Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän sitä taas ajattelis!?! (pph asiaa)

Vierailija
24.06.2008 |

Menin hakemaan lapseni eilen 14.30. Ovesta kun astuin sisään niin tuli vastaan ihana grilliherkkujen tuoksu. Pöydässä istui talonväkeä ja lapset leikkivät hoitajan kanssa toisessa huoneessa. Tuumasin siinä sitten lapsille, että olette grillanneet. Lapset eivät niitä herkkuja syöneet vaan olivat saaneet välipalaksi voileipää ja kiisseliä. Olis varmaan niille lapsille nuo grillatut maistuneet!!!!!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otetaan huomioon pph:n minimaalinen ateriakorvaus, saadaan syy sille miksei ap:n kullannuppu päässyt nauttimaan grilliherkuista. Se "yksi pieni pihvi/makkara" on saattanut maksaa useamman euron eivätkä kasviksetkaan ilmaisia ole- sitäpaitsi kuinka moni hoitoikäinen suostuisi syömään pelkkiä kasviksia, jos pph päättäisi tarjota heille edes jotain?? Sitten ap itkisi täällä kun lapset eivät saaneet "kuin pelkkiä kasviksia"...

Ps. Meillä grillataan usein sisä/ulkofilettä ja vähän parempia makkaroita. Jos niillä alkaisin ruokkimaan jokaista naapurin kakaraa, olisi viikon ruokabudjetti aika pian käytetty!

Vierailija
62/67 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi äiti veti oikein kunnolla herneen nenään, että mitä roskaruokaa minä syötän lapsille, kun jäätelöä menen antamaan hänen 1,5-vuotiaalle pojalleen.

että siitä pidettäisiin myös kiinni. En ainakaan itse syöttänyt sen ikäiselle vielä mitään makeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolapset oli syöny 14.00 välipalan ja hoitaja mennyt leikkimään toiseen huoneeseen niiden kanssa. Mies ja hoitajan lapset söivät keittiössä grilliruokaa. Toisaalta kun luin nää muut viestit niin tuli mieleen, ettei se hoitaja kait voi meitä kaikkia äitejä miellyttää. Ehkä älähdin turhaan! AP

Vierailija
64/67 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan mistään muistakaan herkuista. Tämä 1,5-vuotias on nuorin hoitolapsistani, lisäksi minulla on kaksi n 3-vuotiasta ja yksi 4-vuotias.

Nyt oltiin porukalla retkellä. Oli tosi helteinen päivä ja päätin että ostan kaikille lapsille jätskit tekemieni voileipien lisäksi. Lapset oli onnessan ja kaikkien muiden lasten vanhemmatkin iloisia siitä, että meillä oli ollut mukava retki. Olisiko siis pitänyt jättää se nuorin ilman jäätelöä kun kaikki muut söi? Mikähän huuto siitä olisi noussut?

Mutta tällaista tämä pph:n arki on.

Yksi äiti veti oikein kunnolla herneen nenään, että mitä roskaruokaa minä syötän lapsille, kun jäätelöä menen antamaan hänen 1,5-vuotiaalle pojalleen.

että siitä pidettäisiin myös kiinni. En ainakaan itse syöttänyt sen ikäiselle vielä mitään makeaa.

Vierailija
65/67 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämän palstan äidit eivät ole vielä sinun tasollasi. Tokihan sitä voi ihmetellä ja joskus olla hoitajan tekemistä valinnoista eri mieltäkin, mutta kannattaisi muistaa, että pph elää välillä melkoisten vaatimusten ristipaineessa.

Hoitolapset oli syöny 14.00 välipalan ja hoitaja mennyt leikkimään toiseen huoneeseen niiden kanssa. Mies ja hoitajan lapset söivät keittiössä grilliruokaa. Toisaalta kun luin nää muut viestit niin tuli mieleen, ettei se hoitaja kait voi meitä kaikkia äitejä miellyttää. Ehkä älähdin turhaan! AP

Vierailija
66/67 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisivatko nämä, jotka sanovat, että omilla rahoillaan pitäisi hoitajan ostella herkkuja lapsilleen ajatella, että jos kerran kyse on heidän mielestään pikkusummista, maksaisivat he itse lapsilleen ekstraa.

Ja jos ei nyt ihan säännölliseen kuukausirahaan mentäisi, niin hoitajat voisivat perheensä loman aikana ilmoitella vanhemmille, että teinini syövät huomenna sipsejä ja vuokraavat leffan, jos tekin haluatte lastenne katsovan ja syövän, niin se tekee euron/nuppi. Okei vähän kärjistäen, mutta...

Mä voisin kyllä kuvitella heitteleväni muutaman euron silloin tällöin, jos hoitaja haluaisi järjestää jotain ekstraa lapsilleni, mutta ei tietenkään voisi sitä itse kustantaa.

Vierailija
67/67 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pph itse leikittää lapsia toisaalla ja on antanut näille jo välipalaa, mikä tässä on ongelma? En ihan oikeasti ymmärrä!! Se olisi eri asia jos pph istuisi pöytään itsekin ja samalla käskisi lapsia leikkimään jossain lähistöllä, mutta niinhän tuossa ei käynyt. Mieti, ap; onko lapsesi oikeasti kokenut vääryyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän