Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

oon jo keski-iässä, mun ei tarvii olla mikään missi, mun aviomies rakastaa mua, mulla on ihanat lapset, mä saan elää turvassa ja valmistun kohta toinen korkeakoulututkinto taskussa ja lisäksi mulla on töitä.
Haaveilen vain kaikista kivoista lomista ja jutuista mitä me voidaan tehdä yhdessä mun perheen kanssa. Siinä yks läskiksi haukkuminen ei tunnu missään :D mun elämässä on niin paljon plussapuolia, että mua vaan naurattaa kun teidän täytyy kaivamalla kaivaa mulle jotakin negatiivista. Tukehtukaa katkeruuteenne!

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai. Jos sulla on asiat noin ja itsetunto kunnossa, niin miks huutelet täällä?
Koska haluan saattaa teidän tiedoksi, että ei tunnu missään :) Jos ette sitä tiennyt, koska läskiksi haukkumalla luulette, että mun olo huononee ja itken itsesäälistä. Pah! En edes ole läski vaan ain lievästi ylipainoinen, mutta silti teidän täytyy saada sanoa mua läskiksi.

Vierailija

Ilmeisesti ei voida. Koska jos voitaisiin, et vaivautuisi tekemään aiheesta keskustelua ja jättäisit kommentit noteeraamatta. Nyt noteerasit ne.

Vierailija

No eikai noista jonne huuteluista kukaan oikeasti mieltään pahoita. Tai voihan ne olla naisiakin, sellaisia joilla ei ole muuta kuin kehon rasvaprosentti millä muka nostaa itseään muiden yläpuolelle. Fatshaming on in ja se on hauskaa ja siinä ei ole muusta kyse kuin koulukiusaamisesta aikuisten toimesta.

Kaikki tuomitsee ja inhoaa ja vihaa koulukiusaajia, mutta samat tyypit voi korvaansa lotkauttamatta kuunnella jonkun elämässään huonosti voivan ihmisen läskien haukkumista ja kritisointia. Toivon, että ihmiset heräävät. Ja keskeyttävät nämä pahaa puhuvat ilkiöt.

Vierailija

No, läski on läski tutkinnoista huolimatta.

Mieluummin olen kuitenkin hoikka, terve ja unelmaduunissa.

Kiva kuitenkin että pidät itsestäsi :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksikäs sinä jauhat paskaa muista täällä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei voida. Koska jos voitaisiin, et vaivautuisi tekemään aiheesta keskustelua ja jättäisit kommentit noteeraamatta. Nyt noteerasit ne.
Näköjään sua vaivaa se, ettei mua haittaa oma läskiyteni, koska haluat jäädä inttämään mun kanssa :)

Vierailija

Täytyyhän tänne jonkun onnellisen ja hyväosaisenkin kirjoittaa. Muutenhan tulee sellainen kuva että kaikki tämän palstan ihmiset ovat katkeria, epäonnistuneita ja tyytymättömiä elämäänsä😁.
Ja edellinen kommentti sen tuo esille että rypekäähän vain onnettomat katkeruudessanne.
Minä kuulun ap:n sarjaan eli elämäni on hienoa ja olen tyytyväinen itseeni ja kaikkeen elämääni liittyvään.
Olisi mukava lukea lisää tyytyväisten kirjoituksia.
Ja eiköhän niitä ala ilmestyäkin . 😁

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Unelmaduunina kaupan kassa. Onhan sinäkin unelmoimista joillekin. 

Vierailija

No hei, se on se naisten viimeinen keino. Miehiä ei juurikaan kiinnosta naisen paino, vaan nainen on susi toiselle. Sijai naiset eivät pärjää eivätkä menesty. Voitko kuvitella muesjohtajaa haukkumassa toista johtajaa painon vuoksi? No et. Naisilla sama touhu on arkipäivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Miten ja kuinka usein miehesi sinua panee ja nuoleeko miten usein?

Helppohan se on olla tyytyväinen jos pano viikossa ja nuolenta kerran vuodessa riittää. Aika vaatimatonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Unelmaduunina kaupan kassa. Onhan sinäkin unelmoimista joillekin. 

:D ihania nämä jotka haluavat nostaa omaa egoaan kuvittelemalla muiden tilanteen omasta mielestä huonommaksi :D

Hyvää uutta vuotta, toivottavasti pääset katkeruudestasi joskus :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksikäs sinä jauhat paskaa muista täällä :D

Mitä paskaa mä olen jauhanut? Lueppa uudestaan.. Esitin kysymyksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Miten ja kuinka usein miehesi sinua panee ja nuoleeko miten usein?

Helppohan se on olla tyytyväinen jos pano viikossa ja nuolenta kerran vuodessa riittää. Aika vaatimatonta.

Tämä on mielestäni huvittavaa! Sellaiset "täydelliset" naiset ovat yleensä just niitä, joilla on orgasmivaikeuksia ja jotka eivät esim. voi hikoilla tai irvistellä tai ärsitä harrastaessaan seksiä. Se "epätäydellisten" seksi on kuin eri maailmasta - ei ole estoja. Voi toteuttaa fantasioitaan. Ja nauttia.

Vierailija

Tiedätkö, en hauku sinua läskiksi, en kommentoi painoasi mitenkään. Mielessäni säälin sinua, lapsiasi ja miestäsi, ylipainon on kuitenkin todistettu aiheuttavan aiempaa kuolemaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
oon jo keski-iässä, mun ei tarvii olla mikään missi, mun aviomies rakastaa mua, mulla on ihanat lapset, mä saan elää turvassa ja valmistun kohta toinen korkeakoulututkinto taskussa ja lisäksi mulla on töitä.
Haaveilen vain kaikista kivoista lomista ja jutuista mitä me voidaan tehdä yhdessä mun perheen kanssa. Siinä yks läskiksi haukkuminen ei tunnu missään :D mun elämässä on niin paljon plussapuolia, että mua vaan naurattaa kun teidän täytyy kaivamalla kaivaa mulle jotakin negatiivista. Tukehtukaa katkeruuteenne!

Heh oot läski ja ukkos pettää sua ainakin Thaimaan lomilla. Ukkos on varmaan myös paksu ihramaha ettei Suomessa pettämisestä ole mahdollista.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat