Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa huonoja elokuvia joulunaikaan telkussa!

Vierailija
27.12.2015 |

Just silloin kun niitä olis aikaa katsella niin tulee vaan niitä samoja typeriä leffoja! Niitä joita pyöritetään viikosta toiseen! Ja joka hemmetin joulu on ne samat klassikot joita ei todellakaan jaksa enää katsoa:(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin pari kelvollista elokuvaa, joita en ollut vielä nähnyt. Tosin ne oli piilotettu älyttömiin kellonaikoihin jonnekin iltapäivään. Iltaisin näytti tulevan sitä samaa sontaa mitä on jo uusittu tusinan kertaa.

 

 

Vierailija
2/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä. Ennen ainakin tullut koko joulun hyviä leffoja. Sateinen sää muutenkin vei joulun tunnun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olisivat mielestänne hyvät leffat näytettäväksi jouluna?

Vierailija
4/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ja viaplay ja HBO nordic.

Ei tartte tuijottaa mtv3 satakertaa näytettyä kuvaa.

Teemalta kannattaa katsoa, mitä se tarjoaa.

Vierailija
5/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Tintti, Valkoinen peura, King Kong ja Jättiläinen.

Vierailija
6/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havukka-ahon ajattelija, ei tule jatkuvasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Tintti, Valkoinen peura, King Kong ja Jättiläinen.

 

Ja Huono kasvatus.

Vierailija
8/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Piin elämä, todella hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin Netflixistä Jessica Jones ja Daredevil ja Narcos sarjat. HBO:lta katsoin pari elokuvaa.

Vierailija
10/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havukka-ahon ajattelija, ei tule jatkuvasti. 

Oli kyllä paska leffa. Ehkä paskin mitä ikinä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, minä olen joka päivä vähintään pari leffaa katsonut. Toki on tainneet olla  maksukanavilla pääosin mutta sitä saa mistä maksaa. Netflix ja Viaplay auttaa jos telkusta tarjonta loppuu :) 

Vierailija
12/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babe - urhea possu (Jes, kinkkuleffa sopiikin jouluun)

Poika

Rakkautta vain

Saksikäsi Edward

Antz

Harry Potter

Äärimmäisen lujaa ja uskomattoman läheltä

Aloha Dog

Titanic

Beethoven

Fc Venus

The Last Song

Alien

Kng Kong

Hymypoika

Näiden rainojen uudelleen (ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen jne.) näyttäminen tulee toki halvaksi, mutta silti! Ei tässä leffatarjonnassa ole mitään järkeä 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babe - urhea possu (Jes, kinkkuleffa sopiikin jouluun)

Poika

Rakkautta vain

Saksikäsi Edward

Antz

Harry Potter

Äärimmäisen lujaa ja uskomattoman läheltä

Aloha Dog

Titanic

Beethoven

Fc Venus

The Last Song

Alien

Kng Kong

Hymypoika

Näiden rainojen uudelleen (ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen jne.) näyttäminen tulee toki halvaksi, mutta silti! Ei tässä leffatarjonnassa ole mitään järkeä 😑

Jep, ja tuosta listasta puuttuu pari tuhannen kertaa uusittua romanttista komediaa, joita näkee joka toinen kuukausi.

En yhtään ihmettele, miksi Netflix on niin suosittu.

 

Vierailija
14/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppipoika

Saksikäsi Edward

Rakkautta vain

Cirque de soleilin esitys

.. ja Netflixiltä Silta

.. ja vuokraamosta Elämältä kaiken sain

Siinäpä ne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kevin Costnerin tähdittämä trilleri The New Daughter on viimeisen kuukauden aikana tullut telkkarista valehtelematta ainakin neljä kertaa.

Vierailija
16/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vanhukset katsovat enää televisiota.

Vierailija
17/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli Piin elämä, todella hyvä.

 

Tämäkin elokuva on tullut telkusta liian monta kertaa:( Vaikka hyvä onkin ...

Vierailija
18/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain vanhukset katsovat enää televisiota.

 

Heh heh hee....jaa vai niin:D Mä oon sit 25 v vanhus:D

Vierailija
19/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli Piin elämä, todella hyvä.

 

Tämäkin elokuva on tullut telkusta liian monta kertaa:( Vaikka hyvä onkin ...

Jaa, itse katsoin sen vasta ensimmäisen kerran. Muutenkin on niin vähän aikaa katsella telkkaria, joten tuli monta sellaista elokuvaa, mitä en ole nähnyt aiemmin. Näin ollaan erilaisia ja erilaisissa elämänvaiheissa ja ihmiset tykkää erilaisista filmeistä :) .

Vierailija
20/22 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain vanhukset katsovat enää televisiota.

 Joo sen olen huomannut, että nuoremmat eivät seuraa enää ollenkaan esim tv:n uutisia. Ovat täysin pihalla kaikista ajankohtaisista uutisista; minusta se on huolestuttavaa. Somen kautta saatu tieto voi olla aika vääristynyttä ja aivan valhettakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä