Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen rakastunut tuon naisen juttuihin, ääneen ja älyyn. Mut kun se on lihava

Sivut

Kommentit (134)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.

Aivan. Lihavuus ei ole viehättävää saati sitten tervettä. Minkälainen ihminen voi yleensä puoltaa ylipainoa? Niitähän täällä näyttää riittävän.

Vierailija

Älä ota kissaa jos haluat koiran. Joko hyväksyt ulkonäön tai annat naisen olla. En ole itse mikään täysläski mutta mulla on ollut poikaystäviä, jotka on löytäneet mun ulkonäöstä paranneltavaa ja se todella syö itseluottamusta jos läheiseksi hankkiutunut ihminen huomauttelee.

Vierailija

Harmin paikka. Anna sen etsiä joku, joka pitää sitä kauniina. On aika vaikea muodostaa parisuhdetta, jos ei koe toista seksuaalisesti haluttavana. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta.

Vierailija

No siirry seuraavaan, ja vannota ettei liho, mitä täällä valitat? Jos lihava on ällöttävä, niin miksi hänen aikaansa viet ja paskaa lässytät? Ihmeellistä, kun niin raivoissaan tännekin huudellaan, kuinka lihavat syö kaupat tyhjäksi ja tukkii kulkuväylät, mutta silti pitää niiden seuraan lyöttäytyä??? Jos mua joku noin inhottais, niin kiertäisin kaukaa.

Vierailija

Ei voi mitään, läskit harvemmin oikeasti laihduttavat ja tuo lihavuus jo kuitenkin kertoo henkilöstä paljon, myös siitä älyn ja erityisesti itsekunnioituksen puutteesta, ei pysty parantamaan.

Vierailija

Totta kai sua haukutaan pinnalliseksi. Mutta parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Ja mulla ainakin se, että kokee kumppanin seksikkääksi, vaatii sekä viehättävän luonteen että mielluttävän ulkonäön. Kumpikaan yksin ei riitä. Läski ei kiihota. Mutta kyllä parisuhde voi olla hyvä vähemmälläkin seksillä. Ei täydellinen tilanne, mutta voi olla ihan hyvä.

Vierailija

Kannattaa ottaa. 

On vaikeampaa löytää nainen, jolla on hyvät jutut, ääni ja äly kuin nainen, joka on 'täydellinen' ulkoisesti. Naiset panostavat enemmän ulkoisiin asioihin. 

Se voi joskus innostua laihduttamaan ja silloin siitä tulee nätti kuten suurimmasta osasta naisia. Ja vaikkei innostuisikaan, sen kanssa on kivempaa kuin ilkeän, itsekeskeisen, kuivan ja kylmän kauniin naisen kanssa. 

Tämä omalla vaatimattomalla kokemuksellani. 

Vierailija

Naisen paino ei ole mikään staattinen juttu, vaan vaihtelee ajan funktiona. Pitkässä avioliitossa mies ehtii luultavimmin olemaan monenkokoisen naisen kanssa, vaikkei vaimoa vaihtaisikaan. 

Jos lihavuus on ongelma, niin mites sitten kun ikä tekee tehtävänsä ja paikat alkaa roikkua? 

Vierailija

Ehkä ei koe sua tarpeeksi motivaatioksi laihduttaa ?kun mies vetoaa naiseen niin jo rakastuminen aiheuttaa ruokahalun menetystä ja laihtuu ilman ponnisteluja.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat