Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Teri Niitti minkä teit

Vierailija
01.01.2016 |

Kun menit lennolla kuvaamaan imettävän äidin ja vielä jaoit kuvan mässäilläksesi Facebookiin ja Instagramiin. Häpeä.

Kommentit (370)

Vierailija
261/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ottaa niin nokkiinsa tästä asiasta. Mulla tulee myötähäpeä niitä kohtaan jotka nyt postailee instaan noita imetyskuvia. Ei, ette ole seksikkäitä, päinvastoin. Pitäskö ottaa instaan kuva vessanpöntöltä tai menkkasesta tamponista? Vois ehkä.

Nyt kyllä iski myötähäpeä sun puolesta, katsos kun ei niiden imetyskuvien ole tarkoituskaan esitellä äidin seksikyyttä. Imetys ei liity mitenkään seksiin, se on imetystä, lapsen ruokkimista. Ei siinä miehille keikistellä ja esitellä tissejä. Siinä hoidetaan lasta. 

Mutta MIKSI OI MIKSI niitä imetyskuvia täytyy esitellä? Miksi kuvat vauvasta tai vauvasta äidin kanssa muuten eivät riitä? Kaikki tietävät imetyksen kuuluvan asiaan heillä joilla se siihen kuuluu, ilmankin että sitä esitellään.

Pointti onkin siinä, että imetyksen näkeminen ja imettäminen normalisoi rintaruokintaa. Kaikkiin se ei vaikuta, mutta ehkäpä kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä asenteet ovat muuttuneet. Piilottelemalla ja yököttelemällä ne eivät muutu.

Monissa maissa julki-imetyksestä saa sakot ja voi joutua linnaan koska se rinnastetaan itsensäpaljasteluksi. Äiti linnaan ja vauva huostaan. Näin ainakin monissa Yhdysvaltojen osavaltioissa. Kannattaa tutustua maiden yleisten paikkojen lakeihin ennenkuin lähtee paljastelemaan.

Vierailija
262/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teri uskalsi sanoa ääneen sen mitä monta kymmentä tuhatta munatonta miestä ei ole uskaltaneet vaan ovat mollanneet imettäviä naisia JA vaimojaan selän takana muille!!!

Ilokseen ainakin ap voi todeta että miehet ottivat tämän asian paljon rennommin kuin naiset. Nainen on naiselle susi, tässäkin asiassa.

Ei tehdä tästäkin "nainen on naiselle susi" -asiaa. Mitä enemmän me naiset tuota hoetaan, sitä todemmaksi se muuttuu. (vaikka tarkoitusperät olisivat hyvät).

Kyllä musta tässä(kin) keississä naiset ovat olleet melkoisen yhteneväisenä rintamana. Toki muutamia soraääniä, mut ei takerruta niihin.

Tämä oli kyllä huonosti muotoiltu, my bad. Usein heitetään ilmoille miesten nolostuminen ym. Tässä tapauksessa yhtenäisen naisrintaman vieressä on ollut myös yhtenäinem miesrintama ja se jos jokin on ihailtavaa!

Ap

Ymmärrän nyt mitä tarkoitat. Hyvä, että miehetkin mukana "rintamassa" (no pun intended:)). Kivaa illanjatkoa sinulle! T: tuon lainaamasi kommentin kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ottaa niin nokkiinsa tästä asiasta. Mulla tulee myötähäpeä niitä kohtaan jotka nyt postailee instaan noita imetyskuvia. Ei, ette ole seksikkäitä, päinvastoin. Pitäskö ottaa instaan kuva vessanpöntöltä tai menkkasesta tamponista? Vois ehkä.

Nyt kyllä iski myötähäpeä sun puolesta, katsos kun ei niiden imetyskuvien ole tarkoituskaan esitellä äidin seksikyyttä. Imetys ei liity mitenkään seksiin, se on imetystä, lapsen ruokkimista. Ei siinä miehille keikistellä ja esitellä tissejä. Siinä hoidetaan lasta. 

Mutta MIKSI OI MIKSI niitä imetyskuvia täytyy esitellä? Miksi kuvat vauvasta tai vauvasta äidin kanssa muuten eivät riitä? Kaikki tietävät imetyksen kuuluvan asiaan heillä joilla se siihen kuuluu, ilmankin että sitä esitellään.

Pointti onkin siinä, että imetyksen näkeminen ja imettäminen normalisoi rintaruokintaa. Kaikkiin se ei vaikuta, mutta ehkäpä kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä asenteet ovat muuttuneet. Piilottelemalla ja yököttelemällä ne eivät muutu.

Eihän imetyksessä käsitteenä mitään normalisoitavaa ole. He, jotka imettävät, imettävät. He, jotka eivät, eivät. Aina ennenkin aikanaan se on tajuttu tehdä kevyesti piilotettuna, ei näkyvillä paikoilla. Eihän tähän asiaan ole muutosta tarpeenkaan saada. Siinä vaiheessa kun imettäjät saavat nännejään julkisesti näytellä, saanevat myös muut naiset kulkea sekä ylä- että sitten varmaan myös alaosat paljaina ja miehet myös.

Vierailija
264/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneisiin pitäisi olla 5-vuoden ikäraja. Sitten voisi olla muutama erikoislento jossa ilma putsataan paremmin, tilat desinfioidaan paremmin ja jonne voisi ottaa nuorempia.

t. entinen lentoemo

Vierailija
265/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten muuta valitettavan aihetta ollut, vaikka elämässä kaikki kivasti ja lentsikalla saa lennellä ?

Vierailija
266/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä vaan nyt jos vastapuolen vähemmistönaisia eli julki-imetyksen kannattajia on läsnä, että miksi? Miksi se pitää saada tehdä julkisesti? Miksi ei voi jotain huivia laittaa päälle? Vaikka luonnollista onkin, ei tissien vilauttelu ilman vauvaakaan ole julkisesti soveliasta. Miksi niin pitää väkisillä vauvan kanssa päästä tekemään kun pienellä vaivalla voi välttää. Miksi kuvata imetystä someen? Kun ilman vauvaa ei nännejä saa kuvissa näkyä, saati vaikkapa aikuista miestä lussuttamassa sitä. Miksi vauva kanssa niin sopisi muka tehdä? Vaikka kuinka luonnollista olisi. Menkää vähän itseenne ja miettikää. Ja voitte myöskin väläyttää päihinne sitäkin faktaa, että suurin osa netissä julkaistuista (vauvallisistakin) tissikuvista päätyy asiattomaan käyttöön. Kyllä varmasti lapsennekin arvostavat kovasti, kun teini-ikään päästyään ja seksuaalisuuttaan etsiessään törmäävät imetyskuviin itsestään ja äidistään.

Jos vähääkään on lukenut tän paskamyrskyn kommentteja ja mielipidekyselyjä niin toi sun väittämäs siitä että julki-imetyksen kannattajat olis vähemmistöä lähinnä naurattaa. Suurin osa suomalaisista todellakin on sitä mieltä, että julkinen imettäminen on ihan ok. Toki siinä pitää ottaa muut huomioon, mutta sehän nyt on liki kaikille imettäjille täysin päivänselvä asia. Hyvin harva tuolla imettää tissit paljaana. Suurin osa peittää rinnat niin, ettei ohi kävelevä välttämättä edes huomaa imetystä. Jos joku poikkeustapaus vetää tissit tiskiin jne. niin se todellakin on poikkeus ja silloin kyseessä on melko varmasti nainen jolla on ongelmia. Eikä ne ongelmat poistu sillä, että kielletään koko julki-imetys niiltäkin jotka sen tekevät muita kunnioittaen.

En osaa vastata näihin sun kysymyksiin siitä miksi pitää imettää tissit vilkkuen, koska en ikinä niin tehnyt. Mun tissejä ei julki-imettäessäni nähnyt kukaan ulkopuolinen, enkä ikinä halua esitellä tissejäni julkisesti. Imettänyt olen siksi, että lapsi on ollut nälkäinen ja on ollut pakko imettää. Aina sitä imetystä ei vaan voinut siirtää kotiin. Enkä itse ole ikinä nähnyt kenenkään muun imettäjän tissejä, kyllä noi tissejään esittelevät imettäjät on hyvin hyvin harvinaisia, suurin osa taitaa olla ihan mielikuvitushenkilöitä. Norminainen haluaa pitää tissinsä piilossa kun imettää. Noi somekuvat taas lienee jonkinlainen vastalause teille kauhistelijoille. En tiedä, koska en ole siihenkään osallistunut. Ei niissäkään tosin mitään pahaa ole, ihan kauniita kuvia. Ja omille teineille ei mun imetyskuvat (jotka on ihan omalla koneella ja albumissa, ei netissä, voit siis olla huoleti) ole ongelma. Ei ne ole niitä sensuroineet albumista vaan kaverit on niitä saaneet katsella ihan vapaasti. Mutta noille nyt imetys taitaa olla lopulta aika pikkujuttu, kuuluu ihan normielämään.

Vierailija
267/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle joka trollista puhut.. Itse olen pari mainitsemistasi viesteistä kirjoittanut enkä ikinä ennen ole palstoilla kirjoittanut mitään. Eli kyse ei ole mistään yhdestä trollista, vaan asiaan kommentoivia naishenkilöitä on useita tätä samaa mieltä. Olematta mitään palstavinkujatrolleja!

Voi näitä, jotka eivät koskaan ole kirjoittaneet. Kun viimein tulevat palstoille, ovatkin se ainoa muihin nähden eritavalla peukuttava. Tietävät tarkalleen kirjoittelusta ja osaa nimittää trollejakin palstavinkujiksi, vaikka nehän on niitä tontun sukuisia metsän menninkäisiä.

Eihän trolleilla siellä metsissä ole luultavasti toimivaa 3g:täkään? Vai olisiko ne samalla saaneet jo 4g yhteydt, kun kirjoittajakin viimein pääsi palstoille?

Vierailija
268/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvassa ei nyt vaan tissiä näy sitten millään. Siinä näkyy puolet kasvoista, yksi käsi ja vauvan kalju päälaki. Mikä tuossa olisi pitänyt peittää? Lapsen pää vai äidin vaatetettu ylävartalo? Vai olisiko heidän kuulunut molempien olla burkan alla?

Joskus tekisi mieli peittää huivilla nuo känniset ihmiset. He jos jotkut ovat ällöttävä ja luonnoton näky. Voiko kuvottavampaa näkyä olla kuin paidatta kaljaa juovat miehet? Menisivät vessaan juomaan tai peittäisivät ainakin itsensä huivilla.

Teri voisi tosin aloittaa noiden stailamiensa ihmisten ihon peittämisen. Hänellä kun on ollut tapa näyttää vähän turhankin paljon ihoa niissä kuvissa.

Ja tarviiko sitä omaa seksuaalista suuntautumistaan kaikille toitottaa? Seksuaalisuuskin kuuluu muualle kun lehtien palstoille.

Ensi vuoden gay pride voitaisiin järjestää vessassa. Ettei kukaan vaan pahastuu, kun joku homo suutelee julkisesti.

Vierailija
269/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneisiin pitäisi olla 5-vuoden ikäraja. Sitten voisi olla muutama erikoislento jossa ilma putsataan paremmin, tilat desinfioidaan paremmin ja jonne voisi ottaa nuorempia.

t. entinen lentoemo

Ettet vaan ole nykyinen lentokätilö? Vai oletko se sama, joka ilmaantui juuri ensimmäistä kertaa nettiin?

Vierailija
270/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä vaan nyt jos vastapuolen vähemmistönaisia eli julki-imetyksen kannattajia on läsnä, että miksi? Miksi se pitää saada tehdä julkisesti? Miksi ei voi jotain huivia laittaa päälle? Vaikka luonnollista onkin, ei tissien vilauttelu ilman vauvaakaan ole julkisesti soveliasta. Miksi niin pitää väkisillä vauvan kanssa päästä tekemään kun pienellä vaivalla voi välttää. Miksi kuvata imetystä someen? Kun ilman vauvaa ei nännejä saa kuvissa näkyä, saati vaikkapa aikuista miestä lussuttamassa sitä. Miksi vauva kanssa niin sopisi muka tehdä? Vaikka kuinka luonnollista olisi. Menkää vähän itseenne ja miettikää. Ja voitte myöskin väläyttää päihinne sitäkin faktaa, että suurin osa netissä julkaistuista (vauvallisistakin) tissikuvista päätyy asiattomaan käyttöön. Kyllä varmasti lapsennekin arvostavat kovasti, kun teini-ikään päästyään ja seksuaalisuuttaan etsiessään törmäävät imetyskuviin itsestään ja äidistään.

Jos vähääkään on lukenut tän paskamyrskyn kommentteja ja mielipidekyselyjä niin toi sun väittämäs siitä että julki-imetyksen kannattajat olis vähemmistöä lähinnä naurattaa. Suurin osa suomalaisista todellakin on sitä mieltä, että julkinen imettäminen on ihan ok. Toki siinä pitää ottaa muut huomioon, mutta sehän nyt on liki kaikille imettäjille täysin päivänselvä asia. Hyvin harva tuolla imettää tissit paljaana. Suurin osa peittää rinnat niin, ettei ohi kävelevä välttämättä edes huomaa imetystä. Jos joku poikkeustapaus vetää tissit tiskiin jne. niin se todellakin on poikkeus ja silloin kyseessä on melko varmasti nainen jolla on ongelmia. Eikä ne ongelmat poistu sillä, että kielletään koko julki-imetys niiltäkin jotka sen tekevät muita kunnioittaen.

En osaa vastata näihin sun kysymyksiin siitä miksi pitää imettää tissit vilkkuen, koska en ikinä niin tehnyt. Mun tissejä ei julki-imettäessäni nähnyt kukaan ulkopuolinen, enkä ikinä halua esitellä tissejäni julkisesti. Imettänyt olen siksi, että lapsi on ollut nälkäinen ja on ollut pakko imettää. Aina sitä imetystä ei vaan voinut siirtää kotiin. Enkä itse ole ikinä nähnyt kenenkään muun imettäjän tissejä, kyllä noi tissejään esittelevät imettäjät on hyvin hyvin harvinaisia, suurin osa taitaa olla ihan mielikuvitushenkilöitä. Norminainen haluaa pitää tissinsä piilossa kun imettää. Noi somekuvat taas lienee jonkinlainen vastalause teille kauhistelijoille. En tiedä, koska en ole siihenkään osallistunut. Ei niissäkään tosin mitään pahaa ole, ihan kauniita kuvia. Ja omille teineille ei mun imetyskuvat (jotka on ihan omalla koneella ja albumissa, ei netissä, voit siis olla huoleti) ole ongelma. Ei ne ole niitä sensuroineet albumista vaan kaverit on niitä saaneet katsella ihan vapaasti. Mutta noille nyt imetys taitaa olla lopulta aika pikkujuttu, kuuluu ihan normielämään.

Tämä nyt ei mitenkään vastannut esitettyyn kysymykseen. Kysymys ei ollut siis sinulle esitetty, vaan nimenomaan heille, jotka julkisilla paikoilla imettäessään eivät peittele ja heille, jotka imetyskuvia nettiin ovat suoltaneet. Ja niitähän on ilmennyt jo pitkään ihan ilman minkäänlaista vastalauseajatteluakin.

Vierailija
271/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän imetyksessä käsitteenä mitään normalisoitavaa ole. He, jotka imettävät, imettävät. He, jotka eivät, eivät. Aina ennenkin aikanaan se on tajuttu tehdä kevyesti piilotettuna, ei näkyvillä paikoilla. Eihän tähän asiaan ole muutosta tarpeenkaan saada. Siinä vaiheessa kun imettäjät saavat nännejään julkisesti näytellä, saanevat myös muut naiset kulkea sekä ylä- että sitten varmaan myös alaosat paljaina ja miehet myös.

Aina ennenkin-minun mummuni on imettänyt julkisesti metsäsavotassa, peittelemättä tai siirtymättä. Tämä nykyinen häveliäisyystrendi on kovin uusi asia. Ap

Vierailija
272/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan tässä keskustelussa keskitytty väärään asiaan. Minusta imetysikäisten ei tarvitse olla lentokoneessa. Ainoat häiriöt viime lomatkalla johtuivat lapsista. Ensin lentokoneessa ja perillä bussissa. Itkevät lapset nostattavat kaikkien lomafiilistä ja onhan näissä matkoissa myös riskinsä lapsille.

Voitashan sitä myös miettiä, että onko vasenkätisten ihmisten paikka lentokoneessa. Mua kun aina ällöttää kun joku syö tai kirjoittaa väärällä kädellä. Menee lento pilalle moisesta. Luonnotonta touhua, käyttäisivät oikeaa kättä julkisilla paikoilla kuten muutkin. Pakkoko sitä vääräkätisyyttä on siinä oikein esitellä. Että tällänen mutantti olen. Kehtaavatkin. Ja punapäät, ne myös ärsyttää mua. Voitas siis miettiä, tarvitseeko heidänkään olla lentokoneessa. Aiheuttavat vaan häiriötä ärsyttämällä mua. Pilalle menee taas lento. Pisamat naamassa on kauheita, en yhtään tykkää jos sellaisilla varustettu ihminen siihen viereen istahtaa. Kyllä on taas lento totaalisen pilalla.

Kyllä pitäis lentoyhtiöiden todellakin miettiä ketä sinne lennoilleen ottaa. Pois kaikki häiriötä ja ärsytystä aiheuttavat ihmistyypit. Nehän vois vaikka lanseerata selaisen lomakkeen johon vois ennen lentoa kirjoittaa kaikki ne ärsytyksen aiheet ja sitten koneeseen päästettäis vaan ne tyypit jotka ei ärsytä ketään. Kyllä olis mukavat lennot sen jälkeen. Ympärillä vaan kauniita ja mukavia ihmisiä.

Opetelkaa nyt jumalauta väittelyn taitoa. Tuollainen määrä olkiukkoja yhdessä kommentissa on jo noloa! :D

Kulta pieni, jos mä en tykkää ja mua ällöttää niin silloin muiden pitää ottaa mut huomioon ja tehdä asiat OIKEIN. Jos mua ällöttää vasenkätiset niin vasenkätiset käyttäkööt oikeaa kättä. Jos mua ällöttää pisamat niin pisamanaamat jääkööt lennolta tai meikatkoon ne oksettavat pisamansa piiloon. Jos mä en siedä punapäitä niin punapäät ottakoot minun tunteeni huomioon ja poistukoot lennolta. Ei se ole liikaa vaadittu että minun tunteeni huomioidaan näillä pienillä eleillä. Ihan vaan koska minä haluan. Ymmärtkö sä nyt, sun pitää olla kohtelias ja tehdä kuten minä haluan. Muuten mulle tulee paha mieli. Seuraavan kerran ihan varmasti postaan faceen ja instaan sellaisen ällöttävän vasenkätisen ällöttävää syömistä. Kyllä siinä ruokahalu menee kun sitä joutuu katselemaan. Kun ei yhtään voida ottaa muita huomioon ja käyttää sitä oikeaa kättä. 

Mulla on ihan sama oikeus vaatia erikoiskohtelua kuin teillä jotka ette voi sietää julki-imetystä. Jos ei siedä vasenkätisiä niin ei siedä. Ei julki-imetyksen paheksujat voi nostaa itseään jalustalle ja vaatia että vain heillä on oikeus erikoiskohteluun. Mullakin on OIKEUS. Joten ala opetella sitä oikealla kädellä syömistä ja kirjoittamsita tai muuten olet kohta sometähti.

Vierailija
273/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naiset ovat imettäneet. Aina lehdet eivät ole olleet niin täynnä paljaita nuorten naisten tissejä muussa kuin imetystarkoituksessa.

Aina imettäminen ei ole ollut paheksuttavaa, eikä lapsen ruokailu ole herättänyt sen suurempia tunteita. Kummallista, että netin täyttyessä kaikista nännin vapauttavista kommenteista samanaikaisesti jotkut suomalaiset keksivät, että naisen nisän näkyminen vauvan haukatessa imemisen välissä henkeä onkin paheksuttavaa.

Toivoisin, että ymmärrät lapsellekin hengityksen olevan tärkeää. Kun suu on tississä kiinni, pieni lapsi ei välttämättä osaa vielä imeä niin, että nenä ei menisi tukkoon. Miten ajattelit, pitäisikö kätilöiden opettaa se synnytysosastolla vauvalle vai kuuluuko se jopa ensisynnyttäjän vastuulle? Ensisynnyttäjälle itse imetyksen käyntiinkin saaminen voi olla haastavaa.

Vierailija
274/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ennenkin-minun mummuni on imettänyt julkisesti metsäsavotassa, peittelemättä tai siirtymättä. Tämä nykyinen häveliäisyystrendi on kovin uusi asia. Ap

Vuosikymmenten takainen metsäsavotta ei olekaan samoissa määrin julkiseksi määriteltävä paikka/tilanne, kuin nykypäivän ostoskeskukset, lentokoneet ynnä muut.

Vierailija
275/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikymmenten takainen metsäsavotta ei olekaan samoissa määrin julkiseksi määriteltävä paikka/tilanne, kuin nykypäivän ostoskeskukset, lentokoneet ynnä muut.

Onko se yhdenkään lentokonessa imettävän syy? Minusta se oli Teri Niitti, joka teki siitä imetyksestä julkista, ei yksikään imettävä äiti.

Jos sinua häiritsee imetyskuvat Terin facessa tai instassa, kerro siitä suoraan Terille. Helpompi sen kuvaajan on jättää kuvaamatta kuin vauvan jättää syömättä.

Vierailija
276/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monissa maissa julki-imetyksestä saa sakot ja voi joutua linnaan koska se rinnastetaan itsensäpaljasteluksi. Äiti linnaan ja vauva huostaan. Näin ainakin monissa Yhdysvaltojen osavaltioissa. Kannattaa tutustua maiden yleisten paikkojen lakeihin ennenkuin lähtee paljastelemaan.

Älä nyt jauha paskaa. Yhdessäkään osavaltiossa ei ole tuollaista lainsäädäntöä. Etenkin kaupungeissa on todella imetysmyönteinen asenne. Jos tuollaisen kuva postaisi joku paikallinen stylisti, niin ei tekisi enää päivääkään töitä.

t. jenkkimamma

Vierailija
277/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa jos vauvat kuolee nälkään. :P

Niinkö?

Idiootti.

Ennen sitä paitsi vauvat hoidettiin kotona, ei raahattu heitä ympäri maailmaa tauteja saamassa. En tajua, miksi sitä omaa lasta on niin tärkeää näytellä, että pitää altistaa lapsi taudeille ravintoloissa, lentoasemilla, massatapahtumissa ja jopa kehitysmaissa lomamatkalla! Jonkun ipana kuolee tartuntatautiin vaikka Intiassa niin voin suoraan sanoa, etten sääli äitiä ja isää tippaakaan!

Kannattaisko sun hieman lukea historiaa? Ettet ihan nolaisi itseäsi. Ennen lapset kulki mukana sinne mihin äiti meni ja imetys hoidettiin siellä missä kulloinkin oltiin. Juu, toki ei ulkomaille matkusteltu lomailemaan, mutta ei silloin todellakaan oltu koko ajan kotona odottamassa että voidaan imettää piilossa. Amerikkaankin lähdettiin sylilasten kanssa parempaa elämää etsimään. Eikä siitä kukaan saanut traumoja, jos sattui tissi vilahtamaan. Julki-imetyksestä vinkuja olis aika pian naurettu pihalle.

Vierailija
278/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa jos vauvat kuolee nälkään. :P

Niinkö?

Idiootti.

Ennen sitä paitsi vauvat hoidettiin kotona, ei raahattu heitä ympäri maailmaa tauteja saamassa. En tajua, miksi sitä omaa lasta on niin tärkeää näytellä, että pitää altistaa lapsi taudeille ravintoloissa, lentoasemilla, massatapahtumissa ja jopa kehitysmaissa lomamatkalla! Jonkun ipana kuolee tartuntatautiin vaikka Intiassa niin voin suoraan sanoa, etten sääli äitiä ja isää tippaakaan!

Eiköhän nykyisinkin vauvat pääasiassa kotona hoideta. Elämä vaan on nykyisin erilaista kuin ennen. Esim. siskoni lensi esikoisensa vauva-aikana ihan pakostakin, kun perhe muutti mantereelta toiselle ja takaisin. Ja joskus on vaan pakko matkustaa. Itsekin olen mieluiten viettänyt vauva-ajat kotona, mutta pakko on ollut matkustaakin esim. lähiomaisen sairastuessa vakavasti.

Vierailija
279/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Sinuun tämä julki-imetystä tukeva kampanjointi ei vaikuta positiivisesti, ja mielipiteesi sinulle suotakoon. Käskyt taas eivät ole mielipide eikä ruokailutavan vertaaminen (osittaiseeen) alastomuuteen ole ihan validi vasta-argumentti.

Ap

Vierailija
280/370 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan tässä keskustelussa keskitytty väärään asiaan. Minusta imetysikäisten ei tarvitse olla lentokoneessa. Ainoat häiriöt viime lomatkalla johtuivat lapsista. Ensin lentokoneessa ja perillä bussissa. Itkevät lapset nostattavat kaikkien lomafiilistä ja onhan näissä matkoissa myös riskinsä lapsille.

Voitashan sitä myös miettiä, että onko vasenkätisten ihmisten paikka lentokoneessa. Mua kun aina ällöttää kun joku syö tai kirjoittaa väärällä kädellä. Menee lento pilalle moisesta. Luonnotonta touhua, käyttäisivät oikeaa kättä julkisilla paikoilla kuten muutkin. Pakkoko sitä vääräkätisyyttä on siinä oikein esitellä. Että tällänen mutantti olen. Kehtaavatkin. Ja punapäät, ne myös ärsyttää mua. Voitas siis miettiä, tarvitseeko heidänkään olla lentokoneessa. Aiheuttavat vaan häiriötä ärsyttämällä mua. Pilalle menee taas lento. Pisamat naamassa on kauheita, en yhtään tykkää jos sellaisilla varustettu ihminen siihen viereen istahtaa. Kyllä on taas lento totaalisen pilalla.

Kyllä pitäis lentoyhtiöiden todellakin miettiä ketä sinne lennoilleen ottaa. Pois kaikki häiriötä ja ärsytystä aiheuttavat ihmistyypit. Nehän vois vaikka lanseerata selaisen lomakkeen johon vois ennen lentoa kirjoittaa kaikki ne ärsytyksen aiheet ja sitten koneeseen päästettäis vaan ne tyypit jotka ei ärsytä ketään. Kyllä olis mukavat lennot sen jälkeen. Ympärillä vaan kauniita ja mukavia ihmisiä.

Opetelkaa nyt jumalauta väittelyn taitoa. Tuollainen määrä olkiukkoja yhdessä kommentissa on jo noloa! :D

Kulta pieni, jos mä en tykkää ja mua ällöttää niin silloin muiden pitää ottaa mut huomioon ja tehdä asiat OIKEIN. Jos mua ällöttää vasenkätiset niin vasenkätiset käyttäkööt oikeaa kättä. Jos mua ällöttää pisamat niin pisamanaamat jääkööt lennolta tai meikatkoon ne oksettavat pisamansa piiloon. Jos mä en siedä punapäitä niin punapäät ottakoot minun tunteeni huomioon ja poistukoot lennolta. Ei se ole liikaa vaadittu että minun tunteeni huomioidaan näillä pienillä eleillä. Ihan vaan koska minä haluan. Ymmärtkö sä nyt, sun pitää olla kohtelias ja tehdä kuten minä haluan. Muuten mulle tulee paha mieli. Seuraavan kerran ihan varmasti postaan faceen ja instaan sellaisen ällöttävän vasenkätisen ällöttävää syömistä. Kyllä siinä ruokahalu menee kun sitä joutuu katselemaan. Kun ei yhtään voida ottaa muita huomioon ja käyttää sitä oikeaa kättä. 

Mulla on ihan sama oikeus vaatia erikoiskohtelua kuin teillä jotka ette voi sietää julki-imetystä. Jos ei siedä vasenkätisiä niin ei siedä. Ei julki-imetyksen paheksujat voi nostaa itseään jalustalle ja vaatia että vain heillä on oikeus erikoiskohteluun. Mullakin on OIKEUS. Joten ala opetella sitä oikealla kädellä syömistä ja kirjoittamsita tai muuten olet kohta sometähti.

Ketjun eka kullittelija!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme