Nainen on ihana ja täydellinen mutta lihava
Olen rakastunut tuon naisen juttuihin, ääneen ja älyyn. Mut kun se on lihava
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.
Ihminen saa olla kaikkea muuta paitsi lihava tänäpäivänä. Tunnen montakin laihaa laiskaa, itsekurintonta, lyhytjännitteistä ihmistä, ja myös monta lihavaa ahkeraa, pitkäjännitteisä, tavoitteellista ihmistä, joilla riittää kosolti itsekuria kaikessa muussa paitsi ruuassa/herkuttelussa.
Ja miksi vain aina syyllistetään lihavia; "luusereita" ovat työtä veroksuvat "ammattityöttömät", laiskat vastuunpakoilijat, tupakoitsijat, jotka eivät pysty lopettamaan sauhuttelua, narkit yms
Olisiko niin, että lihavat halutaankin nykykulttuurissa nähdä vain ja ainoastaan luusereina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, jee. Tuntuu mahtavalta lukea tällaista.
Aina se ulkonäkö. :'(Sitä se valitettavasti on. Tuntematon vetoaa vain ulkonäöllään?
Mutta ap tuntee naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.
Aivan. Lihavuus ei ole viehättävää saati sitten tervettä. Minkälainen ihminen voi yleensä puoltaa ylipainoa? Niitähän täällä näyttää riittävän.
Läski tietysti puhuu toisen läskin puolesta....
Niitähän täällä ilmeisesti sitten riittää.
Siis miten lihavasta nyt on kyse?
Haittaako pieni läskikerros mittään? Samalta se pimppa luulis tuntuvan?
Aina te miehet valitatte.
Mulla on läski äijä ja kun ei ole älylläkään palkittu. Mutta ilkeä se ei ole eikä köyhä. Ja rakastaa mua vaikka se on lihava. Osti mulle joululahjaksi noin 4000 € henkilökohtaiset lahjat ja lisäksi yhteisen lomamatkan keväälle. Mutta se on edelleenkin lihava.
Mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se ulkonäkö. :'(Sitä se valitettavasti on. Tuntematon vetoaa vain ulkonäöllään?
Sitähän se aina on. Ulkonäkö on kaiken A ja O. Tiedän tämän omasta kokemuksesta, olen näkymätön ja minulla ei ole tunteita, joten minulle voi sanoa mitä vaan.
Parisuhteessa tärkein on eroottinen kiinnostus, kaiken muun saa kavereilta ja muilta ihmisiltä. Ymmärrän siksi vaikka totuus sattuu
Vierailija kirjoitti:
Siis miten lihavasta nyt on kyse?
En ihan tarkalleen tiedä, mutta arvioisin että joku 68-73 kiloa. Pituttaa 160cm.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon täällä oikein on lihavia naisia? Vai onko nuo läskien puolustajat jotain "rehevien" ihailijoita?
Kuinka paljon teitä tyhmiä onkaan täällä? On aivan eri asia puolustaa yksilön vapautta eli jokaisen "omaa asiaa olla sellainen kuin on", kuin puolustaa ylipainoa!
Liikalihavuus on terveysriski, mutta sekin on jokaisen oma riski, ei sinun kaltaisten kusipäiden. Huolehdi sinäkin vain omista asioistasi! Fiksu elää omaa elämäänsä ilman muiden ulkonäöstä huolehtimista (solvausta), mites sinä???
Aloittajan tarkoitus oli TAAS vain saada läskifoobigot räksyttämään kuin kulkukoirat, ei muuta. Taitaa taas olla mielenterveyspotilas asialla, ei tätä saman jargonin jauhamista enää muulla tavalla voi tulkita...
Vierailija kirjoitti:
Aina se ulkonäkö. :'(
Ei se aina ole niin.Usko pois :)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se ulkonäkö. :'(Ei se aina ole niin.Usko pois :)!
On se. :/
Jos lihavuus on mielestäsi ongelma, niin silloin et voi sanoa naisen olevan täydellinen.
Tässä on nyt nostettu se erotiikka joka tietysti on yksi osa-alue suhteessa. Ainakaan naisena en haluaisi olla lihavampi kuin mieheni tässä asiassa. Mutta on myös läski fetissejä tai niitä miehiä jotka haluavat olla lihaksikkaampia (luonnollisesti näin yleensä onkin) ja hoikempia kuin nainen. Se vanha sanonta jo kertoo kaiken - on mistä ottaa kiinni. Joopa joo mahamakkaroista saa hyvän otteen.
Kyllä se niin vaan on että nainen näyttää naiselta normaalipainoisena tai hoikkana. Hyvä kunto on aina plussaa! Lihava on sukupuoleton olento, ylipaino myös vanhentaa. Joskus lihavat lapsetkin näyttävät ikäistään vanhemmilta. Ja terveys menee, kuten tuolla on jo mainittukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt häntä pystyyn siellä;)!Jos jollekin merkkaa vain ulkonäkö,se on sen häpeä!
T.pikkasen pläski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Lihavuus ei ole viehättävää saati sitten tervettä. Minkälainen ihminen voi yleensä puoltaa ylipainoa? Niitähän täällä näyttää riittävän.
Miksi ette ikinä tule sanomaan esim.kaupungilla päin naamaa näitä lauseita? Täytyy aina monen metrin päästä tuijotella ja kikattaa, eikö ole pokkaa tulla sanomaan kasvotusten? Voisimme sitten yhdessä jutella, miettien ensin sinun ongelmiasi päänupissa. Vanhempasi ovat alkkiksia, sua on hyväksikäytetty ja olet tottunut saamaan kaiken sormia napsauttamalla. Sulla ei ole myöskään lapsia, olet katkeroitunut tyhjäpää luuseri. Muista hakea punaviiniä alkosta, vanhempien jalanjälkiä on hyvä jatkaa. Iloista uutta vuotta! Tee uudenvuoden lupaus: lupaan ajatella myös muita kuin itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt häntä pystyyn siellä;)!Jos jollekin merkkaa vain ulkonäkö,se on sen häpeä!
T.pikkasen pläski
Sori, olen vain jo toivoni menettänyt.
Siirry vaan eteen päin. Ei kannata tuhlata aikaansa läskeihin.
Tiedän monta ihmistä joita ei lihavat ihmiset edes haittaa tai saattaa jopa pitää enemmän, mutta on niin huono itsetunto ja yhteiskunnan kova paine, että ystävien, perheen yms. muiden takia ei voi kuvitellakkaan olevansa lihavan ihmisen kanssa. Yhteiskunta on hyvin aivopessyt kaikki tiettyyn muottiin. Koko ilmiö ruokkii itseään ja uskon, että kohta vain hyvin pieni prosentti ihmisistä koskaan löytää ketään vaatimusten kasvaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.pikkasen pläskiSori, olen vain jo toivoni menettänyt.
I feel you,mutta älä vielä luovuta!
Sitä se valitettavasti on. Tuntematon vetoaa vain ulkonäöllään?