Happy pancake deittisivusto?
Kommentit (288)
Testi, Suomi24. Olen lapseton mies 51v. Laitetaan Oulu alueeksi ja ikähaarukka -5/+5 eli 46-56, naps 152 kpl. Otetaan kuvattomat pois, naps 37 kpl, kaksi ehdotonta no no minulle, lapset ja tupakointi pois, naps 11 kpl. Lemmikitkin on vähän siinä ja siinä, pois naps 6kpl. Eikun testaamaan.....
Vierailija kirjoitti:
Testi, Suomi24. Olen lapseton mies 51v. Laitetaan Oulu alueeksi ja ikähaarukka -5/+5 eli 46-56, naps 152 kpl. Otetaan kuvattomat pois, naps 37 kpl, kaksi ehdotonta no no minulle, lapset ja tupakointi pois, naps 11 kpl. Lemmikitkin on vähän siinä ja siinä, pois naps 6kpl. Eikun testaamaan.....
Aika kova alkukarsinta sinulla ottaen huomioon, että varmaankin suurimmalla osalla naisista on lapsia tuossa ikäluokassa.
Itse olen tuolla happypancakessa, minusta se on näistä paras.
M35
Veikkaan että Happypancake on parhaimpia dettisivustoja joita löytyy. On tosin vasta mututuntumaa koska ei ole vielä paljon kokemuksia aiheesta. Muut sivustot ovat joko maksullisia tai täynä feikkejä.
Ei taida nykyisessä happypancakessa pärjätä kuvattomana? :/ Onko niin että jos ei halua laittaa kuvaansa koko maailman pällisteltäväksi niin joutuu olemaan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida nykyisessä happypancakessa pärjätä kuvattomana? :/ Onko niin että jos ei halua laittaa kuvaansa koko maailman pällisteltäväksi niin joutuu olemaan yksin?
Eiköhän se tutustuminen ole helpompaa kuvallisena. Eikä sitä kuvaa nää kuin sinne palveluun kirjautuneet. Itsekin varmaan mielummin katselet niitä kuvallisia profiileja?
Minulle on happypancakessa jonkun verran kuvattomat naiset lähestyneet. On vaan vähän hassua kun itsellä 4-5kuvaa ja vastapuolella ei yhden yhtä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tutustuminen ole helpompaa kuvallisena. Eikä sitä kuvaa nää kuin sinne palveluun kirjautuneet. Itsekin varmaan mielummin katselet niitä kuvallisia profiileja?
Minulle on happypancakessa jonkun verran kuvattomat naiset lähestyneet. On vaan vähän hassua kun itsellä 4-5kuvaa ja vastapuolella ei yhden yhtä.
M35
Olen nainen, joka tekee aloitteita sopivalta vaikuttaville profiileille. Jos mies ylipäätään vastaa myönteisesti, laitan seuraavaan viestiin tuoreen kuvani.
Näin toimien en usko menettäväni mitään, vaikka ei ole kuvaa julkisena.
Koska elämäntilanteeni ja kriteerini jo karsivat suurimman osan miesprofiileista, niin laitan aloitteita kuvattomillekin.
Tuossa ylempänä oululainen herra karsii kuvattomat profiilit, jolloin jääkin enää murto-osa jäljelle. Suosittelen pyytämään kuvaa, jos profiili muuten vaikuttaa hyvältä. Turha urputtaa, että jää vain 6 kpl profiileja. Minulle niitä jää yleensä alkukarsinnan jälkeen puolet vähemmän, vaikka joustan lemmikeistä ja lapsistakin!
Eihän siellä kukaan vastaa viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä kukaan vastaa viesteihin.
Mitä ne ihmiset siellä sitten tekevät? Odottavat sitä unelmien prinssiä/prinsessaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Katselen yhtälailla kuvattomia ja kuvallisia profiileja, enemmän kiinnostaa kuitenkin se esittelyteksti kuin kuvat. Liian hyvännäköisille miehille en edes uskaltaisi laittaa viestä.
Olen tällainen muinaisjäänne kun minusta ei ole ikinä ollut minkäänlaista kuvaa netissä, on melkoisen iso kynnys se sinne laittaa.
Monilla naisilla olen huomannut lukevan, että "En vastaa kuvattomiin profiileihin"
M35
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla olen huomannut lukevan, että "En vastaa kuvattomiin profiileihin"
M35
Taitavat olla niitä naisia joilla valinnanvaraa riittää. Itse olen puolierakko ja etsin toista samanlaista niin kapeat on markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Taitavat olla niitä naisia joilla valinnanvaraa riittää. Itse olen puolierakko ja etsin toista samanlaista niin kapeat on markkinat.
Ihan tavallisia perusnättejä naisia mun mielestä. Voihan se olla, että tulee niitä viestejä 100 päivässä muutenkin, toisin kuin itselle.
M35
M47 hpc käyttäjän kannalta hyvä, ilmainen ja selkeä ja helppo käyttää. Ilman kuvaa turha odottaa mitään kontaktia ja yksityiset kuvat turn off. Naiset sivustolla lähinnä elämäntapa deittailioita tai seinäruusuja jotka etsivät mahdotonta tai eivät tiedä mitä haluavat, flirtit ja viestit harvinaisia, kuka sieltä mitään löytää ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ihan tavallisia perusnättejä naisia mun mielestä. Voihan se olla, että tulee niitä viestejä 100 päivässä muutenkin, toisin kuin itselle.
M35
Perusnätit tavalliset täyspäiset naiset ovat yleisesti ottaen aika suosittu ryhmä:)
Mikä vika koiranomistajissa on ? Suomessa aika isolla osalla ihmisiä on koira ?
Oiskohan tuola happypancakessa nättejä ja asiallisia varattuja naisia? Victoria milanin tarjonta todella heikkoa.
Minulla ihan tuore kokemus, tapasin maaliskuussa pannukakussa itseäni nuoremman miehen, joka kertoi tykkäävänsä vanhemmista naisista. Omien sanojensa mukaan oli vapaa ja hänellä ei ollut lapsia. Kuvaa hänellä ei profiilissa ollut, enkä sellaista saanut vaikka pyysinkin. Melko pian kuitenkin alkoi viestit olla seksiin liittyviä,,, vaihdettiin kuitenkin puhelinnumeroita, mutta viestiteltiin myös deittisivuilla. Ensin alkuun puheluita ja viestejä tuli päivittäin montakin, kuvaa en edelleen saanut, vaikka hän olisi voinut lähettää sen puhelimeeni. Minulta kuitenkin pyysi koko ajan uusia kuvia, jopa olisi halunnut kuvan mun takapuolesta. Sellaista en kuitenkaan suostunut lähettämään, jutut puhelimessa menivät aina pikku hiljaa seksiin ja luukenkin että masturpoi puheluiden aikana.
Neljä kuukautta oltiin yhteyksissä, vaikka välillä hän teki ihmeellisiä katoamis temppuja, sulki puhelimen tai ei vastannut viesteihin eikä puheluihin. Aina joku kummallinen selitys löytyi, joita en kuitenkaan kaikkia uskonut. Vihdoin viime viikolla, sovittiin tapaaminen, hän lupasi ajaa 100 km:n päästä luokseni ja sen jälkeen voisimme katsoa mihin se johtaa. Odotin koko maanantai päivän hänen tulemistaan, olin jopa tehnyt omaan päivääni muutoksia tapaamisen vuoksi.
Lähetin hänelle viestin, tarkistaakseni onko tulossa. Huomasin että oli taas sulkenut puhelimen, enkä saanut mitään selvitystä asiaan. Harmitti ja oli todella pettynyt olo,,., neljä kuukautta turhaa odottamista.
Pyysin häntä poistamaan yhteystietoni ja kerroin keskittyväni miehiin, jotka pitävät sen mitä lupaavat.
Tänä aamuna vihdoin sain häneltä viestiä, kertoi olevansa mökillä kaverin kanssa ( mies tai nainen? )
pyysi myös minua poistamaan yhteystietonsa. Poistettu on ja elämä jatkuu, mutta ko deittisvuilta poistan profiilini ja toivon tapaavani sen oikean livenä.
Kiitos jos jaksoit lukea kokemukseni.
merefest kirjoitti:
Minulla ihan tuore kokemus, tapasin maaliskuussa pannukakussa itseäni nuoremman miehen, joka kertoi tykkäävänsä vanhemmista naisista. Omien sanojensa mukaan oli vapaa ja hänellä ei ollut lapsia. Kuvaa hänellä ei profiilissa ollut, enkä sellaista saanut vaikka pyysinkin. Melko pian kuitenkin alkoi viestit olla seksiin liittyviä,,, vaihdettiin kuitenkin puhelinnumeroita, mutta viestiteltiin myös deittisivuilla. Ensin alkuun puheluita ja viestejä tuli päivittäin montakin, kuvaa en edelleen saanut, vaikka hän olisi voinut lähettää sen puhelimeeni. Minulta kuitenkin pyysi koko ajan uusia kuvia, jopa olisi halunnut kuvan mun takapuolesta. Sellaista en kuitenkaan suostunut lähettämään, jutut puhelimessa menivät aina pikku hiljaa seksiin ja luukenkin että masturpoi puheluiden aikana.
Neljä kuukautta oltiin yhteyksissä, vaikka välillä hän teki ihmeellisiä katoamis temppuja, sulki puhelimen tai ei vastannut viesteihin eikä puheluihin. Aina joku kummallinen selitys löytyi, joita en kuitenkaan kaikkia uskonut. Vihdoin viime viikolla, sovittiin tapaaminen, hän lupasi ajaa 100 km:n päästä luokseni ja sen jälkeen voisimme katsoa mihin se johtaa. Odotin koko maanantai päivän hänen tulemistaan, olin jopa tehnyt omaan päivääni muutoksia tapaamisen vuoksi.
Lähetin hänelle viestin, tarkistaakseni onko tulossa. Huomasin että oli taas sulkenut puhelimen, enkä saanut mitään selvitystä asiaan. Harmitti ja oli todella pettynyt olo,,., neljä kuukautta turhaa odottamista.
Pyysin häntä poistamaan yhteystietoni ja kerroin keskittyväni miehiin, jotka pitävät sen mitä lupaavat.
Tänä aamuna vihdoin sain häneltä viestiä, kertoi olevansa mökillä kaverin kanssa ( mies tai nainen? )
pyysi myös minua poistamaan yhteystietonsa. Poistettu on ja elämä jatkuu, mutta ko deittisvuilta poistan profiilini ja toivon tapaavani sen oikean livenä.
Kiitos jos jaksoit lukea kokemukseni.
Kuulostaa hyvin paljon eräältä tuntemaltani ihmiseltä...
Mutta näitä kai nykypäivänä riittää kiitettävä määrä :)
Kokemusta löytyy noin vuoden verran suoli24 ja HP palstoilta. Kävin todella monilla treffeillä, mutta kummastakaan ei löytynyt mitään pysyvää. Molempien palstoilla samoja todella ylimielisiä naisia, jotka etsivät ja etsivät aina vaan parempaa ja parempaa, jopa vuosikausia samat naamat näissä komeilee. Osalle naisista tämä deittailu taitaa olla ihan vaan pelkkä harrastus. Käytöstavat puuttuvat myös monelta kokonaan. Laitat ihan asiallisen viestin, niin takaisin et saa mitään tai saat vaan kysymyksiä, mutta et vastauksia juuri mihinkään.
Hämmästyttävää oli myös todeta kuinka pinnallista ja pieniin yksityiskohtiin takertuvia +40 v. ihmisetkin voivat olla. Siis asioihin joilla ei oikeasti mitään merkitystä, jos kumppani muuten hyvä ja ylkonäkökin kertoman mukaan miellyttää. Minulle tuli sellainen olo, että seuran löytäminen näistä on epätodennäköistä, mutta ei täysin mahdotonta. Vaikeaa kuitenkin.
Saa vieläkin, Kiitos laukusta :)