN vieressä, hei cmoon toiset syö vieressä???!! Ihan oikeasti. Sanoin asiasta hänelle ja sitten tajusi siirtyä muualle.

Vierailija
192/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lapseton enkä tosiaankaan tykkäis katella mitään imetystä. Terin tilanteessa olisin tehnyt asiasta päivityksen ILMAN valokuvaa. Sitä mä en ymmärrä Miks se valokuva piti ottaa? Ilman sitä kuvaa mitään kohua ei edes olisi. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, mutta ei salakuvata toisia.

Vierailija
193/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mammat herkkänahkaisia hohhoijaa. Kyllä lentokoneessa täytyy olla pullo koska ei siellä pääse mihinkään imettämään! Jos ei pulloon suostuta niin olkoot matkustamatta sitten kokonaan. Ketään ei kiinnosta katsoa sitä imetystä, se ei kuulu julkiselle alueelle etenkään lentokoneeseen missä kukaan ei pääse tilanteesta pois.Järki hoi älä jätä!

Harmi kun Finnair ei ole sun kanssa samaa mieltä. Heidän mielestään heidän koneissaan saa imettää ihan vapaasti.

Ja muuten, sun ei ole pakko katsoa sitä imetystä. Sulla lienee ihan toimiva kaula, voi siis kääntää pään toiseen suuntaan. Järki hoi älä jätä!

Vierailija
194/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki hoi älä jätä itsellesi!

Minulla ei lapsia ole, enkä tykkää katsella imetystä - MUTTA MINULLA ON RATKAISU! kun ystäväni imettävät, katson muualle :) helppoa!

Ei vauva välttämättä suostu juomaan pullosta. ja miksi vauva ei saisi lentokoneessakin juoda rinnasta? Mikä siinä lastaan imettävässä äidissä on niin pelottavaa/kamalaa/hirveää/ällöä?

Lentokoneessä muutenkin niin kova melu, ettei vauvan lutkutukset kuulu, ainakin finnairin koneissa ääntä jonkin verran lennon aikana(en kyllä ole kuullut yhdestäkään imetyksestä kamalan kovaa ääntä lähtevän, en oikeastaan muista minkäänlaista ääntä kuulleeni?) ja katseensa voi kääntää pois imettävästä äidistä = tällä tavalla pääset lentokoneessakin "pois tilanteesta"!

Vierailija
195/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niittasi Teri kyllä viimeisen niitin

Vierailija
196/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vauvan verhoaminen huiviin voi olla jopa hengenvaarallista vauvalle. Minun maalaisjärkeni sanoo, että se voi lisätä hiilidioksidin määrää vauvan hengitysilmassa liikaa. Mutta ehkä joku stailisti suunnittelee kohta jonkun höyhenenkeveän ilmavan imetyskaavun, joka päästää läpi ilmaa optimaalisesti... *puistatus*

Voi jeesus. Kai olet jo lisännyt oman tissi(imetys)kuvasi instaan? Nänni kivasti näkyvillä? Hyi helvetti näitä utarelehmiä, jotka kilpaa esittelevät nyt rumia tissejään tämän "kohun" takia.

Toivottavasti et itse esittele itseäsi yhtään missään millään tavalla. Pysy neljän seinän sisällä kauhistelemassa imetystä :)

Vierailija
197/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki hoi älä jätä itsellesi!

Minulla ei lapsia ole, enkä tykkää katsella imetystä - MUTTA MINULLA ON RATKAISU! kun ystäväni imettävät, katson muualle :) helppoa!

Ei vauva välttämättä suostu juomaan pullosta. ja miksi vauva ei saisi lentokoneessakin juoda rinnasta? Mikä siinä lastaan imettävässä äidissä on niin pelottavaa/kamalaa/hirveää/ällöä?

Lentokoneessä muutenkin niin kova melu, ettei vauvan lutkutukset kuulu, ainakin finnairin koneissa ääntä jonkin verran lennon aikana(en kyllä ole kuullut yhdestäkään imetyksestä kamalan kovaa ääntä lähtevän, en oikeastaan muista minkäänlaista ääntä kuulleeni?) ja katseensa voi kääntää pois imettävästä äidistä = tällä tavalla pääset lentokoneessakin "pois tilanteesta"!

Kyllä oot ihan selvästi av-mamma etkä lapseton :'D ja miksi aina mammat menee muiden edelle. Mammat saa tehdä mitä tahtoo kuten esim. Imettää missä lystää ja muiden tehtävä on kääntää päät pois. Mitä jos se mammakin omistais jonkinlaisen tilannetajun? Te ette todellakaan ole muiden yläpuolella.

Vierailija
198/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lapseton enkä tosiaankaan tykkäis katella mitään imetystä. Terin tilanteessa olisin tehnyt asiasta päivityksen ILMAN valokuvaa. Sitä mä en ymmärrä Miks se valokuva piti ottaa? Ilman sitä kuvaa mitään kohua ei edes olisi. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, mutta ei salakuvata toisia.

Älä sitten hyvä ihminen katso. Ei sua siihen kukaan pakota. Katso jotain muuta, ei siihen sivulle ole pakko katsoa. Mikä ihme siinä on, ettei aikuinen ihminen noin yksinkertaista asiaa ymmärrä. Kai sullekin on opetettu, että muiden tuijottaminen on hyvin epäkohteliasta. Vielä epäkohteliaampaa se on jos kyseessä on imettävä äiti. Sivulliselle tulee siinä väkisinkin mieleen, että sä yrität tarkoituksellisesti nähdä ne tissit kun katselet imetystä. Normaali ihminen katsoo muualle ja antaa äidille imetysrauhan. Ei normaalia ihmistä imetys kiinnosta, se on vaan imetystä. Sitä voi vilkaista ja se siitä. Ei sitä tuijottamaan tarvi jäädä. Tissejä näkee kyllä helpomminkin jos siihen tuntee tarvetta. Ei tarvi kun ottaa lehti käteen ja selata sitä tai katsoa joku elokuva. Ja kas, näet huomattavasti enemmän tissejä kuin siltä imettäjältä näkyy.

Vierailija
199/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se ku kaupassa pitää kävellä _keskellä_ käytävää niiden rattaiden kanssa. Siis ihan keskellä käytävää? Jyräten kaikki muut ihmiset tiellä. Minä en aio väistää vaan kävelen päin. Sori vaan.

Vierailija
200/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä ikuinen jauhaminen julkisesta imetyksestä. Eikö Suomessa ole sananvapaus? Asioista saa esittää myösnegatiivisia mielipiteitä, se on täysin sallittua, jopa suotavaa.

Esimerkiksi sosiaalisessa mediassa äitien jakamissa imetyskuvissa lienee alitajuisesti ainoa tarkoitus esitellä rintojaan julkisesti kun siihen vauvaverukkeella "lupa" annetaan. Naiset eivät ilmeisesti ota ollenkaan huomioon ruudun takana runkkaavia pervoja, joita taatusti riittää yhtä kuvaa kohden enemmän kuin ihastelevia mammoja. Vastikään kauppakeskuksen penkillä imettävää naista katseli mies käsi haarovälissä vähän matkan päässä. En viitsinyt mainita mammalle asiasta, virnuilin vaan itsekseni, omapahan on päätöksensä kaiken maailman persersseille itsensä ja lapsensa altistaa oman ylpeyden takia.

Sananvapaus on, mutta se ei oikeuta laittamaan vieraasta naisesta paheksuvaa kuvaa instagrammiin. Teri Niitillä on sananvapaus, mutta meillä muilla on myös oikeus vastata hänen sanomisiinsa oman sananvapautemme nojalla.

Logiikallasi naisien ja monien muidenkin pitäisi jäädä kotiin - eihän sitä koskaan tiedä, kuka on torilla katselemassa ja runkkailemassa, joku varvasfetissinenhän voi runkkailla oikein urakalla kun näkee varpaani sandaaleista!  Kuvailemassasi tilanteessa rangaistus kuuluisi tuolla runkkailevalle miehelle, hän saisi jäädä kotiinsa, ei tuo nainen joka vauvaansa ruokki.