Happy pancake deittisivusto?
Kommentit (288)
Kyllä suurin osa happypancakessa olevista +50 Naisista ylipainoisia.Täynnä itseään ja kranttuja.Hirveät vaatimukset Miehestä siksi varmaan yksinään.Kuukaudesta toiseen pannarissa etsivät sitä unelmien Prinssiään.Voisi sanoa ettei sellaiset Daamit kiinnosta pätkän vertaa.
Hyvä deittisivusto - http://be2.fi Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Oma kokemukseni Pancakesta on se, että siellä on lähinnä huononnäköisiä naisia, ikään katsomatta. Olen ollut siellä nyt n. 2 viikkoa ja yhtään hottista tai edes kiinnostavan näköistä ei ole tullut vastaan.
Tämä saitti näyttäisi olevan Tinderissä pärjäämättömien kohtauspaikka.
Itsellä ja lähipiirissä hyviä kokemuksia. Jonkin aikaa viestitelty, sitten tavattu ja hyviä tyyppejä ollut. On tietenkin myös seksin vonkaajia mutta niin on muuallakin. Parempi kuin Tindet kun on muutakin esittelytekstiä eikä vaan kuva.
Kuulostaa siltä, kun olisi nyt hiukan mennyt tunteisiin sinulla ja vedit hätäiset johtopäätökset ilman järjenhäivää. Nimittäin minä ainakin olen juuri tuollaisia kyselevä nainen.
Se kysely on täysin normaalia ja tervettä. Se luo pohjaa sille tutustumiselle. Mikäli mies huijaa ja hakee vain seksiseuraa, hän toimii pääsääntöisesti juuri niin, että sepittää hakevansa suhdetta. Lirkuttelee itsensä treffeille ja luulee, että päivällisen jälkeen seuraa seksiosuus.
Tuo nainen, niinkuin minäkin, on täysin kypsä pelleilyyn. Sinun suhteesi hän oli varmasti tosissaan. Mutta tuskin ryppyotsainen tai ilkeä. Tiukka hän oli puheissaan ja piti hienosti puoliaan. Ei alistu liitelevien pellejen pyöriteltäväksi.
Noissa treffisivustoissa jo ihan keskivertonäköiset naiset saa viikossa kymmeniltä miehiltä viestejä. Yritä ymmärtää. Siihen väsyy. Siitä määrästä on mahdoton seuloa hyviä miehiä jos te miehet ette ota vastuuta omasta käytöksestänne. Jos koet olevasi hieno ja hyväkäytöksinen herrasmies todista se.
Jos olisit lähtenyt tapaamaan jänistämisen sijaan ja kohdellut häntä kauniisti ja kohteliaasti ehkä olisit saanut esiin kauniin, herkän ja haavoittuvaisemman puolen. Nähnyt mikä hän todellisuudessa on. Toki ehkä parikin tapaamista siihen voi mennä. Mutta sinä sähläsit.
Ei kukaan täyspäinen nainen todellakaan kuvittele, että mies lupaa suhteen sillä, että vastaa etsivänsä loppuiän suhdetta. Päinvastoin. Aika harva nainen on kiinnostunut lyömään hynttyitä yhteen noin vain. Vaikka tosissaan suhdetta etsii. Ja hyvin harva toisella kierroksella enää haluaa mieheltä taloudeölista turvaa, lapsiperhearkea saati mennä naimisiin. Ne asiat on nähty ja miehelläkin pitäisi ne olla käsitelty ja mappi öössä. Uuden elämän alku uusilla tuulilla ja positiivisessa hengessä. Raikkaan kumppanin kanssa.
Ja kuulostaa pahoin siltä, että sinulla on edelliset erot mielessä painolastina käsittelemättä. Naisviha haisee kauas.
Mikäli et missään koe kohtaavasi tutustumisen arvoista naista on syytä katsoa peiliin. Hyviä fiksuja naisia on maailma täynnä. Lenkkipoluilla, ruokakaupassa, kahviloissa, kuntosalilla, pannarissa... se on sinun tehtäväsi pistää oma ns. paskasi kasaan. Ennemmin et ole kykenevä edes aloittamaan satumnsista keskustelua. Koska hyvät motiivisi peittyvät negatiivisten tunteiden alle. Mikäli et pysty tarjota hyviä viboja ja näyttää heti olebasi selkärangallinen ja luotettava mies, et ole yhdenkään naisen mielestä vähääkään kiinnostava.
Suosittelen terapiaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni Pancakesta on se, että siellä on lähinnä huononnäköisiä naisia, ikään katsomatta. Olen ollut siellä nyt n. 2 viikkoa ja yhtään hottista tai edes kiinnostavan näköistä ei ole tullut vastaan.
Tämä saitti näyttäisi olevan Tinderissä pärjäämättömien kohtauspaikka.
Miltä sinä näytät? Itse joskus ollut tuolla ja kyllästynyt, kun ei näytä löytyvän miehiä jotka ovat kiinnostuneita omasta ulkonäöstään.
Nyt en ole missään vaikka vapailla markkinoilla olenkin. Tinderiä harkitsin vaikka siellä hirveä homma seuloa niitä pimpin perässä juoksijoita ja kaikenmaailman "nieletkö vai syljetkö" aloitusviestejä sateli. Nykyään kuitenkin vaatii puhelinnumeron niin en edes harkitse sitä enää.
Ohoh, Sinä sentään olet päässyt treffeille. Minä en ole edes päässyt niin pitkälle. Ei tosiaan tunnu kiinnostavan naisia. Lähettämäni viestit ovat olleet asiallisia mutta joko niihin ei olla vaivauduttu edes vastaamaan tai kun on joskus jopa käynyt tuuri että on sovittu tapaaminen, niin sitten ollaankin tultu toisiin ajatuksiin ja sanottu että on tultu mietittyä että ei kannata...liekö sitten sovittu useamman kanssa. Vaikka en ole mikään mr Finland, niin olen kuitenkin naisia kohdellut hyvin, ei vaan tunnu kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä kukaan vastaa viesteihin.
Mitä ne ihmiset siellä sitten tekevät? Odottavat sitä unelmien prinssiä/prinsessaa?
Kyllä, juuri näin. Lapset tehty, nyt saattaisi olla aikka sinullekin. Onko se ollut syynä eroon ettei ole ennen ollut aikaa puolisolle?
Siellä on vaan kranttuja, jotka eivät osaa kommunikoida tai halua, vaikka et lähestyisi tyyliin Sulla on hyvät tissit - aloituksella.
Ajanhaaskausta koko sonta.
Kävin yhden naisen kanssa treffeillä, jonka tapasin tuolla sivulla, mutta oli aivan kauhea elitisti, jolla oli psykoosit tulilla...
En etsinyt seuraa enää tuon jälkeen kyseiseltä sivustolta.
Käyttäjäkokemusta Pannarista ehti kertyä vajaan viikon profiilin luomisesta kun tuleva aviomieheni mut sieltä bongasi❤️
Omalle kohdalleni sattui pelkästään mukavanoloisia tyyppejä, asiallisia yhteydenottoja ja mukavaa rupatteluseuraa.
Tapasimme, rakastuimme ensisilmäyksellä, muutimme saman katon alle ja kihlauduimme.
Tästä leikkimielisestä kirjautumisesta on kulunut nyt reilu vuosi enkä voisi onnellisempi olla!
Kyllä totuus on, että juuri miehet ovat ylipainoisia, itsestään huolta pitämättömiä niin henkisesti kuin fyysisesti. Ero on vain siinä, että juuri nämä miehet lähestyvät omaa tasoaan huomattavasti parempaa naista
Hyvä vinkki kaikille. Hakekaa omaa tasoanne olevaa seuraa ja kunnioittakaa ikä ym toiveita. Olkaa liikkellä myös ajantasaisilla kuvilla ja tiedoilla! On ikävää mennä treffeille ja todeta, että kuva oli 10 vuotta vanha, on ketjupolttaja, vaikka profiilissa lukee, että on satunnaispolttaja ja ylipainoa on 30 kg, vaikka profiilissa ilmoittaa olevansa normaalipainoinen. Alkaa treffailu kyllästyttää näin!
Voi ei kirjoitti:
Kyllä totuus on, että juuri miehet ovat ylipainoisia, itsestään huolta pitämättömiä niin henkisesti kuin fyysisesti. Ero on vain siinä, että juuri nämä miehet lähestyvät omaa tasoaan huomattavasti parempaa naista
Taitaa se parempi taso olla korvien välissä.
Olkoon vaan kranttuja naisia, ehkä he ovat varmuuden vuoksi varovaisia naisia, sillä heillä saattaa olla myös huonoja kokemuksia meistä miehistä. Olisi silti kiva ansaita sellaisen naisen luottamus ainakin sille tasolle, että vois jutella kasvotusten. Tuskin hän, enkä minä ollaan ihmissyöjiä ;) / Vili
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vaan kranttuja, jotka eivät osaa kommunikoida tai halua, vaikka et lähestyisi tyyliin Sulla on hyvät tissit - aloituksella.
Ajanhaaskausta koko sonta.
Aika hurjaa väität, valitan että näin on käynyt, sillä eihän se ole sinun vika että sinulla on tissit. Kyseinen mies käytöskouluun. / Vili
En ole kuullutkaan moisesta sivustosta. Miten suhtautuu käyttäjien tietoihin, jakeleeko yhtä auliisti kuin Tinder? Maksullinen?
50+ mies kirjoitti:
Kokeilin kyseistä sivustoa kahden viikon ajan. Tuona aikana lähetin kahvikutsun seitsemälle ikäiselleni naiselle. Heistä kaksi ei vaivautunut vastaamaan lainkaan, vaikka roikkuivatkin sivustolla jotakuinkin 24/7, kaksi vastasi profiilissani veirailtuaan, että seurani ei kiinnosta, kolme vastasi kysyäkseen lisätietoja. Kaksi näistä kolmesta vetäytyi tarjouksesta myöhemmin johonkin tekosyyhyn vedoten ja yksi lupautui aluksi tulemaan kahvitreffeille.
Tämä treffeille lupautunut nainen antoi viestissä puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan ennen treffien ajankohtaa. Soitin sovittuna ajankohtana naiselle, koska oletin naiviisti, että hän vain halusi jutella treffien ajankohdasta tarkemmin. Nainen kuitenkin alkoi kuulustelemmaan minua puhelimessa sen suhteen, olinko liikkeellä kenties tositarkoituksella, vai miksi olin ylipäätään treffejä ehdottanut. Kun kerroin hänelle, että en ollut suunnitellut asiaa sen kummemmin, vaan halusin käydä treffeillä suunnilleen ikäiseni naisen kanssa ja katsoa, kiinnostaisiko tapailu mahdollisesti jatkossa.
Naiselle tämä ei kuitenkaan näyttänyt riittävän, vaan hän alkoi kertoa, että hänellä ei ole enää varaa "leikkiä" seurustelun kanssa ja hän on hakemassa tositarkoituksella nimenomaan loppuelämän kumppania. Olin hämmentynyt, koska naisen profiilissa mikään ei viitannut tähän eikä myöskään niissä muutamissa viesteissä, joita ehdimme vaihtaa. Tuntui siltä, että naisen profiili ja nainen itse eivät vastanneet juurikaan toisiaan: profiilin mukavalta vaikuttava nainen alkoi vaikuttaa puhelimessa vähemmän mukavalta.
Nainen alkoi myös sanella ehtoja, jotka minun pitäisi täyttää, jotta hän ylipäätään suostuisi treffeille. Kaikki nämä ehdot liittyivät nähdäkseni siihen, olisinko sovelias hänen loppuelämän kumppanikseen. Ja koska en heti ollut valmis sitoutumaan loppuelämän kestävään suhteeseen, nainen kertoi, että treffit jäisivät vain "tapaamiseksi ilman mitään takaa-ajatuksia". Tämän jälkeen hän kysyi, olinko yhä halukas lähtemään treffeille hänen kanssaan. Kun vastasin hänelle, että en ollut, hän alkoi selittää, että voisiko hän kuitenkin soitella minulle joskus myöhemmin ja kenties alkaa ystäväksi. Koska en kehdannut sanoa naiselle suoraan, että en ollut hänestä enää lainkaan kiinnostunut, kerroin sen sopivan ja lopetin puhelun.
Puhelun jälkeen laitoin naisen puhelinnumeron estolistalle ja lakkautin Happy Pancake -sivuston profiilini, koska en halunnut olla kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä. Kaiken kaikkiaan, kokemus oli opettava, sillä olin naiviisti kuvitellut Happy Pancake -sivustoa paikaksi, jonka kautta voisin tutustua ikäisiini naisiin, käydä heidän kanssaan treffeillä ja katsoa, löytyisikö heidän joukostaan naista, jonka kanssa voisi aloittaa uuden seurustelusuhteen.
Koska en enää käytä alkoholia, en viihdy ravintoloissa enkä pidä lainkaan humalaisista naisista, mahdollisuuteni tavata ikäisiäni naisia alueellani on rajallinen. En ole mies, joka alkaa flirttailla ikäisilleen naisille esimerkiksi ruokakaupassa, lenkkipoluilla tai kuntosalilla. En viihdy naisvaltaisissa harrastuksissa enkä ole valmis mihinkään julkiseen deittailutapahtumaan, joita aika ajoin järjestetään esimerkiksi kauppakeskuksissa. En myöskään ole tanssitaitoinen, joten tanssilavat ovat tässä suhteessa poissuljetut.
Summa summarum: Vaikuttaa siltä, että suurin osa näistä deittisivustojen keski-ikäisistä naisista hakee otsa rypyssä ja hampaat irvessä loppuelämän kestävää parisuhdetta, vaikka eivät sitä deittiprofiileissaan suoraan kerrokaan. Osa heistä näyttää olevan vielä lukkiutunut omaan vaatimuslistansa ehdottomuuteen miesten suhteen. Surullista.
Tottakai sinulla on taka-ajatuksia, jos olet mies - mutta ahdistelisitko naista treffeillä? Eli nainen halusi vain tietää, pysyvätkö taka-ajatukset TAKA-ajatuksina, vai mangutko heti ilmaisia seksipalveluja.
Edelliseen vielä kommentoin, nainen olisi ollut valmis treffeille, vaikka sanoit ettet halua olla hänen kanssaan - jo ennen kuin olit edes tavannut häntä..! Tästä huolimatta, otit nokkiisi. Oot sä kans...
Antisosiaalisia naisia.