Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekö laittautuminen ilon tapaamisista?

Vierailija
27.09.2024 |

Miehet treffailee vanhoja kavereitaan, luokkakavereitaan, inttikavereitaan, työkavereitaan, harrastavat, tarinoivat. Jos nainen tapaa luokkakaverin, oli sitte nähny 1v tai 30v sitten, tai eilen, kauhee stressi meikistä, kampauksesta, vaatteista, miltä mä näytän, kuka porukasta on timmeimmässä kunnossa, näkyykö rypyt, hiukset värjätään, jollain on se tiukin pikkumusta ja korkeimmat korot, kukaan ei halua näyttää siltä mummoimmalta kuvassa - eli 2/3 naisista ei edes tule luokkakokouksiin. Miksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  ymmärrä tätä kysymystä. En tosiaan ole koskaan erityisesti laittautunut, joten en todellakaan aloita sitä nyt mummoutuessa. En ole mitenkään innostunut luokkakokouksiin osallistuja, mutta siihen ei ole syynä ulkonäkö eikä laittautuminen vaan se, että minulla ole ollut kouluaikana kavereita omilla luokilla.

Luonnollinen syy voi olla se, että suurin osa muinaisista opiskelukavereistakin oli miehiä.

2/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa! Jos nuo reffit kaipaamani henkilön kanssa toteutuu, ni en aio laittautua sen enempää kuin muutenkaan 😃  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Laittautuminen on kivaa. Tuo jotain ekstraa tilanteeseen. Enkä vertaile itseäni muihin naisiin.

Vierailija
4/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle äiti neuvoi jo esiteininä, että jos tykkäät meikata ja laittautua tee se itsesi iloksi kuin muiden takia. Se neuvo on kulkenut mukanani elämän läpi, joten en tajua ap:n kysymystä. 

Vierailija
5/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ota tuollaista stressiä ja oon nainen, ajattelen että ihana nähdä ihmisiä jotka ovat olleet osa sun elämään, mä meikkaan yleensä hillitysti arkeen ja juhlaan vähän näyttävyyttä, mikä saattaa mulla on esim. vähän vahvempi meikki. 

Mulla on oma tyyli pukeutua ja mä tykkään että vaatteet ovat mukavat päällä eikä vaan näytä hyvältä esim korkokengät on ehdoton ei, jos ei puku koodi niitä ehdottomasti vaadi, tennarit tai ballerinat sopii juhliin myös.

Mä pidän mekoista, käytön niitä myös arkena. Juhliin laitan monesti sukkahousut lisäksi, arkena en käytä jos ilmankin tarkenee...

Vierailija
6/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tule luokkakokouseen koska voi olla työ mistä ei saa lomaa helposti, voi olla että ei edes asu enää Suomessa. Sitten voi käydä jopa niin huono tuuri että sairastaa vakavasti.

Vierailija
7/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olin viimeisillään raskaana kun oma luokkakokous ois ollut, en osallistunut kun ajattelin että jos pitää lähteä sairaalaan teen sen mielummin kotoa käsin, eikä olo ollut enää yhtään hyvä.

Vierailija
8/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut kouluaikaan, joten miksi meikkaisin nyt?

Vierailija
9/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hysteerinen tilitys

Vierailija
10/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stressaat? Ulkonäkö näkyy sen naamioitumisen takaakin.

Vierailija
11/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie. Mä tykkään laittautua mutta jos se tuntuu liian raskaalta, en tunne pakonomaista tarvetta siihen. Voin hyvin näyttäytyä myös ihan kevyessä meikissä tai ilman. Itseäni en vertaile muihin naisiin.

Vierailija
12/13 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan katsonut liikaa hömppää? Harvalla naisella on aikaa miettiä moisia kauheaksi stressiksi saakka, tuppaa olemaan omaa elämää.

Vierailija
13/13 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä eteenpäin on turha valittaa laittautumisen vaivalloisuudesta, turhaan istutte siellä vessassakin aina 2 tuntia "laittautumassa" ennen minnekään lähtöä.

Vaatteidenvaihdossakaan ei mene kuin sekunti kuten tällä videolla todistetaan:

https://www.youtube.com/shorts/m75lgPRY4ZQ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi