Anu kiusaa ihan aiheesta Maria Veitolaa
Ymmärtää ehkä paremmin miten itse kiusasi Hakkaraiasta edellisessä jaksossa
Kommentit (116)
Anu ja Maria on mielestäni aika molemmat aika turhia julkkiksia, mutta Anu lienee turhempi.
Vierailija kirjoitti:
Maria taitaa olla sitä suorapuheista "pikku myy"-ihmistyyppiä, joka saa itse sanoa mitä tykkää, mutta ei kestä sitä jos joku sanoo takaisin.
Minusta se Anun käytäs oli niin moukkamaista ja ilkeyttä. Mutta samoin inhoan näitä "pikku myy" ihmisiä :D Tälläkin hetkellä työpaikallani on tämmöinen täti joka piikittelee ja on "suorapuheinen". Kauan ollaan kesketty mutta sitten erehdyin sanomaan takaisin... Voitte vaan kuvitella lopputuloksen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä mieltä et iha ok. Veitola kiusaa ihmisiä jatkuvasti ohjelmissaan. Kiva et joku antaa vähän takasin.
Aivan samaa mieltä. Jos joku on ottanut elämän tehtäväkseen toisille vittuilemisen ja toisten nolaamisen, niin kyllä silloin pitää itsekkin kestää samalla mitalla
Jep. Veitola tekee rahaa sillä, että se kutsuu mielenterveydesongelmaisia ihmisiä studioonsa ja vittuilee päin naamaa samalla nolaten koko kansan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että virolaisten käsitys itsevarmuudesta, ja sen näkymisestä ihmisessä, on ihan erilainen kuin suomalaisten.
Suomalainen ajattelee että itsevarman ihmisen ei tarvitse korostaa itseään, hakea huomiota, vaan hän on sitä mitä on ja luottaa pärjäävänsä tilanteessa kuin tilanteessa omana itsenään.
Virolaisilla taas olen törmännyt siihen käsitykseen että itsevarmuuden pitää näkyä ihmisestä ulospäin selkeästi, eli uskallusta erottua, itsensä korostusta, olla näkyvämpi kuin muut, kulkea tietyllä tavalla, olla tietynlainen, nokka pystyssä.
Sinänsä ihan mielenkiintoinen aihe pohtia.
Itse virolaisissa olen ihmetellyt muutamaa asiaa esim. että asiakaspalvelu on joskus uskomattoman töykeää ja kylmää = Johtuuko siitä että koetaan alentavaksi palvella toista ihmistä? Alempiarvoinen vs. ylempiarvoinen?
Toinen on ainakin se ettei väistetä muita ihmisiä kun kuljetaan julkisella paikalla?
Ei tietenkään kaikki käyttäydy samoin, mutta nämä kaksi piirrettä on tullut itselläni vastaan usein.
Jos kukaan ei väistä, niin miten siellä pääsee edes kadulla ja kaupoissa liikkumaan eteenpäin? Onko ne vieläkin siinä ruuhkassa, joka syntyi 70-luvulla?
Maria on tekopyhä loukkaantuessaan Saagimin kuiteista. Tuksut ja muut on Marian studiossa pyörineet. Jos ei halua tehdä roskaa, ei kutsu roskajulkkiksia! Vaikka kuinka haluaisi tirkistellä ja sitten marmattaa jäljestäpäin tekopyhänä kukkahattutätinä.
Vierailija kirjoitti:
Anu ja Maria on mielestäni aika molemmat aika turhia julkkiksia, mutta Anu lienee turhempi.
Anulta voimme oppia naisellisia konsteja. Mutta mitä voimme oppia Marialta?
Vierailija kirjoitti:
Eilinen jakso osoitti minusta vain lähinnä Anu Saagimin äärimmäistä epävarmuutta. Kommenttinsa olivat noloja. Tarkoitettu raflaaviksi, mutta niistä paistoi halu saada huomiota ja asenne, että hän tekee itsestään vitsin ennen kuin kukaan muu ehtii siihen.
Mitä Hakkarais-vierailuun tulee, niin kyllähän Maria meni Hakkaraisen luo ihan eri asenteella kuin muiden luo. Esittikö esimerkiksi Rennylle mitään kriittisiä tai kovia kysymyksiä? En huomannut. Samoin eilisessä jaksossa oli niin puudelia että. Ainoa kriittiseksi tulkittavissa oleva kommentti oli se, kun sanoi ettei neekeri-sanaa enää käytetä. Hakkaraiselle taas vittuili koko ajan kaikesta, vaikkei Hakkarainen ollut millään tavalla ilkeä tai epäkohtelias. Yleensä ei toisen luona kylässä ollessa käydä vittuilemaan ja haastamaan riitaa. Ja jatkuva "ei olla samaa mieltä mistään" oli mielestäni tarpeetonta itsensä korostamista. "Siis omg mun ystäväpiirikin oli ihan että wtf lol, et oo niinku tosissas, meetsä johku landelle jonku juntin luo." Ihan niin kuin Helsingissä ei olisi juntteja, rasisteja, alkoholisteja jne.
Maria sai jopa Hakkaraisen näyttämään sympaattiselta itsensä rinnalla. Taisi olla toinen tarkoitus...
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärtänyt tota MV:n narinaa tummasta leivästä ja anjoviksesta, ihan oikein Anu huomautti ettei kylässä haukuta tarjottavia vaikka ei itse tykkäisikään, oliko vielä jotain eestiläistä mustaa leipää? Tosi törkeää MV:lta.
Hauskaa että Maria Veitola on MV....
Vierailija kirjoitti:
Joo en kyllä kumpaakaan naista hirveästi arvosta. Molemmilla hirveän suuret luulot itsestään.
Toinen on rupsahtanut ja toinen on pojan näkönen. Kannattaisko katsoa joskus peiliin? Ilkeys ei onneksi katoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän mielestäni Hakkaraista kiusannut mitenkään, esitti vain tiukkoja kysymyksiä. Mutta eipä tuo Anukaan kummoisen näköinen tantta ole, epäseksikäs vanha käntty jo että vois peiliin vilkaista jo.
Hyvin asenteellisesti ja epäammattimaisesti haastatteli Hakkaraista. Ihmeen pitkä pinna sillä Hakkaraisella. Mä olisin heittänyt ton anorektikon lumihankeen ja viskannut Tomppa-tyynyn perässä. Nukuttaakohan poikansakin Tomppa-lakanoissa?
Epäkunnioittava haastattelija saa katsojatkin vaivaantuneiksi. Aika on ajanut Mariasta ohi, nyt on aika Antti Holman kaltaisille symppiksille.
Vierailija kirjoitti:
Ristomatin ja Anun perhe on merkillinen, lasta myöten kaikki asuvat eriosotteissa.
Rahalla ei saa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
50 V. Maria Vetiola Kuvittelee olevansa Suomen staili ikoni =DD
Bad Media -teksti tuli tosta linkistä... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 V. Maria Vetiola Kuvittelee olevansa Suomen staili ikoni =DD
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201510270084751_a2.shtml
Imatran ikioma staili-ikoni. Trendikkyydestään kuulun Imatran lahja suomen muotimaailmalle.
Ei noi oikein naisten vaatteilta näytä...
En hyväksy kiusaamista, mutta ehkä nyt Maria osaa paremmin asettua kiusaamiensa ihmisten asemaan. Esimerkiksi Teuvo Hakkarainen ja äitinsä ottivat Marian lämpimästi vastaan ja saivat Marialta osakseen lähinnä avointa halveksuntaa. Todennäköisesti kuvittelen kuitenkin liikoja, kyseessä on kuitenkin omassa kuplassaan elävä parempi ihminen, joka on sokea omalle käytökselleen.
Marialla on ilmiselvästi huono itsetunto. vittumainen häntä "heikompiaan" kohtaan mutta sitten kun tulee vastaan persoona, joka osaa kettuilla ja on tavallaan vahvempi niin Maria ei pärjääkkään sellaiselle.. Luulin ennen jo tätä ohjelmaa että Maria V on oikeasti kusipää, mutta huonoitsetuntoinen pätijä hän vaan on.
Toivottavasti tämä karsea avoimen ilkeilyn aikakausi on ohi myös viihteessä ja ihmiset alkavat kaipaamaan aitoutta ja lämpöä tilalle -- eli vaikkapa nyt aikuisia 50vuotiaita naisia joiden ei tarvitse näyttää rypyttömiltä tai pukeutua poikamaisesti kuin frontsideollien musavideossa. Ja Susanna Penttilä-tyylinen syvä lateksisen toiveikas huokaus päälle.
Vierailija kirjoitti:
Umpikännisen baarikärpäsen puheita taas otetaan liian vakavasti. Katsoin juuri ohjelman ja minusta se oli suorastaan surkuhupaista kännikalojen louskutusta ja ihmettelen, miten siitä jaksetaan jauhaa täällä.
Mäkin odotin jotain kunnon dissaamista Anulta, sen verran paljon tosta jaksosta on vouhkattu. Aika pienestä av-mammat ottaa herneen nenään.
Anun äidinkieli ei ole suomi, joten hänen muka-sarkasminsa on kömpelöä ja huonoa. Yrittää olla vitsikäs, mutta pieleen menee. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä karsea avoimen ilkeilyn aikakausi on ohi myös viihteessä ja ihmiset alkavat kaipaamaan aitoutta ja lämpöä tilalle -- eli vaikkapa nyt aikuisia 50vuotiaita naisia joiden ei tarvitse näyttää rypyttömiltä tai pukeutua poikamaisesti kuin frontsideollien musavideossa. Ja Susanna Penttilä-tyylinen syvä lateksisen toiveikas huokaus päälle.
Mehän tämän toteutamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola on itse kotoisin Imatralta. :D Ehkä hänelle maalainen on haukkumasana, kun on pienestä ja kurjasta kaupungista kotoisin?
Imatra on kyllä niin perseestä etten yhtään ihmettele, mutta ohjelmaa katsomatta voin sanoa että veitola on ärsyttävä ja ruma akka, näyttää ihan joltai lepakolta?
Eikö se sitten ole sellainen, miksi sitten tosissaan pukeutuu noin ja kampausta myöten olemus kuin rekkalesbolls.
Luuleeko tuo Maria olevansa nuori kaunotar? Jotenkin hänestä tulee sellainen vaikutelma, että luulee omasta ulkonäöstään ja itsestään ylipäänsä vähän liikaa. Ei terveessä itsetunnossa mitään pahaa ole tietenkään, mutta minusta hän vaikuttaa omahyväiseltä.
Jos menee sukset ristiin toisen samanlaisen naisen kanssa (joka kylläkin on kaunis, Mariaan verrattuna), en ihmetele.