Puppa näköjään päivystää täällä 7.00-23.00, eikö olisi korkea aika hankkia muuta tekemistä? 👴🏻💻
Puppa näköjään päivystää täällä 7.00-23.00, eikö olisi korkea aika hankkia muuta tekemistä? 👴🏻💻
👵🏻💛
Kommentit (128)
Puppa alias bibbelipoika, ööö, hokkisjankkis yhtä ja samaa paskaa sinulla.
Mitä sinä ap sitten itse teet muuta kuin päivystät täällä pupan tekemisiä? Etkö todella vieläkään tajua, että.puppa on monta eri henkilöä. Minäkin olen ollut joskus 'puppana', erityisesti silloin pupan alkuaikoina. Tämä puppahan alkoi hauskasta jutusta ja olikin hauska jonkin aikaa ennenkuin häiriköt tulivat mukaan.
Ei se varmaan keksi parempaa tekemistä. Tai sitten ikävöi palstan pitämää seuraa. Mumman seurassa kokee itsensä yksinäiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ap sitten itse teet muuta kuin päivystät täällä pupan tekemisiä? Etkö todella vieläkään tajua, että.puppa on monta eri henkilöä. Minäkin olen ollut joskus 'puppana', erityisesti silloin pupan alkuaikoina. Tämä puppahan alkoi hauskasta jutusta ja olikin hauska jonkin aikaa ennenkuin häiriköt tulivat mukaan.
Tai olisiko ehkä sittenkin kuitenkin niin, että vain yksi tyyppi palstalla haluaa esiintyö oksettavana pedofiilipaskan ihailijana, tukijana ja itse suorittajana?
Sukella parvekkeeltasi.
Puppa menee naimisiin verisen siteen kanssa ou jee. 🧕🧕🧕🧕
Vierailija kirjoitti:
Ou jee 👴🏻🐟💓
Ou jee Puppa tekee silakka lettuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmaan keksi parempaa tekemistä. Tai sitten ikävöi palstan pitämää seuraa. Mumman seurassa kokee itsensä yksinäiseksi?
Mumma on mielikuvitusolento. yksinään tämä sairas vätys lääketokkurassa psykoosissa päivittäin spämmää.
Vierailija kirjoitti:
Puppailu on kuin harrastus.
Näinhän se menee 👴🏻💜👍🏻
Ou jee Puppa heräsi putkasta ja työnsi purkin pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mumma on mielikuvitusolento. yksinään tämä sairas vätys lääketokkurassa psykoosissa päivittäin spämmää.
Ymmärrän tämän. Siksi juuri varmasti sitä yksinäisyyttä kokee?
Oikeasti millainen Puppa oli sen alkuaikoina?
Puppis👴🏻💛👴🏻💛👴🏻💛