Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso maha miehellä on ihana

Vierailija
05.12.2015 |

En ymmärrä pyykkilautafaneja. Miehellä pitää olla vatsaa! N25

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso maha miehellä voi olla yhdynnässä tiellä.

Minun mies ei ylety panemaan koska niin iso maha on tiellä, ei riitä 13 cm penis ylittymään. Ainoa asento jossa yhdyntä onnistuu, on että minä ratsastan miehen päällä.

Arvaa onko kiva kun joudun naisena aina tekemään kaikki työt ja mies vain makaa lahnana sängyssä. On raskasta esim ratsastaa 15-20 minuuttia. Taukoja on pidettävä kun reidet huutaa maitohapoilla hoosiannaa.

Ja itse olen 50 kg hoikka nainen, mies 130 kg.

Ei todellakaan ole seksikästä se iso maha!

Aivan kuin minä olisin tåmän kirjoittanut. Voi kuinka kaipaan aikaa kun miehellä ei ollut vielä valtava maha tiellä.

Vierailija
42/119 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö naisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta iso maha on myös valtava terveysriski. Olenkin harkinnut mahaimplanttia, että saisin kunnon kaljamahan luopumatta terveellisistä elintavoistani.

Vierailija
44/119 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisella sellainen kova omppuvatsa on todella suloinen pallero <3 <3 <3

Vierailija
45/119 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Läski ei ole kaunista tai hyvännäköistä keskenään.

No itseasiassa nainen on kyllä kauniimpi läskillä kuin ilman. 

Miehellä ei mikään auta, syntymä määrää: onko joku joskus muka kuullut miehestä joka olisi saanut pillua sixpackillä mutta lakannut saamasta lihottuaan tai miehestä joka ei olisi saanut pillua läskinä, mutta alkanut saamaan treenattuaan sixpackin? Sitähän minäkin.

No itsestäni ainakin olen kuullut, syynä oli varmaan lähinnä treenaamisen kautta parantunut itsetunto.

Vierailija
46/119 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyljemies saalistaa taas?

Vierailija
47/119 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun jotkut ei usko joidenkin naisten pitävän isosta mahasta. Minäkin pidän, pitkä ja roteva, mahakas mies on parasta.

Komppaan.

Mahakas on eri asia kuin "9. kk raskaana" maha joka ei toden totta ole kaunis eikä komea. Estää myöskin läheisyyden helposti.

Jonkunlainen vatsakumpu tulee helposti miehelle joka ei harrasta säännöllistä liikuntaa. Ja ei, työn fyysisyys ei tarkoita että liikuntaa tulee tarpeeksi.

Elämäntavat näkyy vatsasta.

Vierailija
48/119 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso maha miehellä voi olla yhdynnässä tiellä.

Minun mies ei ylety panemaan koska niin iso maha on tiellä, ei riitä 13 cm penis ylittymään. Ainoa asento jossa yhdyntä onnistuu, on että minä ratsastan miehen päällä.

Arvaa onko kiva kun joudun naisena aina tekemään kaikki työt ja mies vain makaa lahnana sängyssä. On raskasta esim ratsastaa 15-20 minuuttia. Taukoja on pidettävä kun reidet huutaa maitohapoilla hoosiannaa.

Ja itse olen 50 kg hoikka nainen, mies 130 kg.

Ei todellakaan ole seksikästä se iso maha!

Niin kuin kaikki hyvä, mielenkiintoinen ja nautinnollinen elämässä , on myös seksi lihavan miehen kanssa tehty vaikeaksi. Kai tämä on osa suurempaa kidutusnäytelmää jossa ihmisten pitää elää.  Vaikka omaan vatsaani suhtaudu neuroottisesti, että sen pitää olla litteä, niin miehellä maha on kyllä ihana.  Harmillista on ne kohonneet terveysriskit ja suorannainen vaarallisuus mitä on keskivartalolihavuudella. Kärsiihän naisetkin kauneudestaan ja ihanteistaan, niin miksi sitten ei miehetkin. Iso maha on tappava omistaa, mutta köllöttely sen karvaisen pallon päällä on kyllä ihanaa.  

Vierailija
49/119 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa mahassa on se hyvä puoli että jos mies hilluu munisillaan niin ei haittaa, kun ei sitä munaa näy.

Vierailija
50/119 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
51/119 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuommosia tykkääjiä on?

Vierailija
52/119 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo Soinin vartalo = unelma! <3

Pumppu vasta kerran pysähtynyt. Great

Lähetä nyt edelleenkin ne ohjeet, joita noudattamalla et kuole?

Kaikki kuolee, mutta suuremmat todennäköisyydet siihen on, jos olet liikalihava. Jos sinulle on ihan sama millä todennäköisyydellä kuolet, niin kiva, mutta suurin osa varmaan haluaa elää kohtuullisen terveinä.

Vierailija
53/119 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita kahden ehdokkaan välillä, joista toinen on hyvännäköinen, seksikäs, mukava ja halut, arvot sekä elämäntavat kohtaavat, ja toinen taas pitkään terveenä elävä kansikuvaihanteiden mukainen nukkehahmo, jonka kanssa on hankala elää, niin onko tämä edes valintatilanne.

Vierailija
54/119 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen ison mahan että joko perhe elätettävänä tai raskaana.

Vierailija
55/119 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso miehen maha saa olla?

Vierailija
56/119 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen edellistä suhdettani ajattelin vielä, ettei vartalonmuodolla ole väliä. Sitten sattui kohdalle vyötärölihava mies ja muutin mieleni. En yhtään tykännyt, kun emme voineet kasvokkain likestellä toisiamme vasten - miehen maha oli tiellä ja jouduin "kurkottelemaan" etuviistoon. Plääh...

Vierailija
57/119 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen pallo❤️

Vierailija
58/119 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin istuessa se on kiva leviävä pallo ja tissit töröttää kivasti. Takaa päin katsottuna näkyy rengas lantiolla joka on myös ihana.

Vierailija
59/119 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää valita kahden ehdokkaan välillä, joista toinen on hyvännäköinen, seksikäs, mukava ja halut, arvot sekä elämäntavat kohtaavat, ja toinen taas pitkään terveenä elävä kansikuvaihanteiden mukainen nukkehahmo, jonka kanssa on hankala elää, niin onko tämä edes valintatilanne.

Miten sinä noin hankalasti olit jaotellut nuo ominaisuudet, että hyväkroppainen on luonteeltaan pas*a ja huonokroppainen miespuolinen enkeli?

Vierailija
60/119 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin iso tyymy mahaan ku mään joulupukiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi