Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu kiusaa ihan aiheesta Maria Veitolaa

Vierailija
28.10.2015 |

Ymmärtää ehkä paremmin miten itse kiusasi Hakkaraiasta edellisessä jaksossa

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristomatin ja Anun perhe on merkillinen, lasta myöten kaikki asuvat eriosotteissa.

Joo, onhan se ihan hirveän merkillistä, jos jotkut eivät noudata avioliiton ja perhe-elämän peruskaavaa. Siis kerta kaikkiaan aivan mahdotonta käsittää.

Vierailija
42/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en ymmärrä, miten noinkin fiksu mies kuin Risto Matti viittii katella ton pyntätyn typerän ämmän naamaa. Mutta onneksi en tarvitse sitä ymmärtääkään. Ilmeisesti antaa niin hyvät kyydit sängyssä että sen turvin jaksaa vuodesta toiseen kuunnella sen mesomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen "yllätys", että Anu (joka tapaa miestään tyyliin kolme kertaa vuodessa) saapuu "kotiin" juuri silloin, kun Veitolan ohjelmaa kuvataan siellä. Oiskohan ollut ihan järjestettyä haloota koko juttu...? Hyvä tapa saada ohjelmalle katsojia. Maria kestää kyllä nuo jutut, ja sitten taas Anu, jonka maine on aina ollut tietynlainen (ei siis menetä tässä haloossa mitään), pääsi taas hetkeksi lehtien ja somen palstoille.

Vierailija
44/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miten tuo Waterhouse-kommentti liittyi asiaan. Itse siis kommentoin, että vaikka Saariston prinsessat kuinka hienoja olisivatkin, en pitäisi sitä kohteliaisuutena, jos joku vertaisi ulkonäköäni niihin. Sama juttu Modiglianin naisten kanssa. Waterhousen naisten kauneus on ihan eri sarjassa, joten tuo kommentti ei ainakaan itselleni avautunut ollenkaan.

Kyse siis siitä mitä kukin kauneudella ja estetiikalla ymmärtää.

Joidenkin mielestä Waterhousen naiset SAATTAVAT EHKÄ siis olla kauniita ja ottaisivat kohteliaisuutena mikäli heidän ulkonäkönsä rinnastettaisiin hänen maalauksiensa malleihin. Toiset taas SAATTAVAT EHKÄ pitää  vaikkapa Saariston prinsessoja epäviehättävinä eivätkä kokisi kohteliaisuutena jos heitä verrattaisiin Saariston kuvaamiin naistyyppeihin. Kyse on aina estetiikantajusta mikä meillä jokaisella on makumieltymyksineen yksilöllinen. Joidenkin mielestä SAATTAA EHKÄ virtahepo olla kaunis ja hänen mielestään on kohteliasta sitten sanoa toiselle että muistutat virtahepoa. Avautuiko nyt?

Luepa se sun kaktus/ orvokki -kommenttisi uudestaan. Ja se kommentti johon sillä kaktus/ orvokki -vertauskuvalla vastasit. Ei sillä kyllä ollut siinä kontekstissa mitään järkeä tai tekoa sen kanssa mitä nyt tässä selität.

Vierailija
45/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miten tuo Waterhouse-kommentti liittyi asiaan. Itse siis kommentoin, että vaikka Saariston prinsessat kuinka hienoja olisivatkin, en pitäisi sitä kohteliaisuutena, jos joku vertaisi ulkonäköäni niihin. Sama juttu Modiglianin naisten kanssa. Waterhousen naisten kauneus on ihan eri sarjassa, joten tuo kommentti ei ainakaan itselleni avautunut ollenkaan.

Kyse siis siitä mitä kukin kauneudella ja estetiikalla ymmärtää.

Joidenkin mielestä Waterhousen naiset SAATTAVAT EHKÄ siis olla kauniita ja ottaisivat kohteliaisuutena mikäli heidän ulkonäkönsä rinnastettaisiin hänen maalauksiensa malleihin. Toiset taas SAATTAVAT EHKÄ pitää  vaikkapa Saariston prinsessoja epäviehättävinä eivätkä kokisi kohteliaisuutena jos heitä verrattaisiin Saariston kuvaamiin naistyyppeihin. Kyse on aina estetiikantajusta mikä meillä jokaisella on makumieltymyksineen yksilöllinen. Joidenkin mielestä SAATTAA EHKÄ virtahepo olla kaunis ja hänen mielestään on kohteliasta sitten sanoa toiselle että muistutat virtahepoa. Avautuiko nyt?

Luepa se sun kaktus/ orvokki -kommenttisi uudestaan. Ja se kommentti johon sillä kaktus/ orvokki -vertauskuvalla vastasit. Ei sillä kyllä ollut siinä kontekstissa mitään järkeä tai tekoa sen kanssa mitä nyt tässä selität.

Selvä ja ookoo. Ei ollut kontekstissa mitään järkeä tai tekoa. Happy now?

Vierailija
46/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset puolustavat raivokkaasti Anua mm. Ohtulehden kommenteissa, samalla haukkuen meitä suomalaisia.

Vierailija
47/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan hyvin tuon Veitolan Stiina Saaristo -kommentin Tuksulle. Tökeröä oli varsinkin se, että Tuksulla ei varmaankaan ollut mitään käsitystä, minkälaisia "prinsessoja" Saaristo oikein maalaakaan, joten otti kommentin kohteliaisuutena, vaikka todellisuudessa se olikin törkeää ivaa.

[/quot Tuntui kosiskelevan yleisöään nöyryyttämällä muka-nokkelana tätä vierastaan.  Teki jotenkin itsestään vain säälittävän oloisen kun veti meiningin niin alhaiselle tasolle.

Verratkaapa vaikka oikeasti teräviin ja miellyttäviin juontajiin kuten hyvänä esimerkkinä Antti Holma jotka saavat vieraansa rentoutumaan aitoon, spontaaniin nauruun saakka. 

Nämä itsensä lähinnä naurettaviksi tyyli-ikoneiksi navettamekoissaan korottaneet huonosti peiteltyä naisvihaa tihkuvat pikkupiruilijat ,taitavat useimmiten olla todellisuudessa vain itseänsä perusteetta täynnä olevia katkeran karseita , muut naiset kilpailijoikseen kokevia, kateellisia myrkkykielisiä ämmiä jotka pitäisi pitää kaukana viihdeohjelmina markkinoiduista formaateista.

Antti Holman ohjelma on näyteltyä sketsiviihdettä, jota studiovieraat kommentoivat käsikirjoitetuin kommentein. Ja ihan hauskaa sellaista, ei siinä mitään, mutta en vertaisi Veitolan ohjelmiin.

Vierailija
48/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tämähän on käsikirjoitettu ohjelma ja näillä olemattomilla "kohuilla" kalastellaan katsojia.

Vierailija
49/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin mainoksen tästä anu jaksosta, ja kyllä vaan se ristomatti komppas siellä anun sanomisia. Ainakin siitä klipistä tuli mieleen, ettei kumpikaan ollut kauheen innoissaan vierailusta.

Vierailija
50/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Saagimista yhtään, mutta Marialle tuo ohjelma oli vähän kuin ansaittu takaisinmaksu kaikesta siitä vieraiden nolaamisesta mikä hänen omassa talk showssaan oli. Vesa Keskinen, Tukiainen ym. Alhainen viihdeohjelma jossa piilovittuilua vieraille ja naurunalaiseksi tekemistä.

Vierailija
51/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otaksuisin, että Veitolan varsinainen ajatus ei ollut verrata yksinomaan Stiina Saariston omakuvien kasvonpiirteitä Tukiaiseen, vaan sitä yleishabitusta, joka  on aika sama. Sillai överi.

Vierailija
52/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida maailmassa olla ihmistä, joka olisi niin hyvännäköinen, etteikö saisi huonolla käytöksellään tehtyä itsestään rumaa.

Ikävä, että Saagim yrittää puhua toisten virolaisten naisten puolesta aina. Mitä itse olen tutustunut virolaisiin naisiin, eipä siellä korkkareilla hipsutella kauneusleikkauksesta toiseen.

Erään perheen naiset ovat omistaneet elämänsä lastenkodille ja huolehtivat muiden hylkäämistä lapsista siihen saakka kun ne omat siivet lähtee kantamaan. Siis yli 18 vuoden ikäisiksikin. Ihan vaan, koska voivat. Ahkerimpia ihmisiä, joita olen nähnyt.

Vierailija
53/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaraisjaksossa ihmetytti vähän ehkä se negatiivisuuskin tavallaan, eipä tuntunut ottavan esim. Jutta Gustaffsbergin kanssa tiettyjä aiheita esille mutta kun on Teuvo niin voi vähän "haastaa". Ja se että kun sanoi miten Viitasaarella on aika pysähtynyt ja mielipiteet ja maailmankuvakin pysähtyneet tjs., niin aika koomista yleistää viitasaarelaiset samanlaisiksi kuin joku Teuvo. Ehkä ne Teuvon läheiset on vähän samantyyppisiä kuin Teuvokin, turhaa nyt on yleistää muita ihmisiä samanlaisiksi.

Mitä tulee Saagimiin, eikös tuo nainen ole aina otsikoissa haukkumassa muita ihmisiä? Sellainen ei ole sivistynyttä ja tyylikästä käytöstä, todella mautonta. Toisaalta tulee mieleen että ehkä Veitolalla kävi niin että edestään löysi minkä taakseen jätti, eli kun on itse naljaillut muille aikanaan niin sai vähän takaisin , karma. Eipä silti tosin mitenkään oikeutettua haukkua toisia, ei Veitolaakaan ja onhan se vielä mauttomampaa haukkua ihmisen ulkonäköä kuin kritisoida jotain sanomisia. Ikävää tuo Saagiminen toisten haukkuminen, en arvosta.

Vierailija
54/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en ymmärrä, miten noinkin fiksu mies kuin Risto Matti viittii katella ton pyntätyn typerän ämmän naamaa. Mutta onneksi en tarvitse sitä ymmärtääkään. Ilmeisesti antaa niin hyvät kyydit sängyssä että sen turvin jaksaa vuodesta toiseen kuunnella sen mesomista.

No kyllä se ihmisestä kertoo kenen kanssa jakaa kotinsa, että onko kovin fiksu jos tuollaisen toisten haukkujan ja mitätöijän kanssa haluaa asua? Tuskin kumpikaan tuon parisuhteen osapuolista kauheasti muita ihmisiä kiinnostaisi, joten ehkä hyvä että ovat löytäneet toisensa.

Vierailija
55/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä et iha ok. Veitola kiusaa ihmisiä jatkuvasti ohjelmissaan. Kiva et joku antaa vähän takasin.

Vierailija
56/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että virolaisten käsitys itsevarmuudesta, ja sen näkymisestä ihmisessä, on ihan erilainen kuin suomalaisten.

Suomalainen ajattelee että itsevarman ihmisen ei tarvitse korostaa itseään, hakea huomiota, vaan hän on sitä mitä on ja luottaa pärjäävänsä tilanteessa kuin tilanteessa omana itsenään.

Virolaisilla taas olen törmännyt siihen käsitykseen että itsevarmuuden pitää näkyä ihmisestä ulospäin selkeästi, eli uskallusta erottua, itsensä korostusta, olla näkyvämpi kuin muut, kulkea tietyllä tavalla, olla tietynlainen, nokka pystyssä.

Sinänsä ihan mielenkiintoinen aihe pohtia.

Itse virolaisissa olen ihmetellyt muutamaa asiaa esim. että asiakaspalvelu on joskus uskomattoman töykeää ja kylmää = Johtuuko siitä että koetaan alentavaksi palvella toista ihmistä? Alempiarvoinen vs. ylempiarvoinen? 

Toinen on ainakin se ettei väistetä muita ihmisiä kun kuljetaan julkisella paikalla? 

Ei tietenkään kaikki käyttäydy samoin, mutta nämä kaksi piirrettä on tullut itselläni vastaan usein.

Vierailija
57/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ virolaisilla naisilla on se päällepuhumisen taito, ja aina pitää sanoa se vika sana. Kaikki on aina niin pöyristyttävää ja päiviteltävää. Erimielisyyksissä omaa juttua tuputetaan ja tuoutetaan ja tuputetaan ja vastapuoli saadaan näyttämään melkein mielenvikaiselta. Ylpeys ei saa kolhiintua, nokka koko ajan pystyssä. Iso on ero virolaisilla ja esim toisilla naapureillamme ruotsissa, jossa diskuteerataan viimeistä tikkua myöten eikä ole tapana ylpeillä.

Vierailija
58/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että virolaisten käsitys itsevarmuudesta, ja sen näkymisestä ihmisessä, on ihan erilainen kuin suomalaisten.

Suomalainen ajattelee että itsevarman ihmisen ei tarvitse korostaa itseään, hakea huomiota, vaan hän on sitä mitä on ja luottaa pärjäävänsä tilanteessa kuin tilanteessa omana itsenään.

Virolaisilla taas olen törmännyt siihen käsitykseen että itsevarmuuden pitää näkyä ihmisestä ulospäin selkeästi, eli uskallusta erottua, itsensä korostusta, olla näkyvämpi kuin muut, kulkea tietyllä tavalla, olla tietynlainen, nokka pystyssä.

Sinänsä ihan mielenkiintoinen aihe pohtia.

Itse virolaisissa olen ihmetellyt muutamaa asiaa esim. että asiakaspalvelu on joskus uskomattoman töykeää ja kylmää = Johtuuko siitä että koetaan alentavaksi palvella toista ihmistä? Alempiarvoinen vs. ylempiarvoinen? 

Toinen on ainakin se ettei väistetä muita ihmisiä kun kuljetaan julkisella paikalla? 

Ei tietenkään kaikki käyttäydy samoin, mutta nämä kaksi piirrettä on tullut itselläni vastaan usein.

Itä-Euroopassa asuneena voin sanoa,  että neukkumaailmassa ei ollut asiakaspalvelua ja asenne tulee sieltä. Yleensäkin asenne on se, että ellei tunneta, ei kunnioiteta pätkääkään. Ei hymyillä tai olla kohteliaita, se koetaan vittuiluna ja töykeytenä.

Jos näillä on joku mielipide, sitä toitotetaan niin kauan että suomalainen ja ruotsalainen väsyy. Heillä  on oma kulttuurinsa ja arvomaailmansa, mutta länsimaissa ja keskieuroopassa ei juuri kohtaa tällaista töykeyttä ja eri mieltä voi olla sivistyneesti.

Heillä tuo kehitys on tainnut tyssätä neuvostoliiton ajaksi ja nyt opitaan uutta.

Vierailija
59/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 V. Maria Vetiola Kuvittelee olevansa Suomen staili ikoni =DD

http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201510270084751_a2.shtml

Se onkin.  Juntti.

Maria Veitola on yksi rumimmista naisista tässä maassa. 

Hänen  vaatteensa ovat vielä häntäkin rumempia.

Vierailija
60/116 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sitä mieltä et iha ok. Veitola kiusaa ihmisiä jatkuvasti ohjelmissaan. Kiva et joku antaa vähän takasin.

Aivan samaa mieltä. Jos joku on ottanut elämän tehtäväkseen toisille vittuilemisen ja toisten nolaamisen, niin kyllä silloin pitää itsekkin kestää samalla mitalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän