Lue keskustelun säännöt.
Onko uuden puolison kestettävä ja jakseta va lapsia
27.12.2015 |
Joiden oikea vanhempi ei ole? Vai saako sanoa ettei jaksa tai pidä heistä?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ! Toisten ihmisten lapset ei saa koskaan ärsyttää tai jos ärsyttää niin olet hiljaa etkä koskaan sano lapselle mitään negatiivista. Sitten kun joskus saat oman lapsen niin sinun pitää tykätä toisten lapsista yhtä paljon kun omastasi, huhhuh.