Iso maha miehellä on ihana
En ymmärrä pyykkilautafaneja. Miehellä pitää olla vatsaa! N25
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Jos on muuten hoikka tai jopa laiha mies niin ei todellakaan näytä kivalta jos on vatsaa. Mutta jos mies on sellainen iso ja roteva kaikin puolin ja lihaksia löytyy niin ei haittaa jos on vähän vatsaa.
Tämä! Tykkään nimenomaan, että mies on muutenkin isokokoinen hyväkuntoisella tavalla, ei sohvalla pleikkaa pelaava laihaläski tai 200 kiloinen plösö.
Semmpinen iso ja skrode äijä, vähän mahaa (ihan sama onko tullut kaljanjuonnista vai herkuttelusta), niin ahh!
Nimenomaan aiemmat kommentit rotevuudesta ja "äijämäisyydestä" on se miksi myös minä tykkään vatsakkaista miehistä. Ei mitkään salikädet vaan ihan töistä saadut voimat ja lihakset ja siihen ruoalla ja sohvalla kainalokkain istuessa saatu vatsa. Ihana! On todellakin eri asia sellainen 250kg nörttimies tietokoneella kuin Olli-Pekka Karjalainen-tyylinen mies <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää valita kahden ehdokkaan välillä, joista toinen on hyvännäköinen, seksikäs, mukava ja halut, arvot sekä elämäntavat kohtaavat, ja toinen taas pitkään terveenä elävä kansikuvaihanteiden mukainen nukkehahmo, jonka kanssa on hankala elää, niin onko tämä edes valintatilanne.
Miten sinä noin hankalasti olit jaotellut nuo ominaisuudet, että hyväkroppainen on luonteeltaan pas*a ja huonokroppainen miespuolinen enkeli?
Olinko? Tuskin. Kyse oli yhteensopivuudesta, ei mistään absoluuteista. Jokaiselle varmasti löytyy sopiva omanlainen. Urheilullinen pingottaja ei vaan välttämättä sovi rennon ihmisen kumppaniksi varsinkaan jos ei miellytä silmää.
En tykkää möhömahoista ollenkaan.
En myöskään tykkää skrodeista karhumaisista miehistä. Makunsa siis kaikilla.
Laihaa tai muskelikasta mutta rasvatonta miestä on ihan hirveää panna! Kyllä sen täytyy olla vähän pehmeä, muuteen siinä vaan "kolisee" miestä vasten eikä tunnu yhtään hyvältä vaan tuntuu vaan luisevalta. Parasta on ratsastaa vähän pehmeämpää miestä. Ihan PARASTA.
Vierailija kirjoitti:
Laihaa tai muskelikasta mutta rasvatonta miestä on ihan hirveää panna! Kyllä sen täytyy olla vähän pehmeä, muuteen siinä vaan "kolisee" miestä vasten eikä tunnu yhtään hyvältä vaan tuntuu vaan luisevalta. Parasta on ratsastaa vähän pehmeämpää miestä. Ihan PARASTA.
ooo kooo
Kukaan ei kommentoi, että miten paljon mahaa saa olla?
Kunnon panomaha pitää olla. Takaapäin pannessa hyvää nostaa siihen kanniskoihen päälle kun alkaa huudattamaan naistansa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan aiemmat kommentit rotevuudesta ja "äijämäisyydestä" on se miksi myös minä tykkään vatsakkaista miehistä. Ei mitkään salikädet vaan ihan töistä saadut voimat ja lihakset ja siihen ruoalla ja sohvalla kainalokkain istuessa saatu vatsa. Ihana! On todellakin eri asia sellainen 250kg nörttimies tietokoneella kuin Olli-Pekka Karjalainen-tyylinen mies <3
Pitihän sitten nörttejä sivaltaa tässäkin ketjussa.
Mäkin tykkään, pitkä, iso ja mahakas mies on seksy.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään, pitkä, iso ja mahakas mies on seksy.
Kiitos.
Sen oikean kanssa ulkonäöllä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Sen oikean kanssa ulkonäöllä ei ole väliä.
Ehkä niin mutta kyllähän se imartelee jos huomaa että toisen ulkonäöstä pitää myös.
Vierailija kirjoitti:
Iso maha miehellä voi olla yhdynnässä tiellä.
Minun mies ei ylety panemaan koska niin iso maha on tiellä, ei riitä 13 cm penis ylittymään. Ainoa asento jossa yhdyntä onnistuu, on että minä ratsastan miehen päällä.
Arvaa onko kiva kun joudun naisena aina tekemään kaikki työt ja mies vain makaa lahnana sängyssä. On raskasta esim ratsastaa 15-20 minuuttia. Taukoja on pidettävä kun reidet huutaa maitohapoilla hoosiannaa.
Ja itse olen 50 kg hoikka nainen, mies 130 kg.
Ei todellakaan ole seksikästä se iso maha!
Hyi, jätä tuollainen possu. Miten voit olla tuollaisen kanssa?
Luulin pitkään, että mun miehen maha on vaan välivaihe ja että se kohta laihduttaa sen pois kun työkiireet hellittää.
Nyt olen hyväksynyt, ettei näin todennäköisesti tule koskaan tapahtumaan ja olen alkanut tietoisesti ajattelemaan mahasta mukavia ajatuksia ja ohimennen sitä hellin ja paijailen.
Tuntuu toimivan ihan kivasti eikä iso maha mitenkään esim inhota tai muuta. Ehkä jopa päin vastoin.
Ei se haittaa kun sitä panee takaata, jos vain on hyvä peppu