Anu kiusaa ihan aiheesta Maria Veitolaa
Ymmärtää ehkä paremmin miten itse kiusasi Hakkaraiasta edellisessä jaksossa
Kommentit (116)
Kaikki kiusaajat ovat sitä miel, että heidån toimintansa on jotenkin oikeutettua. Ei se koskaan ole. Ei veitolalta eikä saagimilta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin tuon Veitolan Stiina Saaristo -kommentin Tuksulle. Tökeröä oli varsinkin se, että Tuksulla ei varmaankaan ollut mitään käsitystä, minkälaisia "prinsessoja" Saaristo oikein maalaakaan, joten otti kommentin kohteliaisuutena, vaikka todellisuudessa se olikin törkeää ivaa.
[/quot Tuntui kosiskelevan yleisöään nöyryyttämällä muka-nokkelana tätä vierastaan. Teki jotenkin itsestään vain säälittävän oloisen kun veti meiningin niin alhaiselle tasolle.
Verratkaapa vaikka oikeasti teräviin ja miellyttäviin juontajiin kuten hyvänä esimerkkinä Antti Holma jotka saavat vieraansa rentoutumaan aitoon, spontaaniin nauruun saakka.
Nämä itsensä lähinnä naurettaviksi tyyli-ikoneiksi navettamekoissaan korottaneet huonosti peiteltyä naisvihaa tihkuvat pikkupiruilijat ,taitavat useimmiten olla todellisuudessa vain itseänsä perusteetta täynnä olevia katkeran karseita , muut naiset kilpailijoikseen kokevia, kateellisia myrkkykielisiä ämmiä jotka pitäisi pitää kaukana viihdeohjelmina markkinoiduista formaateista.
Minun mielestä Anu on veemäinen vanha lehmä! Siinä ei auta kauneusleikkaukset sun muut, kun maanvetovoima kuitenkin voittaa ja Anukin vanhenee, kaikenlisäksi ruma luonne myös näkyy ihmisen naamasta. Ei ihme että Anu näyttää sellaiselta ilkeänkuriselta noitaakalta. Toisinaan vois ajatella, et Anu tekee pelkkää viihdettä sillä et on ilkeä tv-kameroiden edessä ja ihan toisenlainen sitten oikeassa elämässä, mut en usko koska, ihan sama mitä ohjelmaa olen tahansa katsonut missä Anu on, niin aina se on ilkeä! Anu, vaihda jo levyä, sulla on sama levy pyörinyt varmasti ainakin -90 luvulta asti, eikä se oo enää hyvää viihdettä... Mietin myös että miten tuo Risto-Matti Ratia on kehdannut vuosien ajan olla tuollaisen naisen kanssa yhdessä??? Asuvat eri osotteissa, jossain lehdessä joskus luki että vaikka Anu on naimisissa niin hän saa elää silti vapaasti ja tehdä muiden kanssa mitä itse haluaa, eli pettää/on pettäny minkä kerkii. Sitten tällä Ratialla ja Saagimilla on myös yhteinen poika, jota Ratia ei alunperin ole edes halunnut, joten Saagim "hoiti" pojan kasvatuksen pääasiassa itse, mutta todellisuus oli se että Saagimin vanhemmat hoitivat poikaa enemmän kuin omat vanhemmat yhteensä pojan ollessa pieni ja nyt Anu kadehtii lehtien sivuilla isovanhempien ja hänen poikansa välistä suhdetta... Niin mitenkähän tasapainoinen tuosta pojasta on kasvanu tälläsessä perheessä??? Isä ei halua lasta, äiti perseilee ja on julkisuudessa ilkeä minkä kerkee, tekee vaan töitä vaikka pitäis enemmän olla lapsen elämässä läsnä, vanhemmat asuu eriosotteissa mutta on silti naimisissa ja silti molemmilla vielä erillinen seksielämä muihin suuntiin... Risto-Matillakin nimittäin nähty muita naisia. Käy sääliks kyllä tuota lasta.
BB:ssä Anu sitten käyttäytyi kun mikäkin kakara, sotki ensinnäkin Andyn taulun, ilkeili taas kerran tunnetusti, antoi naimisissa olevana, ala-ikäisen lapsen äitinä, viiskymppisenä äitinä Jori A Kopposen pussailla hänen takamustaan... Tästäkin löytyy kuva kun googlaa.
Et ei minun mielestä, Saagimilla ole mitään varaa kiusata Veitolaa... Maria on mukava ja pisteet menee täysin hänen puolellensa! :)
Käsikirjoitettuahan noi on. Anun saa helposti houkuteltua sanomaan mitä vaan, kun muutenkin puhuu puutaheinää. Maria taas kestää paljon.
Ristomatin ja Anun perhe on merkillinen, lasta myöten kaikki asuvat eriosotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin tuon Veitolan Stiina Saaristo -kommentin Tuksulle. Tökeröä oli varsinkin se, että Tuksulla ei varmaankaan ollut mitään käsitystä, minkälaisia "prinsessoja" Saaristo oikein maalaakaan, joten otti kommentin kohteliaisuutena, vaikka todellisuudessa se olikin törkeää ivaa.
Minusta näkemyksesi on törkeää ivaa Stiina Saaristoa kohtaan, hänen prinsessapiirrokset ovat hienoja.
Tottakai ne ovat hienoja, mutta myös tavallaan aika irvokkaita. Itse en ainakaan kokisi kohteliaisuudeksi, jos joku vertaisi ulkonäköäni Saariston naiseen. Aivan yhtä vähän ilahtunut olisin vertauksesta esim. Modiglianin naiseen, vaikka hänen taiteestaan pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on itse kotoisin Imatralta. :D Ehkä hänelle maalainen on haukkumasana, kun on pienestä ja kurjasta kaupungista kotoisin?
Imatra on kyllä niin perseestä etten yhtään ihmettele, mutta ohjelmaa katsomatta voin sanoa että veitola on ärsyttävä ja ruma akka, näyttää ihan joltai lepakolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näkemyksesi on törkeää ivaa Stiina Saaristoa kohtaan, hänen prinsessapiirrokset ovat hienoja.
Tottakai ne ovat hienoja, mutta myös tavallaan aika irvokkaita. Itse en ainakaan kokisi kohteliaisuudeksi, jos joku vertaisi ulkonäköäni Saariston naiseen. Aivan yhtä vähän ilahtunut olisin vertauksesta esim. Modiglianin naiseen, vaikka hänen taiteestaan pidänkin.
Siis hetkinen nyt. Otetaan (mikä tahansa) John William Waterhousen maalaama naisfiguuri. Sitten otetaan Saariston "prinsessa"-maalaus. Sitten verrataan näitä kahta tyyliä kuvata naista. Huomaatteko eron siinä kumpi on imartelevampi kohteelleen. Uskon että suurin osa huomaa. Ihan turhaa lätinää väittää kaktusta orvokiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen nyt. Otetaan (mikä tahansa) John William Waterhousen maalaama naisfiguuri. Sitten otetaan Saariston "prinsessa"-maalaus. Sitten verrataan näitä kahta tyyliä kuvata naista. Huomaatteko eron siinä kumpi on imartelevampi kohteelleen. Uskon että suurin osa huomaa. Ihan turhaa lätinää väittää kaktusta orvokiksi.
Ymmärsinkö jotakin väärin? t: ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän keskusteluun voi osallistua vapaasti useampikin ihminen mielipiteellään, siitä kysymys. Olin kanssasi samoilla linjoilla , siis kun kommentoin tuosta Waterhousesta ja osallistuin siis "sivusta" keskusteluunne.
Eihän hän mielestäni Hakkaraista kiusannut mitenkään, esitti vain tiukkoja kysymyksiä. Mutta eipä tuo Anukaan kummoisen näköinen tantta ole, epäseksikäs vanha käntty jo että vois peiliin vilkaista jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän keskusteluun voi osallistua vapaasti useampikin ihminen mielipiteellään, siitä kysymys. Olin kanssasi samoilla linjoilla , siis kun kommentoin tuosta Waterhousesta ja osallistuin siis "sivusta" keskusteluunne.
Ohishan mäkin siis olin enkä tuossa keskustellut.
Kenet valitsisit kanssasi viikoksi autiolle saarelle, ilman pelkoa siitä, että tulee vastaansanomaton halu kroolata kotiin haita vilisevässä meressä ?
a) Anu Saagim
b) Maria Veitola
c) Stefan Lindfors
d) Bile-Dani
e) Paratiisihotellin Jane
f) Turkkusen Jetro
Vierailija kirjoitti:
Kenet valitsisit kanssasi viikoksi autiolle saarelle, ilman pelkoa siitä, että tulee vastaansanomaton halu kroolata kotiin haita vilisevässä meressä ?
a) Anu Saagim
b) Maria Veitola
c) Stefan Lindfors
d) Bile-Dani
f) Turkkusen Jetro
En tunne kuin kolme ensimmäistä. Valitsisin A ja sanoisin, että pitää turpansa kiinni viikon, ellei ole asiaa. Mies
Vierailija kirjoitti:
a) Anu Saagim
b) Maria Veitola
c) Stefan Lindfors
d) Bile-Dani
f) Turkkusen Jetro
Ilman muuta Maria! En itsekään pitänyt niistä Tuksu-kommenteista ja sen shown ilmapiiristä muutenkaan. Mutta oliko se ihan täysin Marian oman tahdon mukaisesti laadittu ohjelma? Epäilen.
Olen kuullut Mariaa niin pitkään Radio Helsingissä, että uskon hänen olevan oikeasti aika erilainen ihminen, ei mikään kiusaajaluonne pohjimmiltaan. Hakkaraista ei kiusannut pätkääkään. Jos joku maalaiseksi kutsuminen on kiusaamista, vaikka henkilö asuu maalla, kommentoija on itse kotoisin maalta, ja kaikkien aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää ettei siinä ole mitään pahaa tai haukun aihetta, niin aika vaikeaksi menee.
Joskus se, mikä tuntuu haukkumiselta, tuntuu siltä vain siksi että näin kokevalla ihmisellä itsellään on rahattoman heikko itsetunto, jolloin jokainen sana saadaan kuulostamaan ilkeältä. Miettikää sitä, te rakkaat ihmiset, joiden mielestä Maria kiusasi Hakkaraista.
Viettäisin erittäin mielelläni aikaa Maria Veitolan kanssa autiolla saarella, ja kaikki nuo muut mainitut vaihtoehdot aiheuttavat minussa puistatuksia.
Vierailija kirjoitti:
a) Anu Saagim
b) Maria Veitola
c) Stefan Lindfors
d) Bile-Dani
f) Turkkusen Jetro
Jethro.
En oikein ymmärrä, miten tuo Waterhouse-kommentti liittyi asiaan. Itse siis kommentoin, että vaikka Saariston prinsessat kuinka hienoja olisivatkin, en pitäisi sitä kohteliaisuutena, jos joku vertaisi ulkonäköäni niihin. Sama juttu Modiglianin naisten kanssa. Waterhousen naisten kauneus on ihan eri sarjassa, joten tuo kommentti ei ainakaan itselleni avautunut ollenkaan.
Kiusaamiseen ei koskaan ole aihetta. Piste.
Ei edes kiusaajan kiusaamiseen. Monet kiusaajat ovat entisiä kiusattuja ja päin vastoin. Ilmiö on systeeminen, ja sen kummallakin puolella olevat ihmiset ovat uhreja. Ratkaisu tähän kielteiseen ilmiöön on se, että lopetamme kiusaamisen.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miten tuo Waterhouse-kommentti liittyi asiaan. Itse siis kommentoin, että vaikka Saariston prinsessat kuinka hienoja olisivatkin, en pitäisi sitä kohteliaisuutena, jos joku vertaisi ulkonäköäni niihin. Sama juttu Modiglianin naisten kanssa. Waterhousen naisten kauneus on ihan eri sarjassa, joten tuo kommentti ei ainakaan itselleni avautunut ollenkaan.
Kyse siis siitä mitä kukin kauneudella ja estetiikalla ymmärtää.
Joidenkin mielestä Waterhousen naiset SAATTAVAT EHKÄ siis olla kauniita ja ottaisivat kohteliaisuutena mikäli heidän ulkonäkönsä rinnastettaisiin hänen maalauksiensa malleihin. Toiset taas SAATTAVAT EHKÄ pitää vaikkapa Saariston prinsessoja epäviehättävinä eivätkä kokisi kohteliaisuutena jos heitä verrattaisiin Saariston kuvaamiin naistyyppeihin. Kyse on aina estetiikantajusta mikä meillä jokaisella on makumieltymyksineen yksilöllinen. Joidenkin mielestä SAATTAA EHKÄ virtahepo olla kaunis ja hänen mielestään on kohteliasta sitten sanoa toiselle että muistutat virtahepoa. Avautuiko nyt?
Anu saagim on kyllä kauhea ihminen mutta oli oikein että Anu kiusasi häntä. Osaa Maria varmaan jatkossa pitää ison nokkansa kiinni