Nainen on ihana ja täydellinen mutta lihava
Olen rakastunut tuon naisen juttuihin, ääneen ja älyyn. Mut kun se on lihava
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Oon ite hyvin hoikka. Miehelläni on vatsaa ja muutenkin roteva. Mielestäni karismaattinen. Myös asema ja tilinsaldo tekevät todella kuumaksi....
Miehen provo. Että te luuserit jaksatte.
Paska provo tai sitten olet todella hölmö, jos pidät hieman normaalipainoista suurempikokoisempaa LIHAVANA. Lihavuus on täysin eri asia kuin ylimääräinen pyöreys :D
Niin toiset pitää ihmistä lihavana jos bmi on 20-21, kuten se sss. Joidenkin mielestä bmi 26 on vain vähän pyöreä. Makuja on monenlaisia, kannattaa valita sellainen puoliso joka pitää sinua kauniina juuri sellaisena kuin olet!
Tässä on kyse nyt 120kg naisesta. En ollut tuo ap. En ole edes käynyt täällä aloituksen jälkeen. Ap
Ai se nainen normaalipainoinen? Sehän on jo lihava, noin lyhyenä etenkin kaikki kilot näkyy helposti! Oon ite 169 ja painan 75 kiloa ja kyllä näkee että on vähän ylipainoa. Tavoitteena ottaa ainakin se 6 kiloa pois niin sitten on ihan ok mut ei mikään sutjakka silloinkaan. Mutta tuo nainen on jo lihava.
Lähdet ap sen naisen kanssa urheilemaan ja kuntoilemaan. Kattoos vaan, on sullakin joskus nelikymppisenä vatsaa, eikä tod. varaa vaatia silloin naiseltaskaan kummempaa. Läskit tulee ja menee, tyhmyys pysyy. Tämän oon näin keski-ikään mennessä todistanut ympärilläni moneen moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.
Tällaisten tekstien kirjoittajat osoittaa lähinnä vähäistä älyä ja erittäin suppeaa maailmankatsomusta, sekä yleensäkin tyhmille ihmisille ominaista tapaa puhua hyvinkin tietäväisinä asioista, joista heillä ei oikeasti ole mitään tietoa tai kokemuspohjaa.
Lihavuus nykypäivänä on hieman monimutkaisempi kokonaisuus kuin vain yksiön henkilökohtaisten HENKISTEN heikkouksien ilmentymä.
Lisäksi lihavuus itsessään ei ole terveydellinen riskitekijä, huono fyysinen kunto on. Eli laiha liikkumaton on suuremmassa terveysvaarassa kuin lihava liikunnallinen. Ja ei, liikunnallisuus ei estä ylipainoisuutta, liikunnan vaikutus esim. laihduttamisessa on valitettavan pieni, n. 1/10 verrattuna ruokavalion vaikutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyse nyt 120kg naisesta. En ollut tuo ap. En ole edes käynyt täällä aloituksen jälkeen. Ap
Okei. Mutta 160/72 nainen ON pullukka! Minkähänlaisia valaita nää muut on. Oon lähiaikoina 10 tosi läskiä naista ja kaikki niistä oli masentuneen näköisiä.
Se nainen varmasti ansaitsee paremman, ku noin pinnallisen tyypin. Et lähe ettii sitä hyväkroppasta kuumista
Vierailija kirjoitti:
No sun vaan täytyy miettiä mikä sulle on elämässä ja rakkaudessa tärkeintä. Jos ne ovat ulkoiset seikat, älä sekaannu tuohon naiseen. Jos taas koet, että tässä olisi sulle oikea sielunkumppani, niin...
Vitun provo.
Jos mä löytäisin ihanan ja täydellisen naisen, mutta lihavuus häiritsisi, niin siinä ois kaks vaihtoehtoa: joko ottaisin sen ja yrittäisin kestää, tai sitten pitäisin sen vaan ihan huippuna ystävänä. Ei kaikista tarvi tykätä sillä tavalla, mutta onhan se aika jännä että pitää niin täydellisenä mutt ku on läski... sou?
Vuoden vitsi että läskit käy lenkillä tai ei suyö roskaruokaa. Siis katsokaapa ympärille jossain mättöpaikassa. Lihavia naisia syömässä. Tuleeko läskejä lenkkipolulla vastaan? No ei tuu ei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten lihavasta nyt on kyse?
En ihan tarkalleen tiedä, mutta arvioisin että joku 68-73 kiloa. Pituttaa 160cm.
AP
Tämän nyt täytyy olla vitsi. Noilla mitoilla ei todellakaan ole lihava. Entinen naisystäväni oli noin 165 cm pitkä ja painoa oli ainakin 88 kg (tuon lukeman näin itse vaa'asta), ja hän ei ollut lihava. Tuo nainen oli minua noin 20 kg painavampi, mutta ei haitannut. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.
Tällaisten tekstien kirjoittajat osoittaa lähinnä vähäistä älyä ja erittäin suppeaa maailmankatsomusta, sekä yleensäkin tyhmille ihmisille ominaista tapaa puhua hyvinkin tietäväisinä asioista, joista heillä ei oikeasti ole mitään tietoa tai kokemuspohjaa.
Lihavuus nykypäivänä on hieman monimutkaisempi kokonaisuus kuin vain yksiön henkilökohtaisten HENKISTEN heikkouksien ilmentymä.
Lisäksi lihavuus itsessään ei ole terveydellinen riskitekijä, huono fyysinen kunto on. Eli laiha liikkumaton on suuremmassa terveysvaarassa kuin lihava liikunnallinen. Ja ei, liikunnallisuus ei estä ylipainoisuutta, liikunnan vaikutus esim. laihduttamisessa on valitettavan pieni, n. 1/10 verrattuna ruokavalion vaikutukseen.
Lihavuudessa kyse on siitä, että syödään enemmän kuin kulutetaan. Voit selitellä geeneistä, lääkityksistä ja ties mistä nykypäivän psykofyysisistä anomalioista, mutta em. väite pätee silti. Meitä muita älykkäämpänä ihmisenä varmasti ymmärrät energian käsitteen muita paremmin.
Nyt kun ymmärrämme tämän, niin kysymys kuuluu, että kukas sen ruoan suuhun laittaa? Jos henkilö haluaa olla hoikka ja syö vaan silti, niin kyse on juurikin henkisestä heikkoudesta. Sanakirjan mukaankin heikkous tarkoittaa "henkilölle ominaista alttiutta mieliteoille". Mistä muusta tässä on kyse? Toki voi olla niitä, jotka haluavat olla lihavia, mutta rajataan ne pois tarkastelusta.
Nyt pitäisi vielä tietää, uskonko AV:n asiantuntijaa vai THL:ää...
https://www.thl.fi/fi/tutkimus-ja-asiantuntijatyo/hankkeet-ja-ohjelmat/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan tarkalleen tiedä, mutta arvioisin että joku 68-73 kiloa. Pituttaa 160cm.
AP
Tämän nyt täytyy olla vitsi. Noilla mitoilla ei todellakaan ole lihava. Entinen naisystäväni oli noin 165 cm pitkä ja painoa oli ainakin 88 kg (tuon lukeman näin itse vaa'asta), ja hän ei ollut lihava. Tuo nainen oli minua noin 20 kg painavampi, mutta ei haitannut. M34
Uskomatonta tollanen läskisokeus. Hyi
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sipsikulho ja sohva on tällaisen ihmisen paras kaveri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
88 kg on varmaan hyvä paino, jos olet noin 190 cm pitkä mies.
En jaksa lukea ketjua, mutta lihava voi laihduttaa. Eiköhän nainen itsekin olisi onnellisempi timminä, vaikka sitten taso taitaisi riittää sinua parempiin miehiin, joka taas voi tuoda turhia houkutuksia elämään.
Yhdessä treenaamaan!
Oon ite hyvin hoikka. Miehelläni on vatsaa ja muutenkin roteva. Mielestäni karismaattinen. Myös asema ja tilinsaldo tekevät todella kuumaksi....