Sovittiin poikkiksen kanssa, ettei osteta toisillemme lahjoja - minä kuitenkin ostin, hän ei :(
Ollaan tapailtu vasta pari kuukautta ja tiedän että hän on hyvin sellainen käytännöllinen ihminen. Sovittiin sitten, että ei osteta toisillemme mitään joululahjoja, joka nyt yleensä on aika turhaa arpomista että haluaakohan se toinen nyt tämän. Ajattelin, että kuitenkin jotain PIENTÄ olisi ollut kiva saada häneltä tänään, mutta kun tavattiin äsken pikaisesti ennen kuin hän lähtee perheensä luo viettämään joulua, hänellä ei ollut MITÄÄN lahjaa tai edes korttia. :(
Tunsin itseni niin hölmöksi kun olin ostanut hänelle sellaisen kivan kaulaliinan ja paketoinut sen nätisti, mutta hän ei ollut nähnyt ollenkaan vaivaa.. Vielä eilen illalla olin päästä varpaisiin ihastunut mieheen, mutta nyt minulle selvisi ettei hän välitä minusta juurikaan. :(
Hyvää joulua mullekkin vaan..!
Kommentit (33)
Ap, sun bf reputti just yhden tärkeen testin :(
En ihmettele ettet enää tunne samalla lailla häntä kohtaan kuin ennen.
Te ette oo in sync :(((
Miksi sitten sanoit että ei osteta lahjoja. Mä sanoin poikaystävälle että en HALUA lahjoja. Ostin hänelle pienen lahjan ja hän on kuitenkin hankkinut minulle lahjan.
Jos olisin sanonut ei lahjaa niin poikaystävä ei olisi ostanut. Mulla ei hajuakaan mitä hän on voinut hankkia koska en tosiaankaan halua mitään.
Joojoo.
Mekin sovittiin miesystävän kanssa ettei mitään, mutta mies paljasti tehneensä lahjan kuitenkin. En ota asiasta huonoa omaatuntoa ja mies sanoi että ei tietenkään odota mitään ja thats it. Joooh.
Samma här. Mekin sovittiin poikaystävän kanssa, ettei osteta joululahjoja. (Ei myöskään synttärilahjoja.)
Lopputulos: emme ostaneet lahjoja.
Revinkö asiasta pelihousuni? En.
Miksi?
Koska olimme sopineet, ettemme osta lahjoja!
Miehesi ei ole ajatustenlukija Ap!
Poikaystävällä on nyt veemäinen olo kun sinä lipsuit sopimuksesta "ei lahjoja". Varmaan tuntee itsensä noloksi kun ei tosiaankaan osaa lukea ajatuksia. Voi poikaparkaa. Aikuiset miehet jo suunnilleen tietää että se lahja on ostettava, oli tilanne ja sopimukset mitä hyvänsä!
Toivottavasti on huono provo... Minulla tosin kävin toisin päin ja vielä isommalla porukalla eli olin tuonut poikaystäväni sisaruksille ja vanhemmille lahjat juuri ennen joulua olleelta matkalta. Poikaystäväni selitti minulle matkallani puhelimessa jotain, että on sopinut veljensä kanssa että he eivät osta lahjoja toisilleen. En ymmärtänyt, että tämä sopimus koski myös minua ja koko hänen perhettään sekä poikaystävääni. Jouluaaton vietimme poikaystävieni vanhempien luona, jossa kaikki muut saivat jotain paitsi minä. Poikaystäväni vanhemmat olivat hankkineet lapsilleen lahjoja, muut sisarukset vanhemmilleen. Poikaystäväni ei antanut kenellekkään ja minä annoin kaikille. Olin vielä käyttänyt aikani lahjojen valitsemiseen. Kyllä menin vakavaksi lahjojen jaon aikana ja kolmivuotinen suhteemme sitten päättyi seuraavana keväänä.
Tästä tulee mieleen Naisen kanssa -sarjakuva. Hemmetti, että naiset osaa olla hankalia. Toivottavasti mä en ole ihan noin hankala. Onneksi on tää insinöörinpää, niin järjenjuoksu on usein samansuuntaista miesten kanssa. Esim. jos sovitaan jotain yhdessä, niin sopimuksia ei yksipuolisesti muuteta.
No niin. Meillä kävi näin tällä kertaa...
Olen mies ja avopuolison kanssa, joka on nainen sovittiin ETTEI osteta lahjoja. Joulukortit vaihdettiin, joka minusta kuuluu ihan joulun henkeen. Mutta kun lopulta kävi ilmi, ettei minulla ollut joululahjaa hänellä alkoi kauhea huuto ja tavaroiden heittely! Hieman ihmeissäni sekä peloissani olen.
Päivitystä: nähtiin miehen kanssa tänään ja hän antoi lahjaksi mulle hänen isoäidiltä perimänsä ihanan maljakon.. Näin että poikkis oli itkenyt ja oli aivan maassa kun petti minut jouluaattona, mutta kyse oli vain väärinymmärryksestä. TUo maljakko on niin kaunis, että hän on nyt hyvittänyt tekonsa mun silmissä :)!
Joulun iloa! :)
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin ettei osteta mitään, se ei ostanutkaan mikään koska salaa toivoin, että hän olisi ostanut kuitenkin jotain.
Tämä on se syy miksi naiset ovat vaikeita.
Mikä hätänä? -Ei mikään. Jätä asia tuohon...sää et välitä, kaiva väkisin, räjähdys. Miinakentällä käveleminen on todennäköisesti helpompaa ja turvallisempaa.
Parempi juoda ja runkata. Ei teitä voi tajuta.
Minä ainakin olen kääntynyt homouteen, miehet on paljon reilumpia ja ymmärrettävämpiä, paitsi löysäranteiset draama queenit
Vierailija kirjoitti:
Päivitystä: nähtiin miehen kanssa tänään ja hän antoi lahjaksi mulle hänen isoäidiltä perimänsä ihanan maljakon.. Näin että poikkis oli itkenyt ja oli aivan maassa kun petti minut jouluaattona, mutta kyse oli vain väärinymmärryksestä. TUo maljakko on niin kaunis, että hän on nyt hyvittänyt tekonsa mun silmissä :)!
Joulun iloa! :)
Niin varmaan. Jatka harlekiinisarjone lukemista.
Mun suomenkieli lienee huonoa, kun ymmärsin sanat "ei osteta lahjoja" tarkoittavan, että ei osteta lahjoja.
N38