Lue keskustelun säännöt.
Olipa huonoja elokuvia joulunaikaan telkussa!
27.12.2015 |
Just silloin kun niitä olis aikaa katsella niin tulee vaan niitä samoja typeriä leffoja! Niitä joita pyöritetään viikosta toiseen! Ja joka hemmetin joulu on ne samat klassikot joita ei todellakaan jaksa enää katsoa:(
Kommentit (22)
Miltä kanavalta tuo havukka-aho tuli?
Oliskohan vielä katsottavissa jossain vai pitäisköhän mennä ihan kirjastoon lainaamaan huovisen kirja?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei some ole telkkarille vaihtoehto. On ihan asiallisia uutissaitteja mm. netissä ja toisaalta erittäin hyviä twitter-kanavia ja periscopeja, joiden kautta näkee ja lukee sensuroimatta maailman menoa juuri kun se tapahtuu.
Itse olen kohta viiskymppinen ja luen uutiset netistä. Telkkari on minun mielestäni mennyttä maailmaa. Se tulee muuttumaan isoksi näytöksi, jonka kautta vaan katsotaan kaikkea muuta, itse valikoiden. Ja se ei estä uutisten seuraamista. Kaipaisin esim. Yleltä ympäri vuorokauden uutislähetystä, jossa olisi ajankohtaisia ja maailman uutisia, asiaohjelmia puoli tuntia - tunti. Sitä kanavaa voisin jopa katsoa. Sen sijaan meille tulee kaikkea turhaa hömppää ja sarjoja, puhumattakaan aamun "uutisista" eli 3 minuuttia kankeaa small talkia, 2 minuuttia uutisia joista 1 minuutti yhtä Suomen aihetta ja sen jälkeen 3 minuuttia urheilua ja lähinnä sitä miten joku suomalainen Petteri pelasi jossain ulkomaan sarjassa ja sitten vielä minuutti säätietoa, ikäänkuin eläisimme agraariyhteiskunnassa.