Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leevi vietti metsässä omassa piilopaikassaan yön

Vierailija
27.12.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201512270095745_uu.shtml

Poika palasi itse kotiinsa aamulla puoli kymmenen jälkeen.

Poika palasi itse kotiinsa aamulla puoli kymmenen jälkeen. Poika oli viettänyt yön omassa piilopaikassaan läheisessä metsässä ja hän palasi kotiin hyvässä kunnossa.

Poliisi kiittää kaikkia etsintöihin osallistuneita. Etsintään osallistuivat poliisin lisäksi Vapepa, puolustuvoimat sekä rajavartiolaitos.

Poliisi ei tiedota asiasta enempää, eikä katoamisesta käynnistetä tutkintaa, koska ei ole syytä epäillä rikosta.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun jälkikoiratkaan eivät löytäneet. Kai sellaisia käytettiin?

Vierailija
2/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras uutinen pitkiin aikoihin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikaa häipyy "yökylään" sanomatta mitään

Vierailija
4/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärtää kuinka tyhmä tekonsa oli

Vierailija
5/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että poikaa häipyy "yökylään" sanomatta mitään

Kuulostaa ihan aspergerilta tuo mukula.

Vierailija
6/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei tainut olla kotona hyvä joulupössis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muoti on tullut tuoda asperger joka paikkaan? Ihan tavallinen lapsi joskus saa esimurrosikäisenä kiukunpuuskia. Jos ei käyttäydy täydellisesti, pitää heti etsiä diagnoosia. En tajua.

Vierailija
8/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytyi. Mutta millainen ilmapiiri kotona on, kun metsässä oma piilopaikka ja pakkasella nukkuu siellä mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä minäkin onko lapsi normaali kun toimi noin ajattelemattomasti.

Vai onko niin että julkisuuteen millä tavalla tahansa - nykyaikaa.

Vierailija
10/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hyvä loppu tälle tarinalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran oli omassa piilopaikassa niin miksi ei kävellyt kotiin sieltä yöksi. Jokin ei täsmää. Ei 11-v vietä yötä metsässä jos ei ole pakko.

Vierailija
12/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan karkaillut aiemmin?

Eikö koti ole turvallinen paikka?

 

Nyt sietäisi sossujen tutkia asia läpikotaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muoti on tullut tuoda asperger joka paikkaan? Ihan tavallinen lapsi joskus saa esimurrosikäisenä kiukunpuuskia. Jos ei käyttäydy täydellisesti, pitää heti etsiä diagnoosia. En tajua.

No normaalit kakarat harvemmin saa sellaisia kiukunpuuskia tuon ikäisenä, että piiloutuvat yöksi kylmään metsään ja juoksuttavat sitten ihmisiä ihan turhaan etsimässä.

Vierailija
14/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kustannuksia voisi periä Leevin vanhemmilta? Pelkästään ilmavoimien koneen ilmaan saattaminen maksaa yli 10000€ kerta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun löytyi hengissä. Saisi jatkossa kertoa kotiväelleen jos yöpyy metsässä.

Valtavasti hukattiin voimavaroja pojan vuoksi, aikaa ja rahaa.

 

Selkäsaunan sietäisi pojankolli saada.

 

vanhan ajan kasvattaja

Mistäs tiedät jos ruumiillisen kurituksen vuoksi on metsään lähtenyt?

Vierailija
16/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en lähtenyt etsimään.

Olisi ollut ihan turhaa.

Vierailija
17/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran oli omassa piilopaikassa niin miksi ei kävellyt kotiin sieltä yöksi. Jokin ei täsmää. Ei 11-v vietä yötä metsässä jos ei ole pakko.

Et ilmeisesti ole koskaan ollut partiossa tai asunut maalla.

Vierailija
18/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikein!  Nyt pitää teilata vanhemmat ja kotiolot, kun pojalla on oma piilopaikka/leikkipaikka metsässä. 

Vierailija
19/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kerro hyvää kyseisestä kersasta eikä tämän perheestä. Äpärä huostaan ja valtion hoiviin, vanhemmille tuomio heitteillejätöstä. Kuka vittu muuten antaa lapselle nimeksi Leevi???

Et sinä taida ainakaan olla kenenkään vanhempi ja toivottavasti et heti tulekaan sellaiseksi.

Vierailija
20/116 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kustannuksia voisi periä Leevin vanhemmilta? Pelkästään ilmavoimien koneen ilmaan saattaminen maksaa yli 10000€ kerta!

Meidän verorahoilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi