Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Happy pancake deittisivusto?

Vierailija
09.05.2014 |

Onko kukaan kokeillut tuota? Kokemuksia?

Kommentit (288)

Vierailija
21/288 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Minusta se ei ole aiemminkaan ollut kovin käyttäjäystävällinen, mutta nyt se on ala-arvoinen. Latasin huvikseni applikaation, aivan naurettava. Hakutoiminto, hehe. Ja profiiliaan ei voi piilottaa, missään ei ole ohjetta. Pyörii jotain pylpyröitä pyllyreiän kokoisina kuvina teemalla ”sinun lähelläsi” ja sama naama tulee vastaan kolmin kappalein.

Olen laittanut palautetta ja kysymyksiä, saa nähdä osaavatko suomea. Vai tuleeko jättekul ansvar jollain google-suomella.

Vierailija
22/288 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on moneen junaan, harmi jos yksi huono kokemus lopetti koko jutun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/288 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä epätoivoisia yksinhuoltajia ja lihavia miehiä. Melkoinen pannukakku koko paikka.

Vierailija
24/288 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Minusta se ei ole aiemminkaan ollut kovin käyttäjäystävällinen, mutta nyt se on ala-arvoinen. Latasin huvikseni applikaation, aivan naurettava. Hakutoiminto, hehe. Ja profiiliaan ei voi piilottaa, missään ei ole ohjetta. Pyörii jotain pylpyröitä pyllyreiän kokoisina kuvina teemalla ”sinun lähelläsi” ja sama naama tulee vastaan kolmin kappalein.

Olen laittanut palautetta ja kysymyksiä, saa nähdä osaavatko suomea. Vai tuleeko jättekul ansvar jollain google-suomella.

Vastaus tuli, koko huonosti suomennettu ”käyttöohje”. Laitoin palautetta taas ja pahoittelivat väärää infoaan. Nyt pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin auttavat profiilin piilotuksessa. Todella vaivatonta! Not.

Tulin aika surulliseksi kun katselin läpi ne miesten profiilit. Mikä ankeuden huipentuma.

Vierailija
25/288 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu löysi sieltä pari vuotta sitten tyttöystävän. Ovat nuori ja mukava pari.

Vierailija
26/288 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän tää hölynpöly tuli mielesi

Vierailija
27/288 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus tuli, koko huonosti suomennettu ”käyttöohje”. Laitoin palautetta taas ja pahoittelivat väärää infoaan. Nyt pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin auttavat profiilin piilotuksessa. Todella vaivatonta! Not.

Tulin aika surulliseksi kun katselin läpi ne miesten profiilit. Mikä ankeuden huipentuma.

Kyllä pitää paikkaansa. Aivan katastrofaalisen ikäviä miehiä partoineen ja möhömahoineen. Ei vaivauduta edes kyvaan tälläytymään. Olen tavannut vain elänässään epäonnistuneita jotka luulee että nainen toisi jonkun lisäarvon elämäänsä. Hyi olkoon !

Vierailija
28/288 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä gold-diggereitä?

Vierailija
29/288 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis tuli mullekin! Osaako kukaan vinkata mikä olis parempi +40 nettitreffipaikka? Oon vasta vapautunut 20 vuoden suhteesta näille ”markkinoille”.

Vierailija
30/288 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku-72 kirjoitti:

Sama fiilis tuli mullekin! Osaako kukaan vinkata mikä olis parempi +40 nettitreffipaikka? Oon vasta vapautunut 20 vuoden suhteesta näille ”markkinoille”.

Parempi ja parempi. Ei p**** punniten parane. Kaveri oli mm. Eliittikumppanissa, voi luoja....

Eli se on ihan tuurista kiinni. Tinder on ainakin näppärä ja paljon käyttäjiä, jos on yhtään pelisilmää eli seuloo ne pelurit sieltä pois X.

Vierailija
31/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä HP:ssa taviksia kelpuuttavia ihmisiä vai liikaa vaativia?

Vierailija
32/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista kai on kiinni. Kaverini löysi kumppanin eliittikumppaneista, minä matchistä. (Ollaan 45+).

En ihan saanut kiinni, mitä tarkoitat seurustelulla.

Minä ainakin olin valmis tapaamaan ihmisiä ja katsomaan, mitä tapahtuu. Pelkkää seksisuhdetta en ollut hakemassa, yhdistän itse seksin vakavampaan seurusteluun. Tästä syystä karsiutui paljon yrittäjiä. Samoin en nähnyt mitään järkeä lähteä tapaamaan ihmisiä, joiden kanssa ei ollut paljonkaan yhteistä, koska silloin kumpikaan, ystävyys tai seurustelu ei ollut todennäköistä.

En myöskään ollut hakemassa seurustelua sen itsensä takia, se on nuorena käyty läpi eikä ole kiinnostavaa. Lähinnä etsin ihmistä, jossa olisi jotain erityistä minulle, ja joka olisi hyvää seuraa. Ystävyyden tasolla heitä olisi voinut olla useampikin. Rakastettuna vain yksi.

Vierailija
33/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuolle sivustolle on tapahtunut?? Ihan järkyttävä. Siellä ei ilmeisesti kannata enää olla kuvattomana?

Vierailija
34/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut tuota? Kokemuksia?

Vierailija
35/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai missään kannata olla kuvattomana. Oletus on että kuvaton on varattu tai muu huijari.

34

Vierailija
36/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavikset eivät löydä seuraa tuolta?

Vierailija
37/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle on tavis?

Omaan silmääni naisena paikka on juurikin suomitaviksia pullollaan. Epäsiistejä ja hymyttömiä. Toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
38/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle on tavis?

Omaan silmääni naisena paikka on juurikin suomitaviksia pullollaan. Epäsiistejä ja hymyttömiä. Toki poikkeuksiakin on.

Eli hymytön hipsteri on automaattisesti ei-kiinnostava? Ei viitsitä pintaa syvemmälle tutustua?

Vierailija
39/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle on tavis?

Eli hymytön hipsteri on automaattisesti ei-kiinnostava? Ei viitsitä pintaa syvemmälle tutustua?

Ei tässä mistään hipstereistä ole kyse. Siitä vaan, että näyttää epäsiistiltä ja suupielet lötköttää alaspäin. Se on luotaantyöntävää.

Vierailija
40/288 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoiseksi muuttui tuo sivusto päivityksessä. Ennen päivitystä oli kyllä paras mitä itse näitä testannut.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän