Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te voitte ihan vapaasti kutsu mua läskiksi, mua ei haittaa koska

Vierailija
27.12.2015 |

oon jo keski-iässä, mun ei tarvii olla mikään missi, mun aviomies rakastaa mua, mulla on ihanat lapset, mä saan elää turvassa ja valmistun kohta toinen korkeakoulututkinto taskussa ja lisäksi mulla on töitä.
Haaveilen vain kaikista kivoista lomista ja jutuista mitä me voidaan tehdä yhdessä mun perheen kanssa. Siinä yks läskiksi haukkuminen ei tunnu missään :D mun elämässä on niin paljon plussapuolia, että mua vaan naurattaa kun teidän täytyy kaivamalla kaivaa mulle jotakin negatiivista. Tukehtukaa katkeruuteenne!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Jos sulla on asiat noin ja itsetunto kunnossa, niin miks huutelet täällä?

Vierailija
2/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon myös kielitaitoinen ja älykäs, mulla on myös säästössä ihan kivasti rahaa. Hahhahhahaaaa ja lälläsllää nih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Jos sulla on asiat noin ja itsetunto kunnossa, niin miks huutelet täällä?

Koska haluan saattaa teidän tiedoksi, että ei tunnu missään :) Jos ette sitä tiennyt, koska läskiksi haukkumalla luulette, että mun olo huononee ja itken itsesäälistä. Pah! En edes ole läski vaan ain lievästi ylipainoinen, mutta silti teidän täytyy saada sanoa mua läskiksi.

Vierailija
4/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei voida. Koska jos voitaisiin, et vaivautuisi tekemään aiheesta keskustelua ja jättäisit kommentit noteeraamatta. Nyt noteerasit ne.

Vierailija
5/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai noista jonne huuteluista kukaan oikeasti mieltään pahoita. Tai voihan ne olla naisiakin, sellaisia joilla ei ole muuta kuin kehon rasvaprosentti millä muka nostaa itseään muiden yläpuolelle. Fatshaming on in ja se on hauskaa ja siinä ei ole muusta kyse kuin koulukiusaamisesta aikuisten toimesta.

Kaikki tuomitsee ja inhoaa ja vihaa koulukiusaajia, mutta samat tyypit voi korvaansa lotkauttamatta kuunnella jonkun elämässään huonosti voivan ihmisen läskien haukkumista ja kritisointia. Toivon, että ihmiset heräävät. Ja keskeyttävät nämä pahaa puhuvat ilkiöt.

Vierailija
6/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, läski on läski tutkinnoista huolimatta.

Mieluummin olen kuitenkin hoikka, terve ja unelmaduunissa.

Kiva kuitenkin että pidät itsestäsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Jos sulla on asiat noin ja itsetunto kunnossa, niin miks huutelet täällä?

Miksikäs sinä jauhat paskaa muista täällä :D

Vierailija
8/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja kuinka usein miehesi sinua panee ja nuoleeko miten usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei voida. Koska jos voitaisiin, et vaivautuisi tekemään aiheesta keskustelua ja jättäisit kommentit noteeraamatta. Nyt noteerasit ne.

Näköjään sua vaivaa se, ettei mua haittaa oma läskiyteni, koska haluat jäädä inttämään mun kanssa :)

Vierailija
10/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän tänne jonkun onnellisen ja hyväosaisenkin kirjoittaa. Muutenhan tulee sellainen kuva että kaikki tämän palstan ihmiset ovat katkeria, epäonnistuneita ja tyytymättömiä elämäänsä😁.

Ja edellinen kommentti sen tuo esille että rypekäähän vain onnettomat katkeruudessanne.

Minä kuulun ap:n sarjaan eli elämäni on hienoa ja olen tyytyväinen itseeni ja kaikkeen elämääni liittyvään.

Olisi mukava lukea lisää tyytyväisten kirjoituksia.

Ja eiköhän niitä ala ilmestyäkin . 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, läski on läski tutkinnoista huolimatta.

Mieluummin olen kuitenkin hoikka, terve ja unelmaduunissa.

Kiva kuitenkin että pidät itsestäsi :D

Unelmaduunina kaupan kassa. Onhan sinäkin unelmoimista joillekin. 

Vierailija
12/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle :)

Vierailija kirjoitti:

Miten ja kuinka usein miehesi sinua panee ja nuoleeko miten usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, se on se naisten viimeinen keino. Miehiä ei juurikaan kiinnosta naisen paino, vaan nainen on susi toiselle. Sijai naiset eivät pärjää eivätkä menesty. Voitko kuvitella muesjohtajaa haukkumassa toista johtajaa painon vuoksi? No et. Naisilla sama touhu on arkipäivää.

Vierailija
14/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle :)

Vierailija kirjoitti:

Miten ja kuinka usein miehesi sinua panee ja nuoleeko miten usein?

Helppohan se on olla tyytyväinen jos pano viikossa ja nuolenta kerran vuodessa riittää. Aika vaatimatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, läski on läski tutkinnoista huolimatta.

Mieluummin olen kuitenkin hoikka, terve ja unelmaduunissa.

Kiva kuitenkin että pidät itsestäsi :D

Unelmaduunina kaupan kassa. Onhan sinäkin unelmoimista joillekin. 

:D ihania nämä jotka haluavat nostaa omaa egoaan kuvittelemalla muiden tilanteen omasta mielestä huonommaksi :D

Hyvää uutta vuotta, toivottavasti pääset katkeruudestasi joskus :D

Vierailija
16/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo! Tämä on jo alta arvostelun! Hyvä provo vaatii taitoa ja sinulla sitä ei valitettavasti ole! Myötähäpeää, huh huh!

Vierailija
17/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Jos sulla on asiat noin ja itsetunto kunnossa, niin miks huutelet täällä?

Miksikäs sinä jauhat paskaa muista täällä :D

Mitä paskaa mä olen jauhanut? Lueppa uudestaan.. Esitin kysymyksen.

Vierailija
18/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle :)

Vierailija kirjoitti:

Miten ja kuinka usein miehesi sinua panee ja nuoleeko miten usein?

Helppohan se on olla tyytyväinen jos pano viikossa ja nuolenta kerran vuodessa riittää. Aika vaatimatonta.

Tämä on mielestäni huvittavaa! Sellaiset "täydelliset" naiset ovat yleensä just niitä, joilla on orgasmivaikeuksia ja jotka eivät esim. voi hikoilla tai irvistellä tai ärsitä harrastaessaan seksiä. Se "epätäydellisten" seksi on kuin eri maailmasta - ei ole estoja. Voi toteuttaa fantasioitaan. Ja nauttia.

Vierailija
19/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, en hauku sinua läskiksi, en kommentoi painoasi mitenkään. Mielessäni säälin sinua, lapsiasi ja miestäsi, ylipainon on kuitenkin todistettu aiheuttavan aiempaa kuolemaa.

Vierailija
20/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon jo keski-iässä, mun ei tarvii olla mikään missi, mun aviomies rakastaa mua, mulla on ihanat lapset, mä saan elää turvassa ja valmistun kohta toinen korkeakoulututkinto taskussa ja lisäksi mulla on töitä.

Haaveilen vain kaikista kivoista lomista ja jutuista mitä me voidaan tehdä yhdessä mun perheen kanssa. Siinä yks läskiksi haukkuminen ei tunnu missään :D mun elämässä on niin paljon plussapuolia, että mua vaan naurattaa kun teidän täytyy kaivamalla kaivaa mulle jotakin negatiivista. Tukehtukaa katkeruuteenne!

Heh oot läski ja ukkos pettää sua ainakin Thaimaan lomilla. Ukkos on varmaan myös paksu ihramaha ettei Suomessa pettämisestä ole mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän