Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso maha miehellä on ihana

Vierailija
05.12.2015 |

En ymmärrä pyykkilautafaneja. Miehellä pitää olla vatsaa! N25

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla pömppis 😊 ei pyykkilautoja mulle.

Vierailija
22/119 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Läski ei ole kaunista tai hyvännäköistä keskenään.

No itseasiassa nainen on kyllä kauniimpi läskillä kuin ilman. 

Miehellä ei mikään auta, syntymä määrää: onko joku joskus muka kuullut miehestä joka olisi saanut pillua sixpackillä mutta lakannut saamasta lihottuaan tai miehestä joka ei olisi saanut pillua läskinä, mutta alkanut saamaan treenattuaan sixpackin? Sitähän minäkin.

Validi pointti. Mies ei juuri pysty kohentamaan ulkonäköään ja saamaan sitä kautta enemmän naisia. Siksi varmaan niin harva kauheasti jaksaa yrittääkään kunhan teini-iän epävarmuudesta on selvitty. Verrattuna naisiin, jotka vielä vanhuksinakin panostavat ollakseen kauniimpia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin ihanaa, kun painaa pää miehen isoa mahaa vasten ja kuunnella suolten möyrintää. Sitten pussailla vatsaa ennen kuin siirtyy alaspäin imuttelemaan. :):):)

Vierailija
24/119 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa on terveysriskissä?! Omalla miehelläni litteä ja seksikäs vatsa, muutenkin on hyvässä kunnossa.

Vierailija
25/119 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä naisten kieroa huumoria vai jonkun vanhan pojan märkä päiväuni?

Vierailija
26/119 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihanaa on terveysriskissä?! Omalla miehelläni litteä ja seksikäs vatsa, muutenkin on hyvässä kunnossa.

Liekö tuosta mitään näyttöä, että pötsimies nyt sen sairaampi olisi kuin litteämieskään keskimäärin. 

Verrattaessa siis hyväosaisia lihavia miehiä hyväosaisiin laihoihin miehiin. Köyhyys sairastuttaa, sen tiedämme. 

Vierailija
27/119 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielipahaisia vastauksia. Juokaa vähän viinaa lauantain kunniaksi, niin ei ota päähän niin paljon, jos joku sattuu tykkäämään vatsakkaista miehistä! ap

Vierailija
28/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun jotkut ei usko joidenkin naisten pitävän isosta mahasta. Minäkin pidän, pitkä ja roteva, mahakas mies on parasta.

Vierailija
29/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pehmeä ei mielellään :X

Kova ok

Vierailija
30/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha miehellä voi olla yhdynnässä tiellä.

Minun mies ei ylety panemaan koska niin iso maha on tiellä, ei riitä 13 cm penis ylittymään. Ainoa asento jossa yhdyntä onnistuu, on että minä ratsastan miehen päällä.

Arvaa onko kiva kun joudun naisena aina tekemään kaikki työt ja mies vain makaa lahnana sängyssä. On raskasta esim ratsastaa 15-20 minuuttia. Taukoja on pidettävä kun reidet huutaa maitohapoilla hoosiannaa.

Ja itse olen 50 kg hoikka nainen, mies 130 kg.

Ei todellakaan ole seksikästä se iso maha!

Vierailija
31/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin ihanaa, kun painaa pää miehen isoa mahaa vasten ja kuunnella suolten möyrintää. Sitten pussailla vatsaa ennen kuin siirtyy alaspäin imuttelemaan. :):):)

Voi pyhä yrjö

Vierailija
32/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moottorisaha?

Vierailija
33/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, että jotkut tykkää vatsakkaista miehistä, vaikka en ite tykkää. Onhan homoillakin näitä karhuhomoja, isokokoisia vatsakkaita ja parrakkaita miehiä.

Kun oma mies lihoi viisissäkymmenissä, multa meni kyllä halut, vaikka kaikkeni yritin. Seksuaalista halua kun ei voi käskeä pohjalta "hyväksy hänet sellaisena kuin hän on", rakastan kapeita lanteita miehellä, ja ne lihominen pilasi.

No, mies sai syövän ja laihtui, vielä ei tiedä, jääkö henkiin.

Vierailija
34/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aika roteva, en sanois, että läski, mutta on sillä mahaa. Minulle tietenkin hänen vartalonsa on karvaisine rintakehineen ja pienine pyllyineen maailman ihanin, mutta ei minun katsetta muut mahakkaat toki käännä. Liian treenatut miesvartalot, mitä jossain aluvaatemainoksissa näkee kyllä on aina lähinnä ällöttäny. Miehelläni on kans leukaperissä semmoiset ihanat "miesheltat". Tottahan hän on minun silmissä ihan jumalattoman kuuma... Äly ja muutenkin hyvä luonnehan se tosin se seksikkäin piirre on.

Vierailija
35/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kuitenkin kauheeta isomahasen miehen kanssa. Ei koskaan enää.

Vierailija
36/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että toki haluaisin, että mieheni saisi sitä mahaansa laihdutettua, mutta vain terveysasioiden takia, kun haluan luonnollisestikin elää hänen kanssaan.

Vierailija
37/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homorontin kommentti. Tuo suolten möyrintä paljasti.

Vierailija
38/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maha lyhentåä muualta senttejä ja aiheuttaa helposti erekti.ovaikeuksia että sillai kiva.

Vierailija
39/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein iso maha estää yhdynnän.

Ei todellakaan seksikästä.

Vierailija
40/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä naisten kieroa huumoria vai jonkun vanhan pojan märkä päiväuni?

Ruskean talon hyljemies taas pistänyt verkot vesille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän