Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uuden puolison kestettävä ja jakseta va lapsia

Vierailija
27.12.2015 |

Joiden oikea vanhempi ei ole? Vai saako sanoa ettei jaksa tai pidä heistä?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ! Toisten ihmisten lapset ei saa koskaan ärsyttää tai jos ärsyttää niin olet hiljaa etkä koskaan sano lapselle mitään negatiivista. Sitten kun joskus saat oman lapsen niin sinun pitää tykätä toisten lapsista yhtä paljon kun omastasi, huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä