Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Happy pancake deittisivusto?

Vierailija
09.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut tuota? Kokemuksia?

Kommentit (288)

Vierailija
81/288 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyisi vielä parempi kirjoitti:

Hämmästyttävää oli myös todeta kuinka pinnallista ja pieniin yksityiskohtiin takertuvia +40 v. ihmisetkin voivat olla. Siis asioihin joilla ei oikeasti mitään merkitystä, jos kumppani muuten hyvä ja ylkonäkökin kertoman mukaan miellyttää. Minulle tuli sellainen olo, että seuran löytäminen näistä on epätodennäköistä, mutta ei täysin mahdotonta. Vaikeaa kuitenkin.

Mietipä, kuinka helppoa on sanoa ihan mukavalle tyypille, että tämä näyttää epämiellyttävältä? Itse ainakin mieluummin olen loukkaamatta ja keksin jonkun pienen tekosyyn.

Vierailija
82/288 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisia tyyppejä siellä paljon on ja kukaan ei vastaa, siinä on happypancake pähkinänkuoressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/288 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myös tyyppejä, ketkä yllättäen feidaavat, vaikka juttua olisi.

Turhauttavia ihmisiä..

Jotkut nauttivat niin pelata pelejä siellä paljon.

Jätin suosiolla koko pannukakun ja siirryin tinderiin.

Vierailija
84/288 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyisi vielä parempi kirjoitti:

Hämmästyttävää oli myös todeta kuinka pinnallista ja pieniin yksityiskohtiin takertuvia +40 v. ihmisetkin voivat olla. Siis asioihin joilla ei oikeasti mitään merkitystä, jos kumppani muuten hyvä ja ylkonäkökin kertoman mukaan miellyttää. Minulle tuli sellainen olo, että seuran löytäminen näistä on epätodennäköistä, mutta ei täysin mahdotonta. Vaikeaa kuitenkin.

Mietipä, kuinka helppoa on sanoa ihan mukavalle tyypille, että tämä näyttää epämiellyttävältä? Itse ainakin mieluummin olen loukkaamatta ja keksin jonkun pienen tekosyyn.

Mielestäni jokaisen joka näille palstoille profiilin laittaa tulee hyväksyä se tosiasia ettei kelpaa kaikille. Asiat on parempi ilmoittaa suoraan. Itse kerroin rehellisesti, jos kohdalleni sattui esimerkiksi vanhan valokuvan johdosta lähes eri näköinen henkilö kahvia juomaan, "että puuttuu jotain, jotta voin syttyä myös romanttisessa mielessä"

Monet naiset ja miehet ovat yksin sen takia, koska he etsivät jotain sellaista jota on hyvin vaikeaa saada. Erityisesti vielä kun itse ollaan ihan perus taviksia eikä edusteta yhtään itse sitä mitä toiselta toivotaan. Kohdalleni sattui myös tapauksia, joissa selkeästi haettiin vain parempaa elintasoa miehen kustantamana ihan vaan sillä perusteella koska on nainen.

Vierailija
85/288 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla olen huomannut lukevan, että "En vastaa kuvattomiin profiileihin"

M35

Taitavat olla niitä naisia joilla valinnanvaraa riittää. Itse olen puolierakko ja etsin toista samanlaista niin kapeat on markkinat.

Täällä toinen. Deittipalveluissa uskonkin niiden itselleni sopivien miesten olevan juuri niitä, jotka eivät halua laittaa itsestään kuvaa näkyviin. Mutta kuvattomien ja pitkälti kuvallistenkin kanssa on riskialtista alkaa jutella, koska olen nähnyt, että nämä miehet todella pahoittavat mielensä, kun treffien jälkeen totean, etten näe meillä aineksia suhteeseen. Joku sarjadeittaileva pimppihaukka tuskin on moksiskaan yksistä pakeista.

Vierailija
86/288 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täynnä epätoivoisia yksinhuoltajia ja lihavia miehiä. Melkoinen pannukakku koko paikka.

Nimi on enne. 😬

Vierailija
87/288 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (mies) on nuoruudesta takana useita parisuhteita ja aikuisiältä parinkymmenen vuoden liitto.

Itsetunto ja ihmistuntemus ovat hyvällä tasolla, joten aika hyvin osaa seuloa mahdollisesti kiinnostavat treffikumppanit eikä sittenkään jää kaivamaan, jos toinen ei ole kiinnostunut jatkamaan. Itsekin voin todeta jo ensi tapaamisella, että ei taida olla aineksia enempään ja kiittää kohteliaasti.

Etsin mielellään pysyväluonteista seuraa ilman että tarvitsisi välttämättä yhteen muuttaa, vaikka sekään ei poissuljettua jos niin asiat mennäkseen. Häppäristäkin ihan kiva ihminen löytyi, vaikka jossain vaiheessa kuitenkin erkanimme omille teillemme.

Olen perus-ok näköinen, pitkä ja hoikka, lapset opiskelemassa, keskiluokkainen asema, allerginen koirille ym.. Pettymyksiä minimoi kun seuraa hakee suunnilleen samantapaisessa asemassa olevista ja samanlaisia kiinnostuksen kohteita omaavista tolkullisista naisista.

Vierailija
88/288 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi hoitsu, joka ehti yöllä notkua pannarissakin 😂

Vierailija
89/288 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä melkein sanoa, että palsta kuin palsta, niin naiset ovat pääasiassa passiivisia ja odottavat vain sitä unelmien prinssiä, joka on heidän tavoittamattomissa. Kokemuksieni myötä nämä naiset ovat myös hyvin arkoja tuppisuita itsestään mitään kertomaan. Toisesta kyllä halutaan mielellään tietää kaikki. Miesten kannattaisi jättää nämä palstat kokonaan, niin saisi naiset keskenään viestitellä...

Vierailija
90/288 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä melkein sanoa, että palsta kuin palsta, niin naiset ovat pääasiassa passiivisia ja odottavat vain sitä unelmien prinssiä, joka on heidän tavoittamattomissa. Kokemuksieni myötä nämä naiset ovat myös hyvin arkoja tuppisuita itsestään mitään kertomaan. Toisesta kyllä halutaan mielellään tietää kaikki. Miesten kannattaisi jättää nämä palstat kokonaan, niin saisi naiset keskenään viestitellä...

Tämä

Vierailija
91/288 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi hoitsu, joka ehti yöllä notkua pannarissakin 😂

Kävin tänään tapaamassa hoitopaikkaa olevaa noin 90-vuotiasta äitiäni. Sielläkin hoidokit tainnutetaan yöksi eli mitään oikeata työtä eivät hoitajat tee.

Kun liinavatevarasto on testattu päivystävän lekurin kanssa, voi heittää uutta koukkua netin treffikumppanit.

Vierailija
92/288 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outoja ja passiivisia tyyppejä siellä!

Vierailija
93/288 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja paska jäi käteen. Sivustolla pyörii vuodesta toiseen samat tyypit (itsellä välillä vuosikin profiili poistettu), hakevat kehuja ulkonäöstä, huomiota, seksiseuraa. Nuoret vonkaa puuma-seksiä, ulkomaalaisille kelpaa kaikki. Juttelin kauan todella kivalta vaikuttavan miehen kanssa, jossain välissä tulin maininneeksi että mummolani oli aikoinaan siellä suunnassa..miehelle nousi hiki hattuun ja alkoi kyselemään..lopulta tulikin esille että hän on serkkuni aviomies!! Siihen loppui se jutustelu.

Vierailija
94/288 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmasti piristävää tuollainen

Vierailija
95/288 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset siellä ei ole sen arvoisia, uskokaa pois!

Aika pitkältä edeltävien kommenttien mukaisia tyyppejä täynnä.

PS: Siellä on naisia, jotka kiusallaan pompottavat miehiä!

Vierailija
96/288 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vapauttavaa jättää tuo paska deittipalvelu taakse.

Botteja täynnä ihan varmasti!

Vierailija
97/288 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että tuo palvelu auttaa menettämään uskon ihmisiin, niin miehiin kuin naisiin.

Vierailija
98/288 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä muutama trolli.

Vierailija
99/288 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasivat tuon Suomi-version tuolla uudella ulkoasulla. Alkuperäinen oli paljon parempi. Piti tuostakin tehdä umpisurkea "sosiaalinenmedia-appi"-tyylinen roskasivusto.

Vierailija
100/288 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä luullaan, että se on tinderi ja blokataan heti, jos pärstä ei miellytä.

Eli joo, ulkonäkökeskeisyys on hyvin vahva tuollakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä