Vierailija

Just silloin kun niitä olis aikaa katsella niin tulee vaan niitä samoja typeriä leffoja! Niitä joita pyöritetään viikosta toiseen! Ja joka hemmetin joulu on ne samat klassikot joita ei todellakaan jaksa enää katsoa:(

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mä löysin pari kelvollista elokuvaa, joita en ollut vielä nähnyt. Tosin ne oli piilotettu älyttömiin kellonaikoihin jonnekin iltapäivään. Iltaisin näytti tulevan sitä samaa sontaa mitä on jo uusittu tusinan kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Netflix ja viaplay ja HBO nordic.
Ei tartte tuijottaa mtv3 satakertaa näytettyä kuvaa.
Teemalta kannattaa katsoa, mitä se tarjoaa.

Vierailija

Hassua, minä olen joka päivä vähintään pari leffaa katsonut. Toki on tainneet olla  maksukanavilla pääosin mutta sitä saa mistä maksaa. Netflix ja Viaplay auttaa jos telkusta tarjonta loppuu :) 

Vierailija

Babe - urhea possu (Jes, kinkkuleffa sopiikin jouluun)
Poika
Rakkautta vain
Saksikäsi Edward
Antz
Harry Potter
Äärimmäisen lujaa ja uskomattoman läheltä
Aloha Dog
Titanic
Beethoven
Fc Venus
The Last Song
Alien
Kng Kong
Hymypoika

Näiden rainojen uudelleen (ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen jne.) näyttäminen tulee toki halvaksi, mutta silti! Ei tässä leffatarjonnassa ole mitään järkeä 😑

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Babe - urhea possu (Jes, kinkkuleffa sopiikin jouluun)
Poika
Rakkautta vain
Saksikäsi Edward
Antz
Harry Potter
Äärimmäisen lujaa ja uskomattoman läheltä
Aloha Dog
Titanic
Beethoven
Fc Venus
The Last Song
Alien
Kng Kong
Hymypoika

Näiden rainojen uudelleen (ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen jne.) näyttäminen tulee toki halvaksi, mutta silti! Ei tässä leffatarjonnassa ole mitään järkeä 😑

Jep, ja tuosta listasta puuttuu pari tuhannen kertaa uusittua romanttista komediaa, joita näkee joka toinen kuukausi.

En yhtään ihmettele, miksi Netflix on niin suosittu.

Vierailija

Oppipoika
Saksikäsi Edward
Rakkautta vain
Cirque de soleilin esitys
.. ja Netflixiltä Silta
.. ja vuokraamosta Elämältä kaiken sain

Siinäpä ne :)

Vierailija

Esim. Kevin Costnerin tähdittämä trilleri The New Daughter on viimeisen kuukauden aikana tullut telkkarista valehtelematta ainakin neljä kertaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli Piin elämä, todella hyvä.

Tämäkin elokuva on tullut telkusta liian monta kertaa:( Vaikka hyvä onkin ...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Piin elämä, todella hyvä.

Tämäkin elokuva on tullut telkusta liian monta kertaa:( Vaikka hyvä onkin ...

Jaa, itse katsoin sen vasta ensimmäisen kerran. Muutenkin on niin vähän aikaa katsella telkkaria, joten tuli monta sellaista elokuvaa, mitä en ole nähnyt aiemmin. Näin ollaan erilaisia ja erilaisissa elämänvaiheissa ja ihmiset tykkää erilaisista filmeistä :) .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain vanhukset katsovat enää televisiota.

Joo sen olen huomannut, että nuoremmat eivät seuraa enää ollenkaan esim tv:n uutisia. Ovat täysin pihalla kaikista ajankohtaisista uutisista; minusta se on huolestuttavaa. Somen kautta saatu tieto voi olla aika vääristynyttä ja aivan valhettakin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat