Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Happy pancake deittisivusto?

Vierailija
09.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut tuota? Kokemuksia?

Kommentit (288)

Vierailija
41/288 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeräksi ja huonosti toimivaksi on HP muuttunut, tökkii ja hävittää kirjoituksia ihan miten sattuu.

Vierailija
42/288 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolta uudesta enää löytää kuvattomiin profiileja? Laittoi hakukriteereiksi mitä tahansa, tai vaikka ei mitään, niin yhtään kuvatonta ei tule näkyviin. Itsekin olen kuvaton, joten en sitten näy missään, vaikka kuinka sopisin jollain spesiaalilla yksityiskohdalla jonkun hakukriteereihin. Harvinaisen huono uudistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/288 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata!

Olin puolivuotta happarissa ja ihan täyttä kuraa oli.

Suurin osa naisista ei vastannut takaisin, vaikka samoja mielenkiintoja ja arvoja oli pilvin pimein.

Osa vastasi niin myöhään, että kiinnostus heihin katosi odotellessa vastausta.

Osa ei käytä palvelua ikinä, eivätkä suostu profiliaan poistamaan.

Muutamat käyttäjät olivat erittäin laiskoja keskustelemaan.

Muutamat vaativat unelmien prinssiä.

Pelkkiä koiranomistajia, yh-mammoja, diivoja ja introverttejä siellä on, joten olkaa varuillaan.

Ei kaduttanut happarista lähtö yhtään!

Vierailija
44/288 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata!

Suurin osa naisista ei vastannut takaisin, vaikka samoja mielenkiintoja ja arvoja oli pilvin pimein.

Pelkkiä koiranomistajia, yh-mammoja, diivoja ja introverttejä siellä on, joten olkaa varuillaan.

Ja sinä olet?

Vierailija
45/288 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata!

Ja sinä olet?

Entäs sinä?

Vierailija
46/288 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku-72 kirjoitti:

Sama fiilis tuli mullekin! Osaako kukaan vinkata mikä olis parempi +40 nettitreffipaikka? Oon vasta vapautunut 20 vuoden suhteesta näille ”markkinoille”.

Parempi ja parempi. Ei p**** punniten parane. Kaveri oli mm. Eliittikumppanissa, voi luoja....

Eli se on ihan tuurista kiinni. Tinder on ainakin näppärä ja paljon käyttäjiä, jos on yhtään pelisilmää eli seuloo ne pelurit sieltä pois X.

Uteliaisuuttani kysyn, mitä tarkoittaa tuo Eliittikumppani -heittosi? Oliko hyvä vai huono vai mitä?

Vierailija
47/288 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pannukakku.

Kukaan ei vastaa asiallisiin viesteihin, että siitä voi päätellä paljon, että millaista porukkaa siellä on.

Minulle riitti 3kk:n kokeilu.

Vierailija
48/288 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pannukakku.

Kukaan ei vastaa asiallisiin viesteihin, että siitä voi päätellä paljon, että millaista porukkaa siellä on.

Minulle riitti 3kk:n kokeilu.

Ehkä ne toiset hukkuivat viesteihin tai sitten olet ruma ja köyhä.

Vierailija
49/288 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vasta menin sinne. Ihan vaan se kiintiö yh-mamma. Eikä tuo vielä sano mitään siitä kannattiko. En ketään pakota mihinkään ja varmaan se miksi ihmiset notkuu siellä voi kenties johtua puhelimesta et se sivu on jäänyt päälle...? Ja itse en osaa oikein vastata mitään viesteihin missä on elämän stoori ja tietää jo nyt ettei tuu onnistuu vaik samoja asioita pitää tärkeenä. Pitäskö vaan vastata kuten työpaikkahakijalle.. valinta ei osunut sinuun :)

Vierailija
50/288 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäonnistunut tämä uusi versio pannarista. Ei esimerkiksi enää toimintoa, josta näkisi, onko viestin saaja lukenut viestin. Ja nimimerkillä ei enää pysty ketään etsimään. Kuvattomia ei näytetä ollenkaan. Laitoin palautetta asiasta, mutta he eivät ottaneet mitään kantaa.

Mitä pannarissa oleviin miehiin tulee, olen yllättynyt, etteivät edes viitsi vastata mitään asialliseen viestiin. Ja ei, en ole ruma. Mietityttää, miksi he yleensä ovat koko palvelussa.

Vierailija
51/288 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimpään viestiin mitä on lähettänyt tulee oikeeseen alanurkaan näkyviin himmeesti teksti mikä ilmaisee kun vastapuoli on viestin lukenut, tai siis käytännössä avanut viestiketjun. Itse en ainakaan löydä enää uudessa versiossa missä näkyisi profiilien aktiivisuus, vanhassa versiossa näkyi milloin on viimeksi ollut aktiivinen. Paljon on karsittu hyviä ominaisuuksia pois tästä uudesta versiosta, omalla paikkakunnalla on enää vastapuolen käyttäjiä murto-osa enää siihen nähden mitä ennen oli vanhalla versiolla. En itsekkään pidä uuden sivuston ulkoasusta ja käyttöliittymä on todella huonosti toteutettu.

Vierailija
52/288 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan vastaavia kokemuksia miehistä. Tyyliin heti pitäisi muuttaa yhteen ja hankkia lapsia. Onneksi olen jo 45 vuotta, niin lapsi asia on sillä tavoiteltu. Minä haluaisin vain kahden aikuisen mukavan "vapaa-ajan" suhteen ilman yhteistä arkea.

Vierailija
53/288 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykää MAtchiin. Monella kaverilla hyvät kokemukset, vaikka pikkuisen vissiin maksaakin.

Ollaan 35-45 ikäisiä.

Vierailija
54/288 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kaikilla yhteydenottajilla. Ei vain lukutaito riitä kun ykssilmäisellä taidetaan lukea. Kun nyt on se lapsi ja pari lemmikkiä.

No aikansa kutakin ja kaikenlaista yrittäjää tunkee puskistakin... Kivempi tuntea vaikka joku koirallinen tms ja saada hyvä mieli ihan vaan siksi.

Minusta elämässä opitaan ja jonain päivänä asiat menevät jengoilleen ja oppi alkaa tuottaa hedelmää.

Niität mitä kylvät...

Vierailija
55/288 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan aloittaja ja muutkin, jotka ihmettelevät naisten käytöstä tälläkin deittipalstalla. Miesten taso on todella huono. ( niin varm naistenkin ). Kaiken maailman surkeat ylijäämämiehet ahdistelevat omaa tasoaan parempia puolisoehdokkaita niin että täytyy laittaa jopa estoja joillekin miehille. Naiset tekevät varm tätä samaa, mutta väittäsin että miehet tekevät sitä paljon enrmmän ja realiteetit eivät varm ole kohdallaan kun 50-v ruma tavismies hakee seuraa 30-vuotiaista kaunottarista tai 70-v seniili hakee seuraa 40- v tasokkaista naisista vakuuttaen viriiliyyttään. Sitten ihmetellään naisten reaktioita! Hakekaa tasoistanne seuraa ja kunnioittakaa ikä- ja muitakin toiveita arvon miehet!

Vierailija
56/288 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama pätee myös miehiin. Haeissä on tosi paljon pelkkiä seksin hakijoita. Nyt olen vuosia seurannut näitä nettitreffipalstoja. Silloin tällöin käyn katsomassa mitä siellä on, onko väki vaihtunut. Paljon on samoja kasvoja,145 jopa parikymmentävuotta ollut siellä. Toisista kun näkee milloin ovat sinne kirjautuneet.

En tiedä mitä naiset/miehet hakevat, sitä tarkoin kriteerein kirjattua prinssiä ja prinsessaa. Itse en noihin enää usko, mutta huvitan itseäni joutoaikana tutkailemalla sivuja. En edes usko, että kukaan siellä hakee muuta kuin hetken viihdettä.

Minä olen sopeutunut yksinäisyyteen, ei tule enää pettymyksiä.

Vierailija
57/288 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyseisellä sivustolla ihan vakituista seuraa etsin. Ei ole tärpännyt ja oman ikäiset naiset ei vastaa viesteihin.

M34

Vierailija
58/288 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin eri deittipalstaa tutkailleena voin todeta, ettei niissä juurikaan minkäänlaisia eroja ole "tarjonnan" suhteen. Kaikissa niissä ovat ne omien lastensa ikäisille nuorille ehdottelevat papat ja mammat, yhden illan juttuja metsästävät, pakonomaisesti paria etsivät ja sitten ne ihan oikeat helmet.

Itse parikymppisenä naisena olen pitänyt eniten HP:sta, sieltä kun löysin rakkaan avomieheni. En nykyisestä päivityksestä tai ulkonäöstä tiedä, silloin kun sivustolla itse olin pidin sitä helppokäyttöisenä ja miellyttävän näköisenä. Ja itse pärjäsin kuvattomana silloin oikein hyvin, sain joka päivä useita viestejä eri miehiltä. Viimeksi mainittu ei tosin ollut ihanteellinen tilanne, niiden mukavien tapausten joukkoon kun mahtui aivan liikaa näitä lähemmäs viisikymppisiä ukkoja, jotka kuvittelivat olevansa hyvinkin kovassa huudossa opiskelijanaisten keskuudessa. Eivät muuten ole.

Vierailija
59/288 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee edelleen kun ennenkin, känniset, onnettomat surkimukset tulevat örveltömään ja ahdistelemaan baaritiskille naisia , nyt sama tapahtuu deittipalstojen kautta 😖

Ei ikinä tätä enää!!!

Vierailija
60/288 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika mitä kuraa sitä tuleekin luettua, en tarkoita sinua AP, itselläni muutama vastaava keissi, mutta nämä hörhöt mitkä etsii sitä täydellistä turbolover adonista tummilla hiuksilla ja kuumalla latino verellä, älyhoi, kannaattaa miettiä mitä tapahtuu siinä vaiheessa kun ikää alkaa tulla lisää, seon vaan se ikävä ihmisen fysiologinen juttu että kaikki meistä kurpsahtaa jollain tavalla. Sen verran vielä että, nämä möhömahaiset epäviehättävät karvanaama hirviöt on aika lailla ainoita luottamuksen arvoisia jurmuja, ei ole vara kato lähtä peuhaan kun se yhdenkin löytäminen oli niin alytön tehtävämahdoton. Ja tiedän että kirjoitukseni on täynnä virheitä, DeALwItHIT. Peace

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän