Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymättömän lapseni äiti paljastui lutkaksi

Vierailija
27.12.2015 |

Onko tässä nyt muuta vaihtoehtoa kuin toivoa että suostuu aborttiin?
En ensinnäkään halua jättää lasta tuollaisen kasvatettavaksi, ja toisekseen en yksin usko selviäväni. Ja huostaanotot ym on mielestäni kuolemaa pahempi.
Aborttina vaan takaisin syntymättömäksi. Kiitos vaan petolliselle äidille tästäkin, itse olisin kyllä perheen halunnut.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muka selviäisi yksin, jos kerran halusit lapsenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei tämä ollut nyt se parempi provo joka sinun piti kirjoittaa sen "miehet ei pane läskejä naisia"-provon sijaan. Ryhdistäydy nyt jo, hyvä ihminen!

Vierailija
4/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin lutka! Oletko itse Pyhä Pietari?

Vierailija
5/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin lutka! Oletko itse Pyhä Pietari?

No minä en ainakaan ole viimeisen parin vuoden aikana nussinut muita naisia. Tämä "äiti" taas senkin edestä.

Toki varmistuksen saisin että se oma olisi, jos olisi. Mutta miksi ihmeessä haluaisin hänen kanssaan lapsen?

Ja mitä täh? Mikä tässä on vaikea tajuta, ei ole provo.

-AP

Vierailija
6/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah! Se on hyvä että persoonallisuushäiriöstä saa päivännaurut! *räkättää sohvalla kippurassa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta miltään unelmakasvattajalta itsekään, asenteesi on vaarallisen vihamielinen. Seksuaalinen vapaamielisyys ja useat partnerit sen sijaan eivät ole automaattisesti äitiyteen vaikuttavia tekijöitä joten lapsesi tulee todennäköisesti pärjäämään oikein hyvin äitinsä kanssa :) 

Vierailija
8/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä lutkailu nyt sitten ilmeni?

Ja nyt vasta? Muksun kuitenkin halusit tehdä?

Varmaan jonkun puolen vuoden seurustelun jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä lutkailu nyt sitten ilmeni?

Ja nyt vasta? Muksun kuitenkin halusit tehdä?

Varmaan jonkun puolen vuoden seurustelun jälkeen?

Kaksi vuotta on seurusteltu ja nyt vasta ilmeni.

Tottakai lapsen halusin kun nainen vaikutti muuten niin täydelliselle, mutta sitten lopulta pudotti maan jalkojen alta. Enkä ikinä olisi uskonut ellei olisi itse tunnustanut tuskissaan. Kai nuo raskaushormonit sitten sai naisen viimein rehelliseksi.

-AP

Vierailija
10/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin lutka! Oletko itse Pyhä Pietari?

No minä en ainakaan ole viimeisen parin vuoden aikana nussinut muita naisia. Tämä "äiti" taas senkin edestä.

Toki varmistuksen saisin että se oma olisi, jos olisi. Mutta miksi ihmeessä haluaisin hänen kanssaan lapsen?

Ja mitä täh? Mikä tässä on vaikea tajuta, ei ole provo.

-AP

 

No joskos antaisit lesbon mennä menojaan ja itsekkin keskittyisit vaan miehiin täst'edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, mutta ensimmäinen fiilis tästä on se, että ap on ensinnäkin nainen. Siksi vaikea enää uskoa, että tarina totta.

Vierailija
12/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta ensimmäinen fiilis tästä on se, että ap on ensinnäkin nainen. Siksi vaikea enää uskoa, että tarina totta.

Olisinpa edes naisellinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusti tuskissaan?

Vierailija
14/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se lapsen syy ole, että äiti on lutkaillut. Niele nyt vain tulevana isänä loukattu ylpeytesi ja kanna vastuusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Lapsi pitää tappaa koska äidillä on ollut seksiä? Joo, aika huono. 0/5.

Vierailija
16/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se lapsen syy ole, että äiti on lutkaillut. Niele nyt vain tulevana isänä loukattu ylpeytesi ja kanna vastuusi.

Tavallaan mieli tekisikin, mutta mitä helvettiä pieni ihmisen alku tekee tuollaisella äidillä?

Haluan kyllä kunnollisen naisen mallin enkä mitään tuollaista jakorasiaa.

-AP

Vierailija
17/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa olet edes isä niin ei hätää!

Vierailija
18/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tappaisit oman lapsesi kun olet suuttunut tämän äidille. Hei come on, mieti nyt vähän.

Vierailija
19/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tappaisit oman lapsesi kun olet suuttunut tämän äidille. Hei come on, mieti nyt vähän.

Koska tästä ei selkeästi ole äidiksi? Vai mitä tuo osaa lapselle opettaa? Huoraamista?

Siinä ei paljoa minun viikonloppuisäilyt auta kun koko kakara on kasvanut ihan kieroon.

-AP

Vierailija
20/38 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tappaisit oman lapsesi kun olet suuttunut tämän äidille. Hei come on, mieti nyt vähän.

Koska tästä ei selkeästi ole äidiksi? Vai mitä tuo osaa lapselle opettaa? Huoraamista?

Siinä ei paljoa minun viikonloppuisäilyt auta kun koko kakara on kasvanut ihan kieroon.

-AP

No ala lähivanhemmaksi vai oletko kenties vielä pahempi esimerkki ja vaimosikin vain saastunut sinun vaikutusvallastasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi