Iso maha miehellä on ihana
En ymmärrä pyykkilautafaneja. Miehellä pitää olla vatsaa! N25
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Iso peppu on myös seksikäs. Mikään ei ole hotimpaa kuin sopivan pehmeä mies, jolla imettäjän rinnat ja mahaa, reittä ja persettä... Nam!
Kiva feikkialoitus 😀 eipä oikeesti todellakaan taida olla naisia jotka tykkäis möhömahaisista miehistä. Juurikin nuo isot tissit, läskiperse ym. ei oo enää mies kun kaikki miehekkäät piirteet hävinneet 😟 ei kiitos!!
Mulla on iso maha, mutta pieni pili <3
Vierailija kirjoitti:
Älkää ny miehet menkö näin pahasti halpaan. Miehet ovat kirjoittaneet nämä ison mahan ihannoinnit esiintyen naiskirjoittajina.
Juurikin näin, aika epätoivoista 😂 ei niitä naisia sen paremmin saa vaikka täällä kuinka yrittäisi. Naiset nyt vaan ei tykkää isovatsaisista huonokuntoisista miehistä, piste. Treenaamaan vaan!
Esteettisessä mielessä ihan ehdoton yläraja kaikissa vartalotyypeissä mahan koon suhteen menee siinä, ettei seistessä roiku niin paljon, että sinne alamahan alle jää poimu piiloon ja hautumaan. Istuessa suht suorana ei mahan pitäisi koskea reisiä.
Osuis paremmin pönttöön jos toi vuori ei olis edessä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ny miehet menkö näin pahasti halpaan. Miehet ovat kirjoittaneet nämä ison mahan ihannoinnit esiintyen naiskirjoittajina.
Että semmosta.
Miehet ovat isoja Vauvoja.
Mikäpä noissa, ihan kiva semmoiselle kumpareelle on laskea päänsä levolle ja kuunnella suoliston rauhoittavaa kurinaa, katkohengitystä ja epäsäännöllistä sydämentykytystä.
Sitä olet mitä syöt.[/quote]
Viimeiseen lauseesi viitaten:
Olen mielummin sika kuin vihannes.
Vierailija kirjoitti:
Esteettisessä mielessä ihan ehdoton yläraja kaikissa vartalotyypeissä mahan koon suhteen menee siinä, ettei seistessä roiku niin paljon, että sinne alamahan alle jää poimu piiloon ja hautumaan. Istuessa suht suorana ei mahan pitäisi koskea reisiä.
Valitettavasti on paljon isompiakin.
Vierailija kirjoitti:
Iso maha niin miehellä kuin naisella on terveysriski. Keskivartalolihavuus kasvattaa esim. sydän- ja verisuonitautien todennäköisyyttä. En lähtisi ihannoimaan sellaista, mikä on vaarallista ko. ihmiselle itselleen :(
Et nyt ajattele kovin pragmaattisesti. Varsinkin vanhemmalla miehellä tulevan nuoren lesken vinkkelistä se on erityisen ihana.
Eikäää😂…en ottais, ainakaan kovin isomahasta ukkelia😃se on vaan tiellä, hänen ja minun🤣pikku vatsa ei nyt haittaa, mutta semmoinen kunnon pötsi ois ihan hirvee😅
Sanoo nainen, jonka naama ei riittäny saamaan hoikkaa tai normaalivartaloista miestä.
Huhhuh kirjoitti:
Eikäää😂…en ottais, ainakaan kovin isomahasta ukkelia😃se on vaan tiellä, hänen ja minun🤣pikku vatsa ei nyt haittaa, mutta semmoinen kunnon pötsi ois ihan hirvee😅
Voin syödä sinunkin aamupalasi.
Yks mies oli nii laiha että sen lonkkaluut sattu pannessa 🤢
Lisäksi pitää ollaa vatsaa vasten jöpöttävä erektio.
Mieheni painoi 115 kg mutta enää vain 90 kg.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh kirjoitti:
Eikäää😂en ottais, ainakaan kovin isomahasta ukkelia😃se on vaan tiellä, hänen ja minun🤣pikku vatsa ei nyt haittaa, mutta semmoinen kunnon pötsi ois ihan hirvee😅
Voin syödä sinunkin aamupalasi.
Samariini, sinä demaripiruko se olet?????
Miehet ovat isoja Vauvoja.
Mikäpä noissa, ihan kiva semmoiselle kumpareelle on laskea päänsä levolle ja kuunnella suoliston rauhoittavaa kurinaa, katkohengitystä ja epäsäännöllistä sydämentykytystä.
Sitä olet mitä syöt.