Happy pancake deittisivusto?
Kommentit (288)
Itsellä ollut ilmoitus, mutta ei mitään järkevää ole tullut. Yksi vaikutti mukavalta, mutta olikin näitä "ero ei ihan selvä"-tyyppi. Työkaveri tapasi siellä muutama vuosi sitten kivan tyypin ja ovat olleet siitä asti yhdessä ja joku aika sitten ostivat yhdessä talon ja aiemmin jo menivät kihloihin eli onnistumisiakin on. He ovat noin 50v.
Itselle pisti silmään Pannukakussa lähinnä se, että aamuöisin oli paljon keski-ikäisiä naisia online-tilassa. Useampana yönä nämä naiset olivat vieläpä samoja yöstä toiseen. Ilmeisesti he olivat hoitsuja, jotka yövuorossa kuluttivat työaikaansa tsekkailemalla potentiaalisia kumppaneita. No, meneehän se työaika noinkin. Mutta eikö potilaista pitäisi ensisijaisesti huolehtia sen sijaan, että surffaillaan deittipalstoilla?
Uneton mies kirjoitti:
Itselle pisti silmään Pannukakussa lähinnä se, että aamuöisin oli paljon keski-ikäisiä naisia online-tilassa. Useampana yönä nämä naiset olivat vieläpä samoja yöstä toiseen. Ilmeisesti he olivat hoitsuja, jotka yövuorossa kuluttivat työaikaansa tsekkailemalla potentiaalisia kumppaneita. No, meneehän se työaika noinkin. Mutta eikö potilaista pitäisi ensisijaisesti huolehtia sen sijaan, että surffaillaan deittipalstoilla?
Mitä käytännössä potilaista huolehtivan pitäisi yöllä tehdä? Istua vieressä tarkkailemassa hengitystä?
Uneton mies näki unta hoitsuista ja alkoi uskoa siihen itsekin:
"Itselle pisti silmään Pannukakussa lähinnä se, että aamuöisin oli paljon keski-ikäisiä naisia online-tilassa."
Ok. Se lienee sallittua?
"Useampana yönä nämä naiset olivat vieläpä samoja yöstä toiseen."
Olit siellä siis itsekin aamuöisin yöstä toiseen, kun teit tämän havainnon.
"Ilmeisesti he olivat hoitsuja, jotka yövuorossa kuluttivat työaikaansa tsekkailemalla potentiaalisia kumppaneita."
Kysyitkö heiltä ammatin, työvuorot ja motiivin vai keksitkö itse tämän selityksen?
"No, meneehän se työaika noinkin. Mutta eikö potilaista pitäisi ensisijaisesti huolehtia sen sijaan, että surffaillaan deittipalstoilla?"
Ennen kuin huolestutaan näiden kuvitteellisten hahmojen potilasturvasta niin tässä voi taas palata edelliseen kysymykseeni.
Kyllä olen kokeillut kyseistä deittiä. Ja on ollut seuraa.Vaan paljon haluavat salaseuraa ja seksiä.Vaan miks ei kun molemmille se käy.
Kihloissa ja hääpäivä päätettyna sivustolta löytyneen kanssa. Tuli niitä kummallisuuksiakia siellä vastaan, mutta löysin mitä hain. Sain ihana miehen elämääni.
50+ mies, miksi ihmeessä vedit johtopäätökset yhdestä tapaamastasi naisesta? Uutta matoa vaan koukkuun, niin ne muutkin tekee. Jopa niin, että unohtavat ketä ovat jo lähestyneet... no, semmoista sattuu.
Ja miksi ihmeessä poistit koko profiilin yhden naisen takia? Ko. sivustolla voi estää nimimerkin, jolloin hän ei näy sinulle tai sinä hänelle. Yksinkertaista.
Ap:lle, olen käyttänyt sivustoa. Minua on kiinnostanut ehkä yksi viidestäkymmenestä profiilista. Varattuja ja liian nuoria, jotka lähettävät viestejä.
N48
Tällänen kysymys:jos on poistunut pannarista ja tili on siis piilossa,voiko kyseinen profiili ilmestyä yhtäkkiä jonkun toisen profiilia katsomaan?? Kaverille kävi näin ja nyt hän epäilee että tämä piilotetun profiilin omistaja käy kuitenkin katselemassa muita. Onko kellään vastaavia kokemuksia??
no voi surkia paikka, mieki haen samalla sivulla miestä ja kaikki vonkaa kuvaa ja kun lähetän niin vonkaus loppuu, hah, Se siitä sisäisen kauneuden hausta ja treffeistä, olen aivan tavallisen näköinen, yksi mies innostui ja arvatkaa mistä ruumiinosasta sain häneltä kuvan?
Kesällä oli häissä, joissa vihittiin tuolta sivustolta toisensa löytänyt pari :) Ovat tosi onnellisen oloisia!
entinen missi kirjoitti:
no voi surkia paikka, mieki haen samalla sivulla miestä ja kaikki vonkaa kuvaa ja kun lähetän niin vonkaus loppuu, hah, Se siitä sisäisen kauneuden hausta ja treffeistä, olen aivan tavallisen näköinen, yksi mies innostui ja arvatkaa mistä ruumiinosasta sain häneltä kuvan?
Kantapäästä tai niskasta kenties?
Tuossa on hyvä arvostelu ja sieltä sai ainakin aiemmin liittymislahjan (laukku):
https://kuluttajapossu.blogspot.fi/2013/04/happypancake-on-uusi-100-ilm…
Epätietoinen kirjoitti:
Tällänen kysymys:jos on poistunut pannarista ja tili on siis piilossa,voiko kyseinen profiili ilmestyä yhtäkkiä jonkun toisen profiilia katsomaan?? Kaverille kävi näin ja nyt hän epäilee että tämä piilotetun profiilin omistaja käy kuitenkin katselemassa muita. Onko kellään vastaavia kokemuksia??
Profiilin voi piilottaa eli olla epäaktiivisena, mutta kun kirjautuu seuraavan kerran sisään niin tili on taas aktiivinen. Sen jälkeen tosin profiili on aktiivinen seuraavat 7 päivää ja sitten vasta voi uudestaan piilottaa. Eli hyvin mahdollista että välillä käy pannarissa kuikuilemassa muita...
Tiliähän ei voi kokonaan poistaa! Poistuu kun ollut monta kuukautta piilotettuna.
Tuo aloittajan ongelma on todellinen. Itse 50+ naisena törmään miehiin, jotka eivät lähde edes kahville, ellei tähtäimessä ole loppuelämän suhde. Ajatus on ihan absurdi!
Ei parisuhde ole päätösasia, vain tapaamalla tietää, onko kemiaa yhtään mihinkään.
Ja tuo sitoutumisen vimma. Eikö tässä iässä voisi suhtautua suhteisiin jo vähän vapaammin? Osalla on lapsenlapsia ja iäkkäät vanhemmat joten velvoitteita ja menoja piisaa, välittämättä ei edes jaksa vaativia elämänmuutoksia ja tArvitsee aikaa.
Miksi suhteiden pitää olla niin joko/tai? Eikö me kaikki tarvita ystävyyttä ja läheisyyttä? Hirveä määrä ehtoja ladellaan jo ennen ensitspaamista. Tuntuu hurjalta!
Sormesta? Varpaasta? Nenästä? Hih! Silmästä? Eii-iii, en kestä enää!! Kerro jo, please, jooko?
Mitä Happy Pancakelle on tapahtunut? Sivusto on ihan erinäköinen nyt kuin vielä vähän aikaa sitten.
Miten haku toimii? Entä kuinka profiilin saa piilotettua tai poistettua?
Riittääkö pelkkä nimimerkki? (Ei siis oma etunimi)
Pancakesta tuli äskettäin tehdyn uudistuksen jälkeen täysi pannukakku!
Kokeilin kyseistä sivustoa kahden viikon ajan. Tuona aikana lähetin kahvikutsun seitsemälle ikäiselleni naiselle. Heistä kaksi ei vaivautunut vastaamaan lainkaan, vaikka roikkuivatkin sivustolla jotakuinkin 24/7, kaksi vastasi profiilissani veirailtuaan, että seurani ei kiinnosta, kolme vastasi kysyäkseen lisätietoja. Kaksi näistä kolmesta vetäytyi tarjouksesta myöhemmin johonkin tekosyyhyn vedoten ja yksi lupautui aluksi tulemaan kahvitreffeille.
Tämä treffeille lupautunut nainen antoi viestissä puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan ennen treffien ajankohtaa. Soitin sovittuna ajankohtana naiselle, koska oletin naiviisti, että hän vain halusi jutella treffien ajankohdasta tarkemmin. Nainen kuitenkin alkoi kuulustelemmaan minua puhelimessa sen suhteen, olinko liikkeellä kenties tositarkoituksella, vai miksi olin ylipäätään treffejä ehdottanut. Kun kerroin hänelle, että en ollut suunnitellut asiaa sen kummemmin, vaan halusin käydä treffeillä suunnilleen ikäiseni naisen kanssa ja katsoa, kiinnostaisiko tapailu mahdollisesti jatkossa.
Naiselle tämä ei kuitenkaan näyttänyt riittävän, vaan hän alkoi kertoa, että hänellä ei ole enää varaa "leikkiä" seurustelun kanssa ja hän on hakemassa tositarkoituksella nimenomaan loppuelämän kumppania. Olin hämmentynyt, koska naisen profiilissa mikään ei viitannut tähän eikä myöskään niissä muutamissa viesteissä, joita ehdimme vaihtaa. Tuntui siltä, että naisen profiili ja nainen itse eivät vastanneet juurikaan toisiaan: profiilin mukavalta vaikuttava nainen alkoi vaikuttaa puhelimessa vähemmän mukavalta.
Nainen alkoi myös sanella ehtoja, jotka minun pitäisi täyttää, jotta hän ylipäätään suostuisi treffeille. Kaikki nämä ehdot liittyivät nähdäkseni siihen, olisinko sovelias hänen loppuelämän kumppanikseen. Ja koska en heti ollut valmis sitoutumaan loppuelämän kestävään suhteeseen, nainen kertoi, että treffit jäisivät vain "tapaamiseksi ilman mitään takaa-ajatuksia". Tämän jälkeen hän kysyi, olinko yhä halukas lähtemään treffeille hänen kanssaan. Kun vastasin hänelle, että en ollut, hän alkoi selittää, että voisiko hän kuitenkin soitella minulle joskus myöhemmin ja kenties alkaa ystäväksi. Koska en kehdannut sanoa naiselle suoraan, että en ollut hänestä enää lainkaan kiinnostunut, kerroin sen sopivan ja lopetin puhelun.
Puhelun jälkeen laitoin naisen puhelinnumeron estolistalle ja lakkautin Happy Pancake -sivuston profiilini, koska en halunnut olla kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä. Kaiken kaikkiaan, kokemus oli opettava, sillä olin naiviisti kuvitellut Happy Pancake -sivustoa paikaksi, jonka kautta voisin tutustua ikäisiini naisiin, käydä heidän kanssaan treffeillä ja katsoa, löytyisikö heidän joukostaan naista, jonka kanssa voisi aloittaa uuden seurustelusuhteen.
Koska en enää käytä alkoholia, en viihdy ravintoloissa enkä pidä lainkaan humalaisista naisista, mahdollisuuteni tavata ikäisiäni naisia alueellani on rajallinen. En ole mies, joka alkaa flirttailla ikäisilleen naisille esimerkiksi ruokakaupassa, lenkkipoluilla tai kuntosalilla. En viihdy naisvaltaisissa harrastuksissa enkä ole valmis mihinkään julkiseen deittailutapahtumaan, joita aika ajoin järjestetään esimerkiksi kauppakeskuksissa. En myöskään ole tanssitaitoinen, joten tanssilavat ovat tässä suhteessa poissuljetut.
Summa summarum: Vaikuttaa siltä, että suurin osa näistä deittisivustojen keski-ikäisistä naisista hakee otsa rypyssä ja hampaat irvessä loppuelämän kestävää parisuhdetta, vaikka eivät sitä deittiprofiileissaan suoraan kerrokaan. Osa heistä näyttää olevan vielä lukkiutunut omaan vaatimuslistansa ehdottomuuteen miesten suhteen. Surullista.