Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko pukea sadesäällä tällaiset?

Vierailija
14.10.2023 |

Minulla on vastaavanlainen eli värillinen sadetakki mustat sadehousut, joita oikeasti tarvitsen esim. pyörällä ajaessa.Tällaisissa mainoskuvissa näyttää ihan järkevältä, mutta kun itse pukee, tulee sellainen, että ihan hölmön näköiset, ei tässä ainakaan kehtaa matkanvarrella kaupassa käydä yms. Joo, lapsellista varmaan,.

https://www.etola.net/wp-content/uploads/WR192567_1080_PETRA_400.jpg

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa nolo. Todellakin kehtaisin jos sillä pysyy kuivana.

Vierailija
2/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sun vaatteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan pukea mitä vain jos katson sen toimivaksi.

Vierailija
4/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä on se, et itse tunnet olonsa mukavaksi ja älä välitä muiten mielipiteistä. 

Vierailija
5/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mutta muistan silloin kun aloin pyöräilmeen joka säässä, oli alkuun vähän samaa, että kehtaako näitä, erityisesti housuja laittaa. Mutta äkkiä nolostelu meni ohi eikä kukaan ole koskaan mitään sanonut.

Ja olen kaupassakin uskaltanut käydä nopeasti ruokaostokset tekemässä.

Ja minulla ne vieläpä näyttää enemmän sadeasulta, sellainen sininen Rukka-puku. Tuo kuvan pukuhan on jopa tyylikäs.

Vierailija
6/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinitytölläkin on tuollaiset, joten se kovin nolo voi olla, jos teinikin suostuu käyttämään! :) Kouluun tosin laittaa vain takin, mutta harrastuksessa tarvii myös housuja.

Vierailija
7/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietenkään

Vierailija
8/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää. Kaupassa katsoo vaan että ei aivan vettä ja kuraa valuvana sinne mene sotkemaan.

Vierailija
9/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sadeasu on kirkkaan oranssi heijastimellisia. Sitten kuoritakki, joka käytön pyöräillessä on kirkkaan keltainen heijastimilla. Hyvin kehtaan käydä kaupassa matkalla

Vierailija
10/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole kiinteitä heijastimia noissa? Tossa kuvassa ei ainakaan näy mitään sellaista.

Vierailija
11/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun randomin vaatteet kaupassa? Varsinkin sateella sadevaatteet? Kasva aikuiseksi. 

Vierailija
12/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias. Kehtaan pukea mitä vaan normaalia vaatetta. Kumisaappaissa (sellaiset mustat Nokian Kontiot, oikein perunannostajan saappaat) lompsin Helsingin keskustassa, jos sadepäivä on. Huomaan kyllä erottuvani, mutta minullapa on kuivat sukat ja lämpimät varpaat. Valitsen sen.

Vierailija
13/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mustat sadehousut toimii, niiistä ei juuri huomaa, että ovat "kumia", näyttää miltä tahansa ulkohousuilta.

Vierailija
14/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jälkikäteen nolottaa vaan se, että aikoinaan on istunut koulupäiviä litimärissä farkuissa vain siksi, että ei kehdannut laittaa sadehousuja jalkaan. Pyörällä polkiessahan housut kastuu heti märiksi. 

Vierailija
15/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tuo takki on niin ruman värinen.

Minulla on kirkkaanvihreä sadetakki.

Vierailija
16/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua jälkikäteen nolottaa vaan se, että aikoinaan on istunut koulupäiviä litimärissä farkuissa vain siksi, että ei kehdannut laittaa sadehousuja jalkaan. Pyörällä polkiessahan housut kastuu heti märiksi. 

Teinit ovat kautta aikojen ennemmin kastuneet ja palelleet kuin pukeutuneet järkevästi.

Vierailija
17/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs setti. Ei mikään kalastajamalli. Itse voisin kyllä mennä kaupassa käymään nuo yllä. Tavallisen ulkoiluvaatteen näköinen.

Vierailija
18/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys kuuluukin, kehtaisitko harrastaa seksiä kumisaappaat jalassa?

Vierailija
19/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oikea kysymys kuuluukin, kehtaisitko harrastaa seksiä kumisaappaat jalassa?

Ööh, miksi kukaan sellaista haluaisi? Aika hankalaakin sängyssä jotkut painavat likaiset kumpparit jalassa. Outo.

Vierailija
20/20 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia takkeja näkee kaupungilla 13 tusinassa, jos on sateinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi