Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on ihana ja täydellinen mutta lihava

Vierailija
25.12.2015 |

Olen rakastunut tuon naisen juttuihin, ääneen ja älyyn. Mut kun se on lihava

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat naiset ovat kaikkeista ihanimpia.. Pääsisipä taas joskus vällyjen alle pullean naisen viereen, tai suutelemaan niitä ihanan täyteläisiä reisiä, kourimaan sitä tuhtia persettä.. =,(

M25

haluaisitko vain nussia sen lihavan naisen kanssa vai alkaa vakavaan suhteeseen ja perheelle näytille.

Ei kai kukaan nyt niin juntti ole ettei seurustele jonkun kanssa, koska pelkää perheen reaktiota ulkonäköön.

M25

No kyllä ulkonäkö merkkaa hyvinkin paljon yhteiskunnassamme. Minulla meni kolme vuotta, että uskalsin näyttää silloisen poikaystäväni, nykyisen mieheni vanhemmilleni. Hän oli hintelä ja vain 174 cm pitkä. Isäni arvostaa isokokoisia miehiä ja on minullekin sanonut useasti, että miehen kuuluu olla miehen kokoinen ja muuta soopaa siitä, että minun pitäisi erota. Mutta minulle on tärkeintä, että löysin sielunkumppanini, ei se millaista vartaloa hän kantaa tai mitä isäni siitä ajattelee. n27

Vierailija
82/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat naiset ovat kaikkeista ihanimpia.. Pääsisipä taas joskus vällyjen alle pullean naisen viereen, tai suutelemaan niitä ihanan täyteläisiä reisiä, kourimaan sitä tuhtia persettä.. =,(

M25

haluaisitko vain nussia sen lihavan naisen kanssa vai alkaa vakavaan suhteeseen ja perheelle näytille.

Ei kai kukaan nyt niin juntti ole ettei seurustele jonkun kanssa, koska pelkää perheen reaktiota ulkonäköön.

M25

No kyllä ulkonäkö merkkaa hyvinkin paljon yhteiskunnassamme. Minulla meni kolme vuotta, että uskalsin näyttää silloisen poikaystäväni, nykyisen mieheni vanhemmilleni. Hän oli hintelä ja vain 174 cm pitkä. Isäni arvostaa isokokoisia miehiä ja on minullekin sanonut useasti, että miehen kuuluu olla miehen kokoinen ja muuta soopaa siitä, että minun pitäisi erota. Mutta minulle on tärkeintä, että löysin sielunkumppanini, ei se millaista vartaloa hän kantaa tai mitä isäni siitä ajattelee. n27

Jos tämä on tosijuttu, niin jonkinlainen valkoroskaisuuden singulariteetti on saavutettu sekä kirjoittajan että isän osalta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on läski äijä ja kun ei ole älylläkään palkittu. Mutta ilkeä se ei ole eikä köyhä. Ja rakastaa mua vaikka se on lihava. Osti mulle joululahjaksi noin 4000 € henkilökohtaiset lahjat ja lisäksi yhteisen lomamatkan keväälle. Mutta se on edelleenkin lihava.

Mitä teen?

Anna mulle lihava miehesi.

Vierailija
84/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

M25

Jos tämä on tosijuttu, niin jonkinlainen valkoroskaisuuden singulariteetti on saavutettu sekä kirjoittajan että isän osalta,

Miksi noin ilkeästi vastasit minulle? Mielestäni minä olen se joka tässä on kärsinyt näistä ulkonäköpaineista. On meillä lapsillakin ollut aina selvää ettei saa lihoa yli 20 bmi arvoon, ja on aina oltava myös ulkonäöltään sitä yhteiskunnan parhaimmistoa. Mutta en itse tule korostamaan lapsilleni ns. roskaväen ja meidän parempien eriarvoisuutta samassa mittakaavassa kuin lapsuudenkodissani. Mielestäni se on väärin. n27

Vierailija
85/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.

Sammaa mieltä. En lähtis jalostamaan rotua läskin ämmän kanssa.

Vierailija
86/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.

Valitettavasti sipsikulho ja sohva on tällaisen ihmisen paras kaveri...

Mä veikkaan silti, että ylipaino ja sipsit on terveelisempää kuin sun viinat ja röökis.

Vierailija
87/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

M25

Miksi noin ilkeästi vastasit minulle? Mielestäni minä olen se joka tässä on kärsinyt näistä ulkonäköpaineista. On meillä lapsillakin ollut aina selvää ettei saa lihoa yli 20 bmi arvoon, ja on aina oltava myös ulkonäöltään sitä yhteiskunnan parhaimmistoa. Mutta en itse tule korostamaan lapsilleni ns. roskaväen ja meidän parempien eriarvoisuutta samassa mittakaavassa kuin lapsuudenkodissani. Mielestäni se on väärin. n27

Koska tuo on aivan uskomattoman masentavaa. Sinä olet sellainen helvetin hiirulainen, ettet edes uskalla viedä omaa miestäsi perheen luo. Ja isäsi on niin ahdasmielinen pelle, että edes Homma-foorumilla moiseen törmää aniharvoin.

Te ette ole missään mittakavassa parempaa väkeä, vaan pikkusieluisia juntteja ja lampaita.

Vierailija
88/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla itsetunnolla varustettu henkilö,kyselee toisten mielipidettä.Lihava,ei aina voi itselleen mitään,perinnöllisyys,kilpirauhas vajaa  toiminta,jne..Lihava on ihana jos oikeesti rakastaa.

Vierailija
89/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, jee. Tuntuu mahtavalta lukea tällaista.

Aina se ulkonäkö. :'(

Kyllä lihavuus osoittaa usein muutakin...

Vierailija
90/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa. 

On vaikeampaa löytää nainen, jolla on hyvät jutut, ääni ja äly kuin nainen, joka on 'täydellinen' ulkoisesti. Naiset panostavat enemmän ulkoisiin asioihin. 

Se voi joskus innostua laihduttamaan ja silloin siitä tulee nätti kuten suurimmasta osasta naisia. Ja vaikkei innostuisikaan, sen kanssa on kivempaa kuin ilkeän, itsekeskeisen, kuivan ja kylmän kauniin naisen kanssa. 

Tämä omalla vaatimattomalla kokemuksellani. 

Oikeesti, naisetko tällaista sovinistista kommenttia peukuttaa? :O

Vai että on vaikea löytää mukavaa, älykästä naista, jolla on hyvät jutut.

Vierailija
91/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, jee. Tuntuu mahtavalta lukea tällaista.

Aina se ulkonäkö. :'(

Kyllä lihavuus osoittaa usein muutakin...

Kerro toki.

Vierailija
92/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos antaisit mahdollisuuden? Alatte yhdessä käymään kävelyillä, salilla... Sillai hienovaraisesti tietty. Ja ruokavalio tekee paljon, syötte yhdessä terveellisesti ! Ja kai tiesit, että lihavat ovat parempia sängyssä ;) Perustuu kuulemma siihen että kauniit pitävät miehet ulkonäöllään (ei tarvii panostaa sänkyhommiin), niin "lihavilla" pitää olla joku muu keino. Enkä halua yleistää, tietenkään kaikki laihat eivät ole lahnoja sängyssä tai lihavat hyviä, joku alkaa tästäkin kuitenkin marisemaan :D Tsemppiä ongelmaan, ap !

N22

Vierailija
93/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti näitä kommentteja, ap:n kuvaileman pituus-painosuhteen omaava on oikeasti lihava. Se, että olette itse lihavempia, ei sulje pois sitä etteikö se olisi fakta että kyseessä on ylipaino.

Vierailija
94/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiprovoa lykkää...

Vierailija
95/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut tuon naisen juttuihin, ääneen ja älyyn. Mut kun se on lihava

Valitettavasti vaan lihavammaksi tulee.

Vierailija
96/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskiprovoa lykkää...

Samasta aiheesta

http://www.vauva.fi/keskustelu/2464761/plus_koon_malli_julkaisi_alaston…

Vierailija
97/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä täällä vingutaan jonkun typerän tyypin  aloituksesta .  Maailma on miehiä täynnä. 

Mitä helvettiä välitätte jostakin ja väitätte täällä keskenänne kuka on läski ja kuka ei. Voi hyvänen aika minkälaisia ihmisiä nykyään on.

Mä olen LAIHA, LAIHA ja äijä jätti sen takia. Eli miksi naisen pitää yrittää olla sellainen kuin joku mies haluaa, miehet ei kyllä alennu moiseen.Koittakaa nyt ämmät jo piristyä ja kunniottaa itseänne.

Vierailija
98/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö voi muuttua helposti mutta luonne harvemmin, entäs jos nainen olisi pirun kaunis mutta erittäin vittumainen? Myöhemmin ei välttämättä enää niin kauniskaan mutta vittumainen edelleen. M30

Vierailija
99/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin miten on mahdollista että myös läskit esim. väittelevät tohtoreiksi?

Vierailija
100/135 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Se on fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän